Дидактичні ігри на лютий 2 тиждень “Тварини”




ХТО ЯК ЗИМУЄ?

Мета: закріпити знання дітей про мешканців лісу, про те, як і де вони зимують; розвивати

допитливість; виховувати пізнавальну активність.

Матеріал: картки із зображенням мешканців лісу.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям допомогти мешканцям лісу (комахам, звірам, птахам) під-

готуватися до зими. Діти дістають по черзі картки, розповідають, хто зображений на ви-

браній картинці та як ця тварина зимує.

 

МОЇ АСОЦІАЦІЇ

Мета: вправляти дітей у побудові порівняльних зворотів; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення.

Хід гри

Діти за допомогою вихователя будують порівняльні звороти, що характеризують зимо-

ву природу та лісових тварин узимку.

Наприклад: зайчик білий, як сніг; зайчик тремтить, як листок; білочка прудка, як ві-

тер; білочка запаслива, як хазяйка; мороз злий, як вовк; дерева в снігу, як у шапках; ліс

застиг, мов уві сні.

 

МУДРИЙ ЛІСНИК

Мета: закріпити вміння дітей сприймати зміни, що настають у природі з приходом зими;

учити знаходити вихід із різних ситуацій.

Матеріал: картки із зображенням різних тварин.

Хід гри

Вихователь роздає дітям картки із зображеннями різних тварин. Одна дитина — му-

дрий лісник. Діти від імені тварин розповідають лісникові про свої біди, а лісник допо-

магає їм. Наприклад, ведмежа захворіло, лось заплутався у лісовій гущавині, зайчик по-

ранив лапку тощо.

 

КОГО ЧИМ ПРИГОЩАТИМЕМО?

Мета: закріпити знання дітей про диких тварин, їхнє життя взимку та те, чим вони харчу-

ються; виховувати бажання допомагати перезимувати тваринам.

Матеріал: картки з зображенням звірів, кошик із продуктами харчування (чи відповідни-

ми картинками).

Хід гри

Вихователь пропонує дітям допомогти тваринам пережити холодну зиму і вибрати для

них гостинці. Діти дістають із кошика продукти харчування і пояснюють, кого чим мож-

на пригостити.

 

ДЕ ЧИЇ ВУХА?

Мета: закріпити вміння дітей візуально розрізняти вуха різних тварин; розвивати кмітли-

вість; виховувати інтерес до тварин.

Матеріал: картки з зображенням тварин, картки з зображенням вух різних тварин.

Хід гри

Вихователь роздає дітям картки із зображенням вух тварин і пропонує пояснити, ко-

му належать які вуха, та описати цю тварину. Потім діти розглядають картинку з зобра-

женням цієї тварини.


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*