ДИДАКТИЧНІ ІГРИ НА СІЧЕНЬ СТАРША ГРУПА ІII тиждень «Продукти харчування»




ДИДАКТИЧНІ ІГРИ НА СІЧЕНЬ

СТАРША ГРУПА

ІII тиждень «Продукти харчування»

 

ПРОДУКТОВА КРАМНИЦЯ

Мета: вправляти дітей у називанні відділів продуктової крамниці: «М’ясний», «Молочний»,

«Хлібний» тощо.

Матеріал: кошик із предметними картинками «Продукти харчування», лялька Червона Шапочка.

Хід гри

Вихователь говорить, що Червона Шапочка повернулась із крамниці з покупками. Діти мають визначити, які відділи вона відвідала. Вихователь дістає з кошика картки із зображенням продуктів харчування, а діти називають відповідні відділи крамниці.

 

ЗДОРОВА ЇЖА

Мета: закріпити знання про корисну їжу; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.

Матеріал: предметні картинки із зображенням різних продуктів харчування.

Хід гри

Вихователь пропонує роздивитися продукти харчування та відповісти на запитання.

Запитання до гри

Які продукти допомагають зростати?

Які продукти дають енергію?

Які продукти зігрівають тіло?

 

ХТО ЩО ЇСТЬ?

Мета: закріпити знання дітей про продукти харчування для людини й тварин; розвивати

логічне мислення, увагу; виховувати позитивне ставлення до корисної їжі.

Матеріал: кошик, картки із зображенням людини, тварин та різних продуктів харчування.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям «нагодувати гостей». Гостинці лежать у кошику. Діти по

черзі дістають картку із зображенням продукту харчування та розмірковують, хто це може їсти. Наприклад:

м’ясо можуть їсти хижаки та людина;

тоненькі гілочки — можуть їсти коза, зайці і т. ін.

 

НАЗВИ КАШІ

Мета: закріпити назви круп, навчити дітей утворювати прикметники, що визначають назви

каш; розвивати уважність, зосередженість.

Матеріал: лялька-кухар, мисочки з різними крупами.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям допомогти кухареві приготувати різні каші. Діти по черзі

беруть мисочки з крупами та визначають назви відповідних каш. Наприклад:

гречка — гречана каша;

рис — рисова каша;

горох — горохова каша;

пшоно — пшоняна каша;

вівсянка — вівсяна каша.

 

КОРИСНЕ — ШКІДЛИВЕ

Мета: закріпити поняття корисної та шкідливої для людини їжі; виховувати культуру харчування; учити пояснювати та доводити свою думку.

Матеріал: червоні та зелені жетони.

Хід гри

Вихователь називає продукт харчування, а діти показують жетон відповідного кольору

(зелений — корисна їжа, червоний — шкідлива) та пояснюють свою думку.

 

НЕ ПОМИЛИСЬ

Мета: закріпити відомості про назви молочних та м’ясних продуктів; розвивати логічне

мислення, зв’язне мовлення, кмітливість.

Матеріал: два кошики різного кольору, картки із зображенням м’ясних та молочних продуктів, лялька Розумничка.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям допомогти ляльці розподілити продукти за кошиками:

до одного покласти м’ясні, а до другого — молочні. Діти по черзі розбирають картки й пояснюють свій вибір.

 

ЩО КОРИСНЕ, А ЩО НІ?

Мета: закріпити знання про корисну та некорисну їжу; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.

Матеріал: кошик із муляжами продуктів харчування, червона і синя скрині.

Хід гри

Вихователь пропонує по черзі брати по одному продукту харчування, пояснюючи, корисний він чи ні, а також обґрунтувати, чому. Корисні продукти діти складають у синю скриню, а некорисні — в червону.


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*