Дидактичні ігри на лютий 1 тиждень “Рослини”




УПІЗНАЙ ДЕРЕВА ВЗИМКУ

Мета: формувати вміння дітей упізнавати дерева за виглядом кори та розташуванням гілок; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати любов до природи.

Матеріал: дерева на майданчику.

Хід гри

Вихователь підводить дітей до дерев, які ростуть на майданчику, і просить пригадати

назви цих дерев. Потім вихователь називає одне з дерев, а діти повинні швидко знайти та

підбігти до нього.

 

ДОГЛЯНЕМО КВІТИ

Мета: закріпити вміння дітей доглядати рослини «куточка природи», обирати потрібні речі

для догляду; розвивати пам’ять, уважність; виховувати бажання піклуватися про рослини.

Матеріал: лійка, ганчірка, палиця для спушування ґрунту, пульверизатор; непотрібні для

догляду речі (іграшка, камінь, книга тощо).

Хід гри

На столі лежать речі, вихователь пропонує дітям обрати тільки ті, що потрібні для до-

гляду рослин. Діти обирають речі та називають, що ними роблять.

ЯКИЙ НАСТРІЙ У РОСЛИНИ?

Мета: продовжувати вчити дітей доглядати рослини «куточка природи»; розвивати фанта-

зію, мислення; виховувати любов до природи.

Матеріал: квіти «куточка природи», квіти з жовтим та з прив’ялим листям.

Хід гри

На столі стоять різні рослини «куточка природи». Діти визначають, у якої квітки який

настрій, і пояснюють свою думку. Вихователь підводить дітей до висновку: «У вологому

ґрунті рослини добре ростуть. А щоб ґрунт був пухким, його спушують за допомогою па-

личок».

Під час прогулянки вихователь звертає увагу на ґрунт на квітнику, порівнює його

зі щойно розглянутим у горщиках.

Запитання до гри

Чим відрізняється ґрунт на квітнику і в горщиках?

Чи ростуть рослини в такому ґрунті, який зараз на квітнику?

КВІТКОВІ БУКЕТИ

Мета: закріпити назви квітів та узагальнювальних слів до них (польові, садові, лугові,

лісові); виховувати любов до природи.

Матеріал: картки з зображенням різних квітів, лялька.

Хід гри

Лялька запрошує дітей на свій день народження. Діти мають скласти до свята «буке-

ти», згрупувавши картки відповідно до того, де ростуть зображені на них квіти.

ЗНАЙДИ ДЕРЕВО, ЯКЕ Я НАЗВУ

Мета: закріпити вміння дітей упізнавати і називати дерева в парку; розвивати зорову

пам’ять; виховувати любов до природи.

Матеріал: дерева в парку.

Хід гри

Вихователь пропонує роздивитися дерева і пригадати їхні назви. Потім дає завдання:

«Один, два, три — до берези біжи!» Діти повиннім знайти назване дерево та підбігти ньо-

го. Гра триває, поки діти не стомляться.

ЗИМОВІ СЛОВА (МОВЛЕННЄВА ГРА)

Мета: закріпити вміння дітей добирати спільнокореневі слова; розвивати мислення, уваж-

ність, зосередженість.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям дібрати до заданого слова схожі слова. Наприклад:

сніг — сніжний, засніжений, сніжинка, сніговик;

крига — крижаний, крижинка, закрижаніти;

мороз — морозний, морозець, заморозити.


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*