СІТКА ЗАНЯТЬ СТАРШОЇ ГРУПИ НА ТРАВЕНЬ (програма “Дитина”)




СІТКА ЗАНЯТЬ СТАРШОЇ ГРУПИ НА ТРАВЕНЬ МІСЯЦЬ

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

Теми тижня

  1. 1.                  Мова наша солов’їна,край наш веселковий

2.Чарівні фарби і талановиті пальчики

1.Математичний віночок.

2. Будуємо, майструємо, творимо.

1. Любій малечі про цікаві речі.

2. Бережіть себе та близьких.

1. У нас в гостях книжка

2. Здоровим будь.

Наше природне довкілля

Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

 

Тема: «Пригоди маленького цуценяти» (придумування завершення  до розповіді, розпочатої  вихователем). Читання слів.  Схема слів»

П. Штрихування готових контурів дугоподібними лініями.

II.Малювання

«Фантастичний птах»

  1. I.                   Математична скарбничка + конструювання(К)

Тема: «Число 10.  Дні тижня»

К.«Тваринницька ферма» (будівельний матеріал)

II.                У світі музики (за планом муз. керівника)

I.                   Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 Тема: «Яка користь чи шкода людям від свійських тварин?»

 

 

Л. «Моя улюблена тваринка» (ліплення  за задумом)

 

Фізкультура № 67 Тема: «Навчати приземлення у стрибку у довжину з розбігу».

I.Художня література + аплікація(А)

 

 

Тема: переказ оповідання В. Сухомлинського  «Покинуте кошеня»

А. «Наш акваріум»

II.У світі музики(за планом муз. керівника)

I.Віконечко в природу + малювання

 

 

«Ці дивовижні домашні тварини»

М. «Друзі наші менші» (малювання за задумом)

II. Фізкультура № 68 Тема: «Повторити підлізання під дугу».

 

 

 

 

І тиждень

«Друзі наші менші»

 

 

 

Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

 

Тема: «Мій одяг» (складання описової розповіді про одяг за опорними схемами). Звук [к], буква К к. Читання слів»

П. Овальні та округлі замкнені лінії.

II.Малювання

«Райдуга-дуга»

Математична скарбничка + конструювання(К)

 

 

Тема: «Числа від 1 до 10. Розв’язування задач»

К. «Шафа для одягу»  (з паперу)

II.У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 

 

Тема: «Всі професії важливі — вибирай на смак»

Л. «Лялька в гарній сукні» (сюжетна аплікація)

II.Фізкультура № 69 Тема: «Повторити стрибки у довжину з розбігу».

I.Художня література + аплікація(А)

 

 

Тема: вивчення вірша  М. Познанської «Про золоті руки»

А. «Заморський натюрморт»

II.У світі музики(за планом муз. керівника)

 

I.Віконечко в природу + малювання

 

 

Тема: «З бабусиної скрині» (національний одяг)

М. «Сорочка для хлопчика і для дівчинки» (декоративне малювання)

II. Фізкультура № 70 Тема: «Повторити «човниковий» біг 3 × 10 м».

 

 

 

 

ІІ тиждень.

«Ательє з пошиття одягу»

 

 

 

Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

 

Тема: «Як я намалював би весну?» (творча розповідь за опорними словами). Звуковий аналіз  за схемами. Читання  речень»

П. Гачкоподібні лінії

II.Малювання

«Наш листоноша» (сюжетне малювання за уявою)

I. Математична скарбничка + конструювання(К)

 

 

Тема: «Числа від 1 до 10. Геометричні фігури»

К. «Поштова машина» (будівельний матеріал)

II.У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 

 

Тема: «На пошті»

Л. «Поштова машина» (рельєфне ліплення на кольоровому картоні)

II.Фізкультура № 71 Тема: «Навчати стрибків у висоту з розбігу у спосіб «зігнувши ноги».

I.Художня література + аплікація(А)

 

 

Тема: «Переказ оповідання Ш. Сагдулли «Куди робота ховається»

А «А водиця далеченько, а відерце велеченьке»

II.У світі музики(за планом муз. керівника)

 

I.Віконечко в природу + малювання

 

 

Тема: «Подорож листівки»

М.Тема: виготовлення листівки «Мрії про літо»

II. Фізкультура № 72 Тема: «Навчати розбіга та відштовхування у стрибку у висоту з розбігу».

ІІІ тиждень.

 

 

«Пошта»

 

 

 

 

I. Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

 

Тема: «Що я скажу, прощаючись із дитячим садком?» (складання розповіді з власного досвіду). Читання слів та речень»

П. Лінії з петлями

II.Малювання

Тема: «Прощавай, садок дитячий!»

I. Математична скарбничка + конструювання(К)

 

 

«У гостях у тітоньки сови» (підсумкове)

К. «Моя майбутня школа»(будівельний матеріал)

II.У світі музики (за планом муз. керівника)

 

I. Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 

 

Тема: «Я маю право на освіту»

Л. «Мавпочки на пальмах»

II.Фізкультура № 73 Тема: «Повторити стрибки у висоту з розбігу».

I.Художня література + аплікація(А)

 

 

Тема: «Вивчення вірша  П. Воронька «Як багато знаю я»

А. «Листівка працівникам дитячого садка»

II.У світі музики(за планом муз. керівника)

 

I.Віконечко в природу + малювання

 

 

Тема: «Як народжується книжка»

М.«Зелений травень»(малювання-експериментування»

II. Фізкультура № 74 Тема: «Повторити стрибки у висоту з розбігу».

ІV тиждень.

 

 

«Скоро я піду до школи»

 

 

 

 

 


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*