Конспект-заняття Художня література + аплікація(А) Тема: Вивчення вірша Н. Забіли «У нас сьогодні весело» А. «Зимова ніч»




Автор: Anhelina

Публікація в "Бібліотечка вихователя дитячого садка" № 8 2016

заняття

Заняття

Художня література + аплікація(А)

Тема: Вивчення вірша Н. Забіли «У нас сьогодні весело» А. «Зимова ніч»

Мета:Навчати дітей створювати виразний образ дому, занесеного снігом, творчо застосовуючи різні техніки аплікації (симетрична, обривна, накладна). Розширювати спектр художніх засобів обривної аплікації й показати її худньо-виразні можливості. Розвивати почуття форми та композиції.

Матеріали:вірш Н. Забіли «У нас сьогодні весело», кольоровий і білий мякий папір, ножиці, клей, пензлики для клею.

 

Хід заняття

1. Створення позитивного настрою.

Вправа «Здрастуй!»

Здрастуй, сонце золоте!

Здрастуй, небо голубе!

Здрастуй, деревце мале!

Здрастуй, чистий білий сніг!

Привітав я вас усіх!

(Діти виконують нахили уперед, начебто кланяються один одному, вітаючись.)

 

2. Презентація та вивчення вірша Н. Забіли «У нас сьогодні весело»

У нас сьогодні весело

В дитячому садку:

Ялиночку принесено,

Поставлено в кутку!

 

Так гарно-гарно прибрано

Ялиночку у нас:

І блискітками срібними,

І безліччю прикрас.

 

Ялиночко, красунечко!

Ліхтарики блищать,

Хороші подаруночки

Під вітами лежать.

 

А ми в долоні плескаєм,

Співаємо пісень.

Нам дуже, дуже весело

В такий святковий день!

 

3. Дидактична гра «Що може подарувати зима?»

Мета: сприяти розвитку в дітей уяви, творчості, фантазії; розвивати позитивне ставлення до зими.

Вихователь називає будь-яке слово, яке стосується зимової пори, а діти повинні пояснити, що може їм подарувати зима. Наприклад:

санчата — радість, задоволення;

іній — красу, чарівність…

Переможе той, хто придумає найцікавішу відповідь.

 

4. Фізкультхвилинка «Під снігом»

На ялинку сніг спадав, (Присідання.)

Голочки їй лоскотав, (Згинання пальчиків.)

Гілочки додолу гнув, (Нахили до кожної ноги.)

В білу шубку загорнув, (Імітація з махами рук.)

Щоб ялинка мила

Спала, не тремтіла. (Імітація.)

 

5. Бесіда «Снігопад»

Вихователь: уявіть собі, неначе йде білий пухнастий сніг та укриває всю землю незвичайною «ковдрою». Сніг лягає на гілки дерев, і вони стають казково прекрасними. Сніг падає на дахи будинків, і вони одягають білосніжні шапочки. Якщо сніг ітиме довго-довго, все навкруги стане білосніжним,пухнастим і ошатним, таким самим білим, як цей папір (вихователь показує аркуш білого паперу).

 

6. Продуктивна діяльність.

– Сьогодні ми будемо створювати композицію будинок на лісовій галявині під снігом.

1. Інструктаж вихователя

2. Візьмемо елементи будиночка і виріжемо їх  по лінії.

3. Потім приклеїмо на аркуш.

– Як можна показати, що на цій картині був снігопад – довго-довго йшов пухнастий сніг. (Діти пропонують свої варіанти).

Потім вихователь бере білий папір або паперову серветку, розриває на шматочки, злегка зминає  швидко приклеює на дах будиночка. Разом з дітьми дивується і радіє тому, що будиночок відразу став затишним і казковим.

4. Діти обривають білий аркуш паперу та приклеюють його на будиночок.

nich225x300

house

 

7. Перегляд та обговорення дитячих робіт.

Виставка дитячих робіт. Діти розповідають про свої роботи. Вихователь дякує дітям за роботи і відзначає, що кожен  зміг створити неповторний будиночок.


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*