Підсумкове заняття з логіко – математичного розвитку для II молодшої групи




Проведення підсумків усного опитування дітей II молодшої групи по виявленню рівня знань з логіко – математичного розвитку.

  1. Знає, що форма, колір, величина – постійні ознаки предметів
  2. Групує однорідні предмети за формою, величиною, кольором.
  3. Співвідносить різнорідні предмети одночасно за величиною, формою.
  4. Зіставляє предмети за кольором, формою, величиною, встановлює їх схожість чи відмінність.
  5. Розуміє поняття: «високо-низько», «вгорі-внизу», «далеко-близько», «в», «на», «під», «за»
  6. Може показати розташування предметів у просторі.

Тема: «Весела подорож»

Програмовий зміст: виявлення рівня знань дітей з логіко-математичного розвитку у відповідності до вимог Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), програми «Українське дошкілля» методом усного опитування.

Матеріал: кленовий листочок, іграшковий їжачок, ведмедик, зображення двох потягів різної величини та кольору(жовтий та червноий), набір кружечків — «колес» чорного кольору різної величини, квадратів(вікон) синього кольору, кошики (червоного, жовтого, зеленого кольорів) зображення яблук (червоні, жовті, зелені), 2 хатки, круглі та квадратні вікна, ведмідь, листя з картону різного кольору і величини.

Хід заняття

I. Організаційний момент

– До нас завітав незвичайний гість.

Золоті метелики з дерева летять,

Крильцями своїми сумно шарудять…(Листочки)

bereza

– Так, це листочок. Привітаймося з ним!

Пальчикова гімнастика «Доброго ранку!».

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку тобі i мeнi!

(Пальцями правої руки по черзі «вітатися» з пальцями лівої руки, торкаючись один одного кінчиками.)

II. Мотивація

  • Діти послухайте, що трапилось з листочком.

Жив собі листочок. І було у нього багато друзів – кленових листочків. Настала осінь. Всі вони стали жовто-багряні. Вітерець налітав на них, відривав від гілочок і, кружляючи, опускав на землю.

– Не займай мене, вітре, – просив листочок.

–  Не бійся, я понесу тебе далеко від твого дому. Покажу тобі, як навколо гарно, – відповідав вітер.

 Листочок затремтів у повітрі, а потім опустився на землю, де було багато таких листочків, як він. "Що ж зі мною буде? – подумав листочок, – я тут нікому не потрібний".

Вихователь: Діти, листочок, хоче знайти собі нових друзів, будемо з ним дружити? (Так) Листочок хоче запросити нас у веселу подорож, поїдемо?(Так)

III. Основна частина

Дидактична гра «Потяг».

Вихователь викладає зображення двох потягів різної величини та кольору на фланелеграф. На столик розкладає набір кружечків — «колес» чорного кольору різної величини, квадратів(вікон) синього кольору.

  • Діти, поїдемо на потязі. Ой, погляньте, а потяг зламався потрібно його ремонтувати. Потрібно підібрати колеса до кожного потягу. Якого кольору цей потяг?(Жовтого) А цей? (Червоного). Якого кольору колеса?(Чорні). Де більший потяг, якого він кольору?

(Діти добирають колеса відповідної величини; розрізняють вагончики за кольорами: жовтий, червоний, чорний).

  • Молодці, ось потяг готовий поїхали… ой а де ж подівся листочок?

Дидактична гра «Де сховався листочок?».

– Листочок захотів з нами пограти. Будемо шукати листочок та відповідати куди він заховався. (Високо, низько, вгорі, внизу, на, під, за, в)

Вихователь бере листочок та перекладає його по групі, а діти відповідають де листочок опинився.

– Малята, пограли з листочком, а тепер станемо в потяг і поїдемо. (Діти стають один за одним)

Дидактична гра «Склади яблука у кошик»

  • Погляньте, ми потрапили на лісову галявину, тут хтось є  та це ж їжачок. Але він засмучений, що з тобою трапилося.

Їжачок: Я зібрав яблука у кошик, але вони розсипалися, допоможіть мені.

  • Допоможемо їжачку?

Вихователь розкладає на фланелеграфі кошики (червоного, жовтого, зеленого кольорів, перед фланелеграфом — зображення яблук та відповідних кольорів (червоні, жовті, зелені), стільки, щоб вистачило кожній дитині по яблуку певного кольору.

  • Тепер розкладімо яблука у кошики. Потрібно покласти яблука в кошики так, щоб у кожному були яблука відповідного кольору. У перший кошик зберемо червоні яблука, в другий — зелені, а в третій — жовті. (Діти виконують завдання). Молодці, справилися із завданням їжачка. За допомогу їжачок покаже вам гру. Повторюйте за ним.

 Фізкультхвилинка

Виростемо великими, (Стають на пальці ніг, руки вгору.)

Яблук нарвемо. (Імітують зривання яблук обома руками.)

В кошики великі (Розводять руки в сторони.)

Ми їх складемо. (Присідають, імітуючи складання яблук.)

Дидактична гра «Добери віконце».

— Ходімо далі! А тут також хтось будує собі хатки. Це вовк та його кума — лисичка. У них гарні хатки, але чогось бракує. Скільки вікон у хаток? Так, жодного. Допоможімо звірям, зробимо їм вікна. Лисичка забажала собі круглі вікна, а вовк — квадратні.

Дидактична гра «Допоможи ведмедику»

Вихователь розсаджує дітей навколо розсипаних листя, у неї в руках мишко :

  • Мишко просить нас зібрати листя. Допоможемо йому? Тоді в цю корзину збираємо великі листя, в цю маленькі. Діти виконують.
  •  З завданням впоралися, але мишко просить розкласти листя на столі за кольорами. Зберемо спочатку червоні, а потім зелені. Мишко дякує дітей

Погляньте, скільки листочків, тут і наш листочок знайшов друзів, він вирішив залишитися з ведмедиком та листочками. А нам пора вже повертатися. Сідаймо на потяг та вирушаймо до дитячого садочку. (Діти стають у поїзд). Поїхали!

IV. Підсумок

  • Хто до нас приходив у гості?
  • Як ми гралися з листочком?
  • Куди ми з листочком потрапили, кого бачили?
  • Як ми допомогли їжачку, ведмедику?

 

 


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*