Розгорнуте планування на березень для старшої групи(програма”Дитина”) 4 тиждень за темою “Ми такі різні”




Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «Ми всі такі різні»

  День тижня: Понеділок

Ранок

Бесіда «Як погода впливає на настрій»

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Мовленнєва гра «Знайомство»

Мета: закріпити вміння дітей ставити запитання людині, з якою вони хотіли б познайомитись; закріпити знання власної домашньої адреси, прізвища, ім’я та по батькові; розвивати бажання спілкуватись.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Народна рухлива гра______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

Тема: «Мій найкращий друг» (складання описової розповіді)» «Звук [л], буква Л л. Читання прямих і обернених складів». П. Намалюй за зразком

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Портрет друга» (предметне малювання)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за погодою

 

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Гра «Лічба ланцюжком»

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Мовленнєва гра «Словесний портрет»

Мета: вправляти дітей у складанні розповідей про своїх однолітків; учити узгоджувати підмет із присудком у роді та числі; розвивати фантазію, уяву, зв’язне мовлення; виховувати повагу та шанобливе ставлення до своїх друзів.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): лазіння по гімнастичній стінці; кидання м’яча обома руками

знизу та від грудей

Рухлива гра «Ми веселі діти»

Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість; розвивати

орієнтування у просторі.

Рухлива гра  «Карлики і велетні»

Мета: виховувати уважність, кмітливість; розвивати швидке орієнтування.

Трудова діяльність: (праця в природі) Розчищання доріжок від грудок талого снігу.

Мета:

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Гра-пантоміма «Клоуни»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра ______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________

__________________________________________________________________________________________________

Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ___________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра  «Слухай сигнал»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку

реакцію.

 

Підпис вихователя ______________________________

Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «Ми всі такі різні»

  День тижня: Вівторок

Ранок

Розповідь-бесіда «Якого птаха називають мудрим»

 

Мета: узагальнювати  знання про птахів, викликати пізнавальний інтерес до природи рідного краю.

Дидактична гра «Добрий друг»

Мета: розвивати в дітей уміння оцінювати власні вчинки та вчинки своїх друзів; учити відрізняти добро від зла; виховувати чемність, порядність, уміння співчувати, допомагати.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Рухлива гра «Передай і встань»

Мета: удосконалювати навички передачі м’яча; розвивати спритність.

Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)

 

Тема: «Розв’язування задач. Орієнтування у просторі»

 К. «Подарунок від щирого серця» (різний матеріал)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Спостереження за птахами

 

Мета: узагальнювати й систематизувати знання дітей про жит­тя перелітних птахів,

Гра-імітація «Хто як кричить?»

Мета: ознайомлювати зі співом різних птахів

Індивідуальна робота______________________________________________________________________________

Мета: розвивати вміння дітей бігати змійкою між деревами.

Бесіда «Чи можна нам зривати проліски?»

Мета: вчити дітей спостерігати весняну природу: розглядати і описувати пролісок безпосередньо в умовах природи;

Творче завдання «Я маленький пролісок»

Мета: розвивати мовлення

Рухлива гра «Мисливці і мавпи»

Мета: удосконалювати навички бігу й лазіння по гімнастичній стінці; розвивати спритність

і спостережливість.

Трудова діяльність: (доручення) Підсипання насіння в годівничку

Мета:___________________________________________________________________________________________

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Відгадування загадок про перелітних птахів

Мета: активізува­ти словниковий запас дітей

Читання твору С. Михалкова «Дядя Стьопа»

Мета:розвивати уважність, акцентувати увагу дітей на чеснотах.

Конструктивно-будівельні ігри «Веселий клоун» (виготовлення ляльки із конусів)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Закладка для книги» (вимірювання довжини)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Попередження дитячого травматизму (бесіда)

Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей із правилами поводження під час стихійних лих;

Рухлива гра «Квачі парами»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «Ми всі такі різні»

  День тижня: Середа

Ранок

Бесіда «Мої добрі вчинки»

 

Мета: закріпити знання у дітей про поняття «добре-погано», учити складати описи та порівняння, розпо­віді з власного досвіду.

Дидактична гра «Склади кольорові квіти»

Мета: закріпити вміння дітей оцінювати вчинки, поведінку інших, уміти пояснювати свій вибір, розуміти, що добре, а що погано; розвивати аналітико-синтетичне мислення;

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: виховувати морально-етичні якості.

Рухлива гра «Ми веселі діти»

Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість;

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 

Тема: «Ми схожі — ми різні» Л. «Подарунок для друга» (предметне ліплення за уявою)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура №  55

Тема: «Навчати кидків м’яча у кошик обома руками з-за голови».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за повітрям

 

Мета: виховувати пізнавальний інтерес у дітей, розвивати спостережливість.

Мовленнєва гра «Упізнай себе»

Мета: вправляти дітей у складанні розповіді про своїх однолітків; учити узгоджувати підмет із присудком у роді та числі; виховувати повагу та шанобливе ставлення до своїх друзів.

Бесіда «Котики-воркоти»

Мета: поглиблювати знання дітей про вербу, її особливості; да­ти поняття про вербу — оберіг;

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: вправляти дітей у вживанні прикметників; вчити стриба­ти вгору (торкнутися рукою гілочки).

Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати уважність, пам’ять; виховувати організованість.

Гра-хоровод «Котики-воркотики»

Мета:розвивати рухові якості.

Трудова діяльність: (праця в природі) Збирання сміття на ігровому майданчику

Мета:

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання твору Г. Бойка «Отакий у мене ніс»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Твора гра «Мандруємо країнами світу» (різні нації)

Мета: розвивати фантазію, уяву, зв’язне мовлення; виховувати повагу до людей інших народів.

Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________

__________________________________________________________________________________________________

Гра «Допоможи черепашкам»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Попередження дитячого травматизму (бесіда)

Мета: Учити активно використовувати слова на по­значення пра­вил безпечної поведінки, шляхів оздоровлен­ня організму.

Рухлива гра «Мисливці і звірі

Мета: удосконалювати навички метання м’яча й бігу; розвивати спритність та окомір.

 

Підпис вихователя ______________________________

Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «Ми всі такі різні»

  День тижня: Четвер

Ранок

Психогімнастика________________________________________________________________________________

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Бесіда «Порівняння хлопчика і дівчинки»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Слухай сигнал»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію.

Дидактична гра «Хто де живе?

Мета: формувати в дітей уявлення про інші народності; розвивати вміння називати одним словом представників певної національності, знаходити їх серед малюнків та розповідати про особливості їхньої зовнішності;

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Культура  поведінки  за  столом   під  час  сніданку

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Художня література + малювання(М)

 

Тема: «Переказ оповідання М. Коцюбинського «Івасик та Тарасик»

М. «Безпека малюка» (малюнки для книжечки)

Програмові завдання:____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Піший перехід до парку

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Спостереження за сонцем

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Мовленнєва гра «Що я вмію, а чого навчуся?»

Мета: вправляти дітей в умінні оцінювати власні чесноти та вчинки; підтримувати прагнення дітей досягати більшого, ніж вони вміють зараз; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення.

Трудова діяльність: (праця в природі) Збирання сміття у парку

Мета:___________________________________________________________________________________________

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): метання торбинки на дальність із-за голови через плече

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: удосконалювати навички стрибати на двох ногах через кольорові мітки на піску.

Рухлива гра «Карлики і велетні»

Мета: виховувати уважність, кмітливість; розвивати швидке орієнтування.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання твору С. Маршака «Казка про дурне мишенятко»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Творі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки___________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Стрічка щедрості»

Мета: закріпити розуміння поняття «бути щедрим»; розвивати зв’язне мовлення, чуйність.

Вправа на складання та розв’язування задач

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Домалюй»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Мисливці і мавпи»

Мета: удосконалювати навички бігу й лазіння по гімнастичній стінці; розвивати спритність і спостережливість.

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «Ми всі такі різні»

  День тижня: П’ятниця

Ранок

Визначення  стану  погоди,  відмічання  погоди  в  календарі   природи.

 

__________________________________________________________________________________________________ Бесіда «Будь чемним і ввічливим»

Мета: формувати позитивне ставлення до самого себе, акцентувати увагу дітей на їх чеснотах, а не вадах; формувати впевненість у собі.

Дидактична гра «Назвемо всіх ласкаво»

Мета: вправляти дітей у вживанні іменників із суфіксами пестливої форми; прищеплювати почуття ніжності,

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Передай і встань»

Мета: удосконалювати навички передачі м’яча; розвивати спритність.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання

 

Тема: «Від доброго слова людина здорова» А. «Казковий замок дружби» (колективна робота)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 56

Тема: «Навчати вису на канаті».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Пошуково-дослідницька діяльність – Дітям пропонується шляхом занурення пальчика порівняти температуру води в калюжі та в баночці, яка знаходилася в групі. Де вода холодніша? Чому? Висновок. Температура води залежить від температури навко­лишнього середовища.

 

Мовленнєва гра «Добери ім’я на заданий звук»

Мета: розвивати зв’язне мовлення; виховувати інтерес до гри.

Дискусія «Кого можна назвати дорослою людиною?»

Мета: розвивати граматично правильне мовлення, уміння спілкуватися

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: вчити стриба­ти вгору (торкнутися рукою гілочки).

Гра «Переліт птахів»

Мета: закріплювати вміння дітей лазити по драбинці, турнич­ку, розвивати вміння швидко бігати; розвивати увагу, уміння швидко орієнтуватися у просторі.

Рухлива гра «Мисливці і звірі»

Мета: удосконалювати навички метання м’яча й бігу; розвивати спритність та окомір.

Трудова діяльність: (доручення) насипати свіжого корму в годівнич­ки та спостерігати за поведінкою птахів.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання твору С. Маршака «От так неуважний»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Шукачі скарбів» (графічний диктант)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра ______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Квачі парами»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розвага «Добре діло роби сміло»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*