Щоденне планування освітньо-виховної роботи на вересень 1 тиждень за програмою “Дитина”




Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

  День тижня: Понеділок
Ранок Спостереження за святково вбраними дошкільниками, школярами, які з квітами поспішають уранці до дитсадка і школи

 

Розглядання декоративних керамічних виробів українських митців. Розглядання зображень соняшників

Індивідуальна робота

Мета: вправляти у розрізненні геометричних фігур.

Рухлива гра «Цілься краще»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок – миття рук перед їдою.

Ранкова   гімнастика «Спритні козаки»

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

Тема: «Мої враження про літо (складання розповіді з власного досвіду).Звук. Слово (знаходження певного звука у слові)» П.Крапки

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Бабусина скриня» (декоративне малювання)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка Спостереження за погодою

 

Мета:Вчити дітей визначати погоду. Спочатку вихователь сам визначає погоду, дає зразок розповіді дітям: «Сьогодні ясний, теплий день. Прозоре блакитне небо, по якому пливуть легкі хмарки».

Дидактична гра «Одягни українку й українця»

Мета: закріпити назви предметів українського національного вбрання; розвивати уважність та зосередженість; виховувати повагу та інтерес до національних традицій.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): Вправи на лаві

1. «Плескання». Вихідне положення: стоячи, лава між ніг, руки за спину. 1–2 — руки підняти через сторони вгору, плеснути; 3–4 — вихідне положення; сказати «вниз». Повторити 6 разів.

2. «Нахил». Вихідне положення: сидячи на лаві верхи, руки біля плечей. 1–2 — нахил вправо, торкнутися рукою підлоги, ноги на підлозі; 3–4 — вихідне положення; 5–8 — те саме вліво. Повторити 3 рази.

3. «Встати». Вихідне положення: руки на поясі. 1–2 —встати, руки вгору; 3–4 — вихідне положення; сказати

«сіли». Повторити 6 разів.

4. «На лаву». Вихідне положення: стояти обличчям до лави, ноги нарізно, руки за голову. 1–2 — нахил уперед, долоні на лаву, дивитися вперед, ноги не згинати; 3–4 — вихідне положення. Повторити 5 разів.

5. «У присіді». Пройти уздовж лави у присіді, спираючись на лаву. Повторити 2 рази.

Повторення першої вправи (чотири рази в повільному темпі).

Індивідуальна робота гра «Чим схожі і чим різняться літо і осінь».

Мета: узагальнювати та систематизувати знання дітей про осінь, звернути увагу на сезонні зміни в природі;

Рухлива гра «Хто швидше»

Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання під дугу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (праця в природі) Збирання букетів для прикрашання групової кімнати

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»

 

Дидактична гра «Ми українці»

Мета: закріпити знання дітей про національні символи та традиції українського народу

Читання віршів про прапор, герб, тризуб

Сюжетно-рольова гра «Подорож країною»

Мета: виховувати любов і пошану до українського народу.

Організувати ситуацію «Сміх та й годі». (Вихователь говорить: «Пригадайте, чи були у вас несподівані радощі, сміх? Хто вам їх подарував?»).

Гра «Збери листівки»

Мета: розвивати мислення

Рухлива гра «З купини на купину»

Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

 

  День тижня: Вівторок
Ранок Бесіда «Чим мене зігріває рідна земля»

 

Мета: формувати позитивне ставлення до своєї країни, народу.

Дидактична гра «Священні символи»

Мета: закріпити поняття про державні національні символи України (герб, прапор, гімн); виховувати гордість за історичне минуле Батьківщини.

Конструктивно – будівельні ігри «Майданчик мого дитячого садка»

Рухлива гра «Знайди і промовч»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: закріпити набуті раніше навички та формувати новівміння щодо підтримання порядку в ігровому осередку.

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)

 

Тема: «Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за»

К. «Бабусина хатинка» (будівельний матеріал)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка Спостереження – розглянути квіти у квітнику. Які рослини найрясніше цвітуть? Які квіти вже утворили насіння? Запропонувати дітям зібрати насіння квітів. Розповісти, що ним можна підгодовувати птахів узимку, воно поживне. Підвести до висновку: рослини мають велике значення для птахів, тварин і людей.

 

Бесіда «Осінній перезвін»

Мета: узагальнювати та систематизувати знання дітей про осінь, звернути увагу на сезонні зміни в природі; формувати ес­тетичне уявлення; розвивати мовлення.

Творча гра «Ми маленькі українці»

Мета закріпити знання дітей про національні символи та традиції українського народу

Рухлива гра«Квач»

Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання сміття та камінчиків на ігровому майданчику

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»

 

Розвиваючі ігри   ( ребуси, головоломки, кросворди)

Самостійні ігри дітей – за бажанням дітей

Гра «Що змінилося?»

Мета: розвивати мислення

Читання вірша Р. Завадовича «Українські діти»

Рухлива гра «У лісочку на горбочку

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і чесність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

 

  День тижня: Середа
Ранок Бесіда «Наша Україна»

 

Мета: дати поняття про адміністративно-територіальний поділ

Дидактична гра «Обереги»

Мета: закріпити поняття про державні національні символи України (герб, прапор, гімн); виховувати гордість за історичне минуле Батьківщини.

Рухлива гра «Заборонений рух»

Мета: виховувати уважність, кмітливість, швидке орієнтування.

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. продовжувати формувати вміння виконувати обов’язки чергових по їдальні: сервірувати столи в певній послідовності.

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 

Тема: «Моя країна — Україна» Л. «Веселі чоловічки»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 1

Тема: «Навчати ходьби перехресним кроком»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка Спостереження за сезонними змінами в природі

 

Мета:вчити дітей самостійно визначати зміни в стані неживої природи; розкрити зміст лексичного значення словавересень;

Дидактична гра «Будь уважним»

Мета:навчати описувати предмети; розвивати увагу;виховувати охайність.

Розповідання української народної казки «Кирило Кожум’яка»

Індивідуальна робота

Мета закріплювати вміння дітей стрибати через калюжі.

Рухлива гра «У лісочку на горбочку»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і чесність.

Трудова діяльність: (праця в природі)Складання букетів із квітів,що ростуть на квітнику

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»

 

Гра-інсценівка «Цікава розмова»

Мета: формувати вміння опановувати комуніка­тивні вміння.

Сюжетно-рольова гра «Подорож країною»

Мета: виховувати любов і пошану до українського народу.

Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)

__________________________________________________________________________________________________

Гра-роздум «Що таке національність?»

Мета:давати уявлення про національність

Рухлива гра «Підкинь і злови

Мета: удосконалювати навички бігу й ловіння м’яча; розвивати спритність.

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

 

  День тижня: Четвер
Ранок Психогімнастика «Дзеркало»

 

Мета: допомогти дітям відчути себе вільно, розкритися

Бесіда-розповідь «Країн багато є на світі, а Україна в нас одна»

Мета: формувати позитивне ставлення до своєї країни, народу. Викликати почуття гордості за свою Батьківщину, бажання бути її гідним громадянином.

Дидактична гра «Розсели людей на планеті»

Мета: вправляти в утворенні складних слів злиттям прикметника й іменника; закріпити назви людей різних національностей; виховувати повагу до всіх людей нашої планети.

Рухлива гра «З купини на купину»

Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність.

Трудова діяльність: закріпити навичкикористування милом під час миття рук, ретельно витирати рукирушником.

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Художня література + аплікація

 

Тема: вивчення вірша Л. Біленької «Український прапор»

А. Над Україною небо синє» (аплікація)

Програмові завдання:____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка Прогулянка-екскурсія на природу (до гаю, парку)

 

Мета: сприяти розвитку пізнавального інтересу до лісу

Спостереження за деревами — символами України

Мета: викликати у дітей позитивні емоції від спілкування з природою, закріпити знання про дерева – символи України.

Мовленнєва гра «Хто де живе?»

Мета: формувати в дітей уявлення про те, що крім українського народу існує ще багато народів; розвивати вміння називати одним словом людей різних народів; виховувати повагу до всіх людей світу.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): вправи з прапорцями

1. «Помахай». Вихідне положення: ноги злегка розставити, прапорці за спиною. 1–2 — прапорці через сторони вгору, помахати, подивитися; 3–3 — вихідне положення. Повторити 6 разів.

2. «Літак робить розворот». Вихідне положення: ноги на-різно, прапорці в сторони (вертикально). 1 — поворот вправо; 2 — вихідне положення; 3–4 — те саме уліво. Ноги не згинати, не зрушувати. Повторити 3 рази.

3. «Постукай над головою». Вихідне положення: стоячи на колінах, прапорці опущені. 1–2 — сісти на п’яти, постукати прапорцями над головою, потягнутися, подивитися на них; 3–4 — вихідне положення. Повторити 5–6 разів.

4. «Покажи прапорці». Вихідне положення: ноги нарізно, прапорці за спину. 1–2 — нахил уперед, прапорці вперед, сказати «ось»; 3–4 — вихідне положення. Повторити 5 разів.

5. «Підскоки». Вихідне положення: ноги злегка розставити, прапорці вниз. 8–10 підскоків, струшуючи прапорцями;

8–10 кроків зі змахом прапорцями. Повторити 3 рази.Повторення першої вправи (3–4 рази).

Рухлива гра «Квач»

Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання сміття та підмітання доріжки на ігровому

майданчику

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»

 

Розглядання дитячих журналів і книжок.

Вернісаж малюнків «Україна — рідний дім»

Мета: спонукати до відображення краси навколишнього у своїх роботах

Гра «Якої фігури не вистачає»

Мета: вчити знаходити спільну властивість групи предметів

Читання вірша М. Познанської «Про нашу Україну».

Вивчення вірша В. Сосюри «Любіть Україну»

Мета:розвивати пам'ять

Гра «Я в біду не потраплю»

Мета: закріпити правила поведінки у незвичайній ситуації

Рухлива гра «Хто швидше?

Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання під дугу; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

 

  День тижня: П’ятниця
Ранок Визначення стану погоди,   відмічання погоди в   календарі   природи.

 

Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в стані неживої природи;

Бесіда «Місяць вересень»

Мета: розкрити зміст лексичного значення слова вересень; роз­вивати спостережливість, зв’язне мовлення;

Дидактична гра «Рослини-символи»

Мета: закріпити знання дітей про рослини-символи, легенди про них, їхнє значення в житті українців; виховувати інтерес та повагу до національних традицій.

Рухлива гра «Знайди і промовч»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання

 

Тема: «Без верби та калини нема України» М. «Соняшники»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 2

Тема: «Навчати бігу «змійкою»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка Хвилинка милування природою рідного краю

 

Мета:формувати ес­тетичне уявлення; розвивати мовлення.

Мовна гра «У лісі так дерев багато…»

Мета: активізувати словотворення іменників множини

Логічна гра «Порівняй рослини»

Мета: учити порівнювати різні види рослин

Індивідуальна робота «Де ти живеш?»

Мета: удосконалювати граматичну правильність мовлення

Рухлива гра «У лісочку на горбочку»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і чесність.

Трудова діяльність: (доручення) Збирання букетів із лісових квітів

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»

 

Читання віршів Л. Біленької «Бережімо Україну» та О. Лупія «Своє любіть»

Творча гра «Що таке оберіг»

Мета:вчити робити елементарні умовиводи

Міні-вікторина «Твоя Україна» (підгрупами)

Мета: розвивати увагу, мислення

Розвага «Ми роду вкраїнського діти» (ігри, етюди тощо)

Рухлива гра «Цілься краще»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Підпис вихователя ______________________________

 

 


Comments:

2 Comments on Щоденне планування освітньо-виховної роботи на вересень 1 тиждень за програмою “Дитина”

  1. Матеріали по щоденному та перспективному плануванню надзвичайно потрібні практикуючим вихователям, вони вивільняють час на творчість. Дякую за цю важливу роботу. Шкода що немає продовження.

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*