Розгорнутий перспективний план на лютий 4 тиждень за темою “Т.Г. Шевченко – великий поет України” для старшої групи (Програма “Дитина”)




Тема блоку: «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

Тема тижня:  «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

  День тижня: Понеділок

Ранок

Дидактична гра «Назви одним словом»

 

Мета: вправляти дітей в узагальненні груп об’єктів, у вмінні класифікувати їх за певними ознаками;

Сюжетно-рольова гра «До бабусі в гості»

Мета: розвивати кмітливість, зосередженість.

Ознайомлення  з  творами    музики: слухання пісні «Реве та стогне Дніпр Широкий»

Мета: розвивати бажання слухати пісні на слова великого поета

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Народна рухлива гра____________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

Тема: «Свято Стрітення» (складання розповіді  з власного досвіду про враження від свята. Поділ слів на склади. Читання прямих складів» П. Штрихування

 

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Снігова королева»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за ґрунтом

 

Мета: розвивати спостережливість, зв’язне мовлення

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки з ноги на ногу з просуванням уперед; підлізання під дугу грудьми вперед

Гра «Веселі зайченята» (порядкова лічба)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Зроби фігуру»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати почуття рівноваги, витримку.

Індивідуальна робота

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Коровай»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і пам’ять.

Мовленнєва гра «Упіймай слово»

Мета: закріпити вміння дітей виокремлювати на слух слова із заданим звуком; повідомляти про розміщення звука у слові; розвивати зосередженість, уважність.

Трудова діяльність: Чищення верхнього одягу та обмітання взуття від снігу

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Розглядання  репродукцій  картин Т.Г. Шевченка «Берег Дніпра», «Селянська родина»

Мета:виховувати патріотичні почуття любов до рідної України

СХД«Я намалюю вірш» (за творами Т. Г. Шевченка)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Народний  фольклор  ( вивчення заклички «Сонечко-сонечко»)

Рухлива гра: «Ми веселі діти»

Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу;

Дослід-спостереження «Чому крапає вода з одного боку даху, а з іншого — ні?»

Мета: виховувати інтерес до природи, природних явищ.

Концерти ( спів  пісень  і  танці  під   магнітофон ).

Підпис вихователя ______________________________

Тема блоку: «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

Тема тижня:  «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

  День тижня: Вівторок

Ранок

Розповідь-бесіда «Відомі люди України»

 

Мета: виховувати прагнення більше дізнатися про своїх видатних співвітчизників

Дидактична гра «Народознавче лото»

Мета: закріпити в дітей знання назв українського посуду та його призначення; розвивати уважність, кмітливість; виховувати інтерес до українського побуту.

Рухлива гра: «Слухай сигнал»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію.

Конструктивно – будівельні  ігри__________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

__________________________________________________________________________________________________

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)

 

Тема: «Зимонько, прощавай» (підсумкове) К. «Мій оберіг» (різний матеріал)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Спостереження за відлигою

 

Мета: ознайом­лювати з природними процесами, що відбуваються взим­ку

Відгадування загадки про бурульку

Мета: формувати в дітей поняття про бурульку, її утворення, властивості;

Творче завдання «Весну закликаємо»

Мета: вчити дітей викладати на снігу сонечко з промін­цями.

Індивідуальна робота з економічного виховання

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Квачі парами»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: Посипання доріжок піском

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Логічна гра «Що зайве?»

Мета:__________________________________________________________________________________________

У куточку книги: знайомство з портретом Т. Шевченка та його ілюстраціями.

Мета:__________________________________________________________________________________________

Гра-міркування «Що означають кольори нашого прапора?»

Мета:__________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Третій зайвий»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Розвиваючі  ігри  ( ребуси,  головоломки,  кросворди)_______________________________________________

________________________________________________________________________________________________

Самостійні ігри дітей _______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

Тема тижня:  «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

  День тижня: Середа

Ранок

Бесіда «Традиції українського народу»

 

Мета: Ознайомлювати дітей із культурою свого на­роду, викликати бажання знати про мину­ле, підтримувати родинно-побутові тради­ції та звичаї.

Дидактична гра: «Обереги»

Мета: закріпити в дітей знання символічного значення предметів-оберегів в українській культурі; виховувати любов і повагу до фольклорних символів.

Рухлива гра: «Піжмурки»

Мета: виховувати уважність, спостережливість, орієнтування у просторі.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 

Тема: «Т. Г. Шевченко — великий поет України Л. «Ходить сон коло вікон»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 47

Тема: «Навчати перелізання з похилої дошки на гімнастичну стінку».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за сонцем

 

Мета: сформувати в дітей поняття про положення сонця на небі; розвивати вміння визначати стан погоди,

Ігрова ситуація «Зустрічаємо гостей із хлібом-сіллю»

Мета: Виховувати інтерес до українських звичаїв; викликати глибокі почуття любові до своєї Батьківщини.

Рухлива гра: «Вільне місце»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Самостійна рухова діяльність

Мета:Учити об’єднуватися за інтересами, пов’язаними з фізичним розвитком;

Дидактична вправа «Розкажи про погоду»

Мета: вправляти дітей в умінні складати описові розповіді про стан погоди, розвивати зв’язне мовлення.

Трудова діяльність: Прочищання рівчаків на майданчику, щоб швидше сходила тала вода

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання вірша Т. Шевченка «Тече вода з-під явора…»

Мета: розвивати інтерес до поезії бажання слухати

Гра «Домалюй рушник (сорочку)»

Мета:___________________________________________________________________________________________

СХД – «Квіти для віночка»

Мета: закріпити вміння виготовляти штучні квіти

Рухлива гра: «Зроби фігуру»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати почуття рівноваги, витримку.

Самостійні ігри дітей _______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Бюро добрих справ( створення вітальних листівок)

_________________________________________________________________________________________________

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку: «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

Тема тижня:  «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

  День тижня: Четвер

Ранок

Психогімнастика________________________________________________________________________________

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Обговорення виставки «Вишиванки моєї бабусі»

Мета: збагачувати мовлення новими поняттями народознавчого характеру;

Мовленнєва гра: «Розкажи про погоду»

Мета: вправляти дітей у складанні описових розповідей про погоду; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, спостережливість.

Рухлива гра: «Ми веселі діти»

Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу;

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Культура  поведінки  за  столом   під  час  сніданку

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Художня література + малювання(М)

 

Тема: «Вивчення вірша  Т. Шевченка «Встала  весна»

М. «Встала весна»  (малювання за віршем  Т. Шевченка)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Піший перехід до парку

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Спостереження за явищами природи

Мета: закріпити знання про особливості останнього місяця зими

Гра-роздум «Де найкраще нам жити?»

Мета: учити складати описи та порівняння, розпо­віді з власного досвіду.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): підлізання в напівприсіді під шнур, натягнутий на висоті 45–50 см

Мовленнєва гра:  «Добери риму»

Мета: вправляти в римуванні слів, у тому числі імен; розвивати фантазію, уяву, творчість.

Рухлива гра: «Совонька»

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати спостережливість, кмітливість і швидку реакцію на сигнал.

Трудова діяльність: Розпушування талого снігу на майданчику для швидшого танення

Мета: виховувати працелюбність, любов до природи

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання вірша Т. Шевченка «Дивлюся, аж світає»

Мета: розвивати інтерес до поезії бажання слухати

Гра «Весна наближається»

Мета: вчити дітей домальовувати пейзаж

Гра «Будь уважним»

Мета: закріпити вміння у дітей співвідносити кількість предметів і цифр

Рухлива гра: «Слухай сигнал»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію.

Розглядання дитячих журналів  і книжок.

___________________________________________________________________________________________________

Підготовка  до  сюжетних  ігор(виготовлення   атрибутів)

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

Тема тижня:  «Т. Г. Шевченко —  великий поет України»

  День тижня: П’ятниця

Ранок

Дидактична гра: «Знайди малюнок до твору»

 

Мета: закріпити знання дітей про твори Т. Шевченка; прищеплювати любов до української поезії; розвивати естетичний смак.

Визначення  стану  погоди,  відмічання  погоди  в  календарі   природи.

__________________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Коровай»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і пам’ять.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

________________________________________________________________________________________________

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання

 

Тема: «Описи природи  у творах Т. Шевченка»

А.«Земля прокидається» (аплікація за віршем  Т.Шевченка «Дивлюся,  аж світає»)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 48

Тема: «Навчати перелізання через гімнастичну лаву».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за снігоочисною машиною

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Знайди портрет» (Т.Г. Шевченко, Леся Українка, І. Франко та ін.)

Мета: виховувати прагнення більше дізнатися про своїх видатних співвітчизників

Трудова діяльність: Розчищання тротуару від снігу

__________________________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра «Сім’я»

Мета: формувати вміння творчо розвивати хід гри, показува­ти взаємовідносини в грі, вчити допомагати один одному; виховувати інтерес до гри.

Рухлива гра: «Квачі парами»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Гра-забава «Загони крижинку»

Мета: розвивати спритність, швидкість реакції.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Гра «Слідопити» (геометричні фігури)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра:  «Піжмурки»

Мета: виховувати уважність, спостережливість, орієнтування у просторі.

Екологічна вікторина «Що?Де?Коли?»

__________________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Колективна праця – прибирання в національному куточку

__________________________________________________________________________________________________

Розвага «Шевченківські вечорниці»

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*