Розгорнутий перспективний план для старшої групи на січень місяць ІI тиждень «Народні свята та розваги»




Розгорнутий перспективний план для старшої групи на січень місяць

ІI тиждень «Народні свята та розваги»

Розгорнутий перспективний план для старшої групи на січень місяць завантажити

Тема дня

ПОНЕДІЛОК

1. Мова наша солов’їна, край наш веселковий. 2.Чарівні фарби і талановиті пальчики

ВІВТОРОК

1.Математичний віночок

     2. Будуємо, майструємо,           .              творимо

СЕРЕДА

1.Любій  малечі – про цікаві речі

2. Бережи себе та близьких

 

 

 
 

 

 Р
А
Н
О
К

1.Індивідуальна робота «Складання сюжетної розповіді за картиною»

 

Мета:учити складати розповіді

2. Ознайомлення  з  творами  народної  музики Слухання обрядових пісень

3. Мовленнєва гра «Добрий Дід Мороз»

Мета: вправляти дітей у добиранні прикметників і утворенні словосполучень «іменник + прикметник»;

4.Сюжетна гра «Зимові розваги»

Мета: формувати правила курно-доцільної поведінки»

4.Ранкова   гімнастика

5. Формування культурно – гігієнічних навичок.

6. Н.г. «Панас»

1.Індивідуальна  робота  до теми  дня.

 

2. Конструктивно – будівельні  ігри

Мета: учити реалізувати творчі здібності дітей

3. Бесіда «Веселе свято — Новий рік»

Мета: Ознайомлювати з історією виникнення зи­мових свят

4. Д.г. «Годинник “Пори року”»

Мета: закріпити знання про місяці, пори року, їх послідовність; розвивати зорову пам’ять,увагу.

5.Ранкова   гімнастика.

6.Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

7.Рухлива   гра «Підкидайі злови» (обома руками)

1.Індивідуальна робота  з ліплення.

 

2.Розповідь-бесіда «Різдвяні

свята»

Мета:розширювати знання дітей про народні свята, звичаї та обряди україн­ського народу.

3.Розвязання проблемної ситуації «Куди йде Дід Мороз після свята?»

4.Д.г «Що може подарувати

зима?»

Мета:сприяти розвитку в дітей уяви, творчості, фантазії; розвивати позитивне ставлення до зими.

5. Ранкова   гімнастика.

6.Виховання культурно – гігієнічних навичок.

7.Рухлива    гра. «Зро­би фігуру»

 
Заняття I. Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

«Зимові розваги» (складання розповіді з власного досвіду)

«Звук [а], буква А а»

П. Малювання ялинки за клітинками

II.Малювання

«Ялиночка» (малювання по солі або посипання сіллю)

  1. I.                   Математична скарбничка + конструювання(К)

«Числа від 1 до 5. Порядкова і кількісна лічба»

К «Гірлянда» (з паперу)

  1. II.                У світі музики (за планом муз. керівника)
  2. I.                   Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
«Народні свята і традиції»

 

Л. «Дід Мороз і Снігуронька» (ліплення в парах)

Фізкультура № 35

Тема: «Навчати заплигування на кубик».

 
П

 

Р

О

Г

У

Л

Я

Н

К

А

 

1. Спостереження за візерунками на склі.

 

(Досліди з морозом)

Мета: розвивати вміння встановлювати причиново-наслідкові зв’язки;

2.Гра «Лічба ланцюжком»

3.Фізкультура  на свіжому  повітрі: метання сніжок у вертикальну ціль із відстані 3 м; ходьба з предметом у руках по гімнастичній лаві.

4.Колективна праця – збирання опалих гілочок

5. Р.г.«Хто далі кине?» (удосконалювати вміння метати сніжки на дальність) «Сміливіше вперед» (учити орієнтуватися в просторі)

1. Самостійна  рухлива   діяльність

 

Мета:Розвивати потребу у щоденній руховій діяльності;

2. Пошуково-дослідницька діяльність «Досліди з вітром» — визначення його напрямку

3.Обрядова гра «Водіння

кози»

4.Екологічна гра «Природні ресурси»

Мета:Формувати в дітей уявлення про природні ресурси.

Уточнити відомості про важливість природних ресурсів для економічної діяльності й життя взагалі.

5.Р. г. «Дістань сніжинку» (удосконалювати навички стрибання вгору поштовхом обох ніг;)

«Прокоти сніжну кулю» (виховувати уважність і розвивати окомір)

1.Спостереження за зимовими змінами в природі

 

Мета: розвивати спостережливість

2.Колективна праця – посипання піском доріжок, що ведуть на ігровий майданчик

3. Дітям  про  професії  дорослих .Гра «Хто ким працює»

Мета: На прикладі казкових героїв закріпити й розширити

уявлення про професії.

4.Д.г.« «Поміркуй і поясни»

Мета: закріпити знання дітей про пори року;

5.Сюжетна гра «Зимові розваги»

Мета: формувати правила курно-доцільної поведінки»

6.Р. г. «Хто далі кине» (удосконалювати вміння метати сніжки на дальність)  «Квачі парами» (удосконалювати навички бігу; розвивати спритність).

*ПВР

 
ІІ

 

 

П

О

Л

О

В

И

Н

А

 

Д

Н

Я

1. Гімнастика  пробудження.

 

2. Бесіда «Веселе свято — Новий рік»

Мета: Ознайомлювати з історією виникнення зи­мових свят

3.СХД.«Морозні візерунки»

(ниткопис)

4. Читання вірша Л. Глібова

«Зимова пісенька»

5.Народний фольклор «Пояснення народних прикмет про зиму»

Мета: розширювати знання дітей про народні прикмети

6. Р. г. «Мороз і піч»

Мета: розвивати спритність

1. Гімнастика  пробудження.

 

2.Спостереження за вітром

(чому він узимку колючий).

3. Читання оповідання В. Сухомлинського «Ласкавий

вітер і холодний вітрюга».

4. Настільна гра «Лото»

5. Розвиваюча гра «Головоломка»

Мета: розвивати мислення

6. Р. г. «Влуч сніжкою» (розвивати силу кидка, спритність, окомір)

*ПВР – правила вуличного руху

 

 
1. Гімнастика  пробудження.

 

2. Творча гра «Поміркуй і поясни»

3.Читання оповідання К. Ушинського «Чотири бажання» та словацької народної казки

«Дванадцять місяців»

4. Вечір  загадок  і   відгадок (загадки про новорічні свята)

5.Настільні ігри

6.Р. г. «Морозе,морозе!» (удосконалювати навички бігу; виховувати витримку, сміливість, кмітливість)

 

Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*