Розгорнуте планування на травень 4 тиждень за програмою “Дитина” для старшої групи




Тема блоку: «Скоро я піду до школи»

Тема тижня:  «Скоро я піду до школи»

  День тижня: Понеділок

Ранок

Бесіда-роздум «Значення режиму дня для організму людини»

 

Мета: учити дотримуватися здорового способу життя

Дидактична гра «Лісова школа»

Мета: учити дітей розуміти особливості шкільного життя;

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: вправляти дітей в утворюванні форми множини іменників, звертати увагу на правильне вживання наголосу.

Народна рухлива гра______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

Тема: «Що я скажу, прощаючись із дитячим садком?» (складання розповіді з власного досвіду). Читання слів та речень». П. Лінії з петлями

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Прощавай, садок дитячий!»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за метеликами

 

Мета: поглиблювати знання дітей про метеликів, ознайомлю­вати дітей зі змінами у поведінці комах навесні,

Бесіда «Чарівні метелики»

Мета:розви­вати інтерес до особливостей життя та поведінки метели­ків

Творче завдання «Фотографія на пам’ять»

Мета: розвивати зв’язне мовлення

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки у висоту 30 см із розбігу; метання торбинки на

дальність із-за спини через плече

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: закріплювати вміння дітей стрибати на обох ногах через лінію вперед, назад.

Рухлива гра «Третій зайвий»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (праця в природі) Поливання квітів на квітнику

Мета: виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання твору Р. Завадовича «Лісова школа»

Мета: виховувати бажання навчатись, поважати інших, самоповагу, впевненість у собі.

Розглядання фотоальбому «Шкільне життя»

Мета: психологічно готувати дітей до навчання в школі;

Сюжетно-рольова гра «Школа»

Мета: учити у виборі ігрових ролей керуватися моральними цінностями.

Самостійна діяльність дітей (художня) «Ілюстрації до улюблених казок» (малювання, аплікація)

Мета:Створювати умови для розвитку творчої актив­ності дітей, надавати їм можливість самовизначатися

Гра «Чарівні візерунки»

Мета: закріпити знання про геометричні фігури.

Рухлива гра «Група, струнко!»

Мета: виховувати уважність і спостережливість.

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку: «Скоро я піду до школи»

Тема тижня:  «Скоро я піду до школи»

  День тижня: Вівторок

Ранок

Бесіда «Наші друзі — посміш­ки».

 

Мета: виховувати моральні якості людини (безкорисливість, доброту, почуття гумору) та здатність правильно оцінювати вчинки людей.

Дидактична гра «Зіпсований телефон» (культура спілкування)

Мета: розвивати дружні стосунки, чемність, вихованість, культуру спілкування; розвивати мовленнєвий апарат.

Конструктивно – будівельні  ігри«Місто веселих друзів» (колективна робота)

Мета:_розвиток навичок доброзичливого спілкування.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Море хвилюється»

Мета: удосконалювати навички ходьби в колоні; розвивати спритність.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)

 

Тема: «У гостях у тітоньки сови» (підсумкове)

К. «Моя майбутня школа»(будівельний матеріал)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Спостереження за погодою в останній тиждень весни

 

Мета: розвивати пізнавальну активність дітей,

Бесіда «Пахощі весняних квітів»

Мета: поглиблювати знання дітей про весняні квіти, вчити їх розрізняти;

Спостереження за спілкуванням дітей та дорослих

Мета: розвивати культуру спілкування та мовленнєвий апарат.

Мовленнєва гра «Чарівний язичок»

Мета: закріпити в дітей знання «чарівних» слів та вміння правильно їх використовувати;

Рухлива гра «Влуч м’ячем»

Мета: удосконалювати навички метання м’яча в ціль; розвивати окомір і спритність.

Трудова діяльність: (доручення) – Прибирання сміття та опалих гілочок на ігровому майданчику

Мета: виховувати бажання  робити щось корисне самому;

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання вірша В. Гринько «Рідна мова»

Мета:  учити усвідомлювати своє місце серед інших.

Гра «Проклади стежку» (лабіринт)

Мета: розвивати мислення

Самостійні ігри дітей ______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра «Школа»

Мета: психологічно готувати дітей до навчання в школі;.

Дидактична гра «Буває — не буває»

Мета: розвивати уважність

Рухлива гра «Я веселий чарівник»

Мета: розвивати мислення, уважність; формувати вміння проявляти творчість під час виконання імітаційних рухів.

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

Тема блоку: «Скоро я піду до школи»

Тема тижня:  «Скоро я піду до школи»

  День тижня: Середа

Ранок

Творча гра «Спогади про життя в дитячому садку»

 

Мета: Сприяти розвитку зв’язного мовлення, учити складати розповіді за опорними малюнками

Спостереження за настроєм дітей у групі

Мета:  Виховувати поважливе ставлення до оточу­ючих.

Дидактична гра«Мій день»

Мета: закріпити вміння дітей складати розповіді з власного досвіду про оздоровлення свого організму та режим дня; виховувати бажання дотримуватись режиму дня для того, щоб бути здоровим.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Група,струнко!»,

Мета: виховувати уважність і спостережливість.

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 

Тема: «Я маю право на освіту»Л. «Мавпочки на пальмах»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 73

Тема:  «Повторити стрибки у висоту з розбігу».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Дидактична гра  «Упізнай на дотик»

 

Мета: закріпити вміння дітей упізнавати на дотик предмети різної фактури, називати їх; поповнювати словник поняттями «твердий — м’який», «мокрий — сухий», «гладенький —шорсткий» тощо;

Спостереження за квітами на квітнику

Мета: ви­кликати позитивні емоції щодо краси квітів

Бесіда «Весняна квітка»

Мета: поглиблювати знання дітей про весняні квіти,

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Кільцекид»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати спритність та окомір.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Поливання квітів на квітнику

Мета: вих=овувати бажання до­глядати за рослинами, робити щось корисне самому;

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання вірша А. Костецького «Як зробити день веселим»

Мета: учити поступатися, виявляти гнуч­кість, послідовність.

Творчі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки___________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Самостійна діяльність дітей (художня) «Сувеніри для молодших вихованців» (різний матеріал)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Розумний олівець»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ___________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Рибалки і рибки»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

Тема блоку: «Скоро я піду до школи»

Тема тижня:  «Скоро я піду до школи»

  День тижня: Четвер

Ранок

Психогімнастика «Вітання»

 

Мета: виховання доброзичливості.

Розповідь вихо­вателя «Що таке небилиця»

Мета: виховувати моральні якості людини (безкорисливість, доброту, почуття гумору) та здатність правильно оцінювати вчинки людей.

Дидактична гра «Подорож Незнайка»

Мета: вправляти дітей в умінні орієнтуватися на аркуші паперу; розвивати уважність, зосередженість, окомір.

Рухлива гра «Стрибуни»

Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Культура  поведінки  за  столом   під  час  сніданку

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Художня література + аплікація(А)

 

Тема: «Вивчення вірша  П. Воронька «Як багато знаю я»

А. «Листівка працівникам дитячого садка»

Програмові завдання:____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Екскурсія до школи

 

Мета: учити дітей розуміти особливості шкільного життя;

Спостереження за школярами, які йдуть до школи

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Мовленнєва гра «Добери слово»

Мета: вправляти дітей у добиранні спільнокореневих слів та в утворенні слів за допомогою префіксів; розвивати мислення, мовлення, кмітливість.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки у висоту 35 см із розбігу 6 м; ходьба по колоді з переступанням через кубики, покладені на відстані кроку один від одного

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Третій зайвий»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (праця в природі) Розпушування земельки на клумбі

Мета:виховувати працелюбність

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Розглядання дитячих журналів  і книжок.

Читання вірша М. Стельмаха «Скоро я піду до школи»

Мета: виховувати бажання навчатись, поважати інших.

Гра «Ромашкова галявина» (розв’язування прикладів)

Мета: вчити розв’язувати приклади

Гра «Шкільне приладдя» (штрихування)

Мета: розвивати дрібну моторику

Рухлива гра «Влуч м’ячем»

Мета: удосконалювати навички метання м’яча в ціль; розвивати окомір і спритність

Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ___________________________

Мета:

 

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

Тема блоку: «Скоро я піду до школи»

Тема тижня:  «Скоро я піду до школи»

  День тижня: П’ятниця

Ранок

Визначення  стану  погоди,  відмічання  погоди  в  календарі   природи.

 

__________________________________________________________________________________________________

Бесіда «Що потрібно для навчання у школі»

Мета:дати уявлення про те, що потрібно для навчання у школі

Рухлива гра «Кільцекид»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати спритність та окомір.

Дидактична гра «Що потрібно взяти до школи?

Мета: закріпити в дітей знання назв предметів, якими користуються учні у школі; розвивати уважність, кмітливість.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання

 

Тема: «Як народжується книжка» М.«Зелений травень»(малювання-експериментування)»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 74

Тема: «Повторити стрибки у висоту з розбігу».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Пошуково-дослідницька діяльність «Чи знаєте ви, що мурахи дуже люблять солодкі та ароматні продукти?»

 

Мета: розвивати увагу, спостережливість, мислення, вміння робити висновки та підбивати підсумки

Дидактична гра  «Що переплутав художник?»

Мета: розвивати вміння дітей передавати різні емоції й добирати їх до відповідного випадку та ситуації;

Бесіда «Друзі мурахи»

Мета: формувати в дітей чітке знання про мурах, будову ті­ла, спосіб життя,

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: закріплювати вміння дітей бігати в колоні змійкою в різ­них напрямках, ніби мурашки.

Рухлива гра «Рибалки і рибки»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Творче завдання «Я мурашка»

Мета: ви­ховувати дбайливе ставлення до природи, бажання спо­стерігати за всім живим у природі.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання вірша Н. Кир’ян «Миколка-першокласник»

Мета: закріпити вміння уважно слухати та робити висновки

Гра «Збери ліхтарики»

Мета: закріпити вміння складати ціле з частин

Гра-міркування «Моє життя у школі»

Мета: розвивати мислення, зв’язне мовлення.

Рухлива гра «Я веселий чарівник»

Мета: розвивати мислення, уважність;формувати вміння проявляти творчість під час виконання імітаційних рухів.

Сюжетно-рольова гра «Школа»

Мета: психологічно готувати дітей до навчання в школі;.

Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ___________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

 

Підпис вихователя _________________________________


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*