заняття

Заняття з малювання для старшої групи «Ялиночка» (малювання по солі або посипання сіллю) Залишити коментар

Заняття з малювання для старшої групи

Тема: «Ялиночка» (малювання по солі або посипання сіллю)

Мета: розширювати й поглиблювати знання дітей про хвойні дерева, будову дерева, ознайомлювати  з нетрадиційним способом малювання посипання сіллю, розвивати емоції й міміку; учити радіти з результатів роботи.

Матеріали: зображення хвойних дерев; аркуш, фарба, волога канчірка, серветка, сіль, вода для миття пензля.

 

Хід заняття

1. Створення позитивного настрою.

Вправа «Здрастуй!»

Здрастуй, сонце золоте!

Здрастуй, небо голубе!

Здрастуй, деревце мале!

Здрастуй, чистий білий сніг!

Привітав я вас усіх!

(Діти виконують нахили уперед, начебто кланяються один одному, вітаючись.)

 

2. Мотивація діяльності.

— Скажіть, будь ласка, яка зараз пора року? Як ви здогадалися?

— Які опади найчастіше бувають узимку? Що можна сказати про сніг?

— Чим вкриваються річки й озера узимку? Який буває лід?

— Назвіть, будь ласка, зимові місяці.

— Як виглядають дерева взимку? (Тихі, замріяні, вкриті снігом, як ковдрою, одягнені в снігові шуби, дрімають під сніжною ковдрою.)

Давайте послухаємо історію про ялинку.

Зібралися лісові тварини на галявину до ялинки, щоб прикрасити Її. Аж бачать — дроворуби зібралися рубати дерево. Лісові жителі прогнали дроворубів і встигли порятувати ялинку. Якби ж усім ялинкам так щастило! Як було б гарно. А в оселях нехай стоять собі штучні деревця або намальовані. А якщо хтось іще не вміє малювати ялинку, ми навчимо!

 

3. Фізкультхвилинка «Під снігом»

На ялинку сніг спадав, (Присідання.)

Голочки їй лоскотав, (Згинання пальчиків.)

Гілочки додолу гнув, (Нахили до кожної ноги.)

В білу шубку загорнув, (Імітація з махами рук.)

Щоб ялинка мила

Спала, не тремтіла. (Імітація.)

 

4. Образотворча діяльність.

— Сьогодні ми з вами виконаємо цікаву роботу намалюємо ялинку, але з використанням нетрадиційної техніки малювання посипання сіллю.

Виконання роботи:

–         Розташувавши вертикально аркуш, знайдіть його серединку.

–         Малюємо ялинку

yalynka

–         Доки фарба не висохла, посипати малюнок сіллю, яка надасть роботі зернистості

5. Рухлива гра «Ялинка».
Одна дитина стоїть в середині кола та тримає в руках бубон.
Вихователь з дітьми стають в коло обличчям до «ялинки» і виконують відповідні рухи, проказуючи:
Ой, ялинко зелененька,
Ти була колись маленька,
А тепер ти ось яка-
І висока , і струнка.
Ось така, ось така-
І висока, і струнка.
Біля тебе ми, ялинко,
Заспіваєм пісню дзвінко,
Візьмем руки у бочок,
Затанцюєм гопачок.
Ялинко, пограй з нами!
«Ялинка» з бубном стає між двома дітьми. За командою діти оббігають коло в протилежні сторони. Хто перший підбігає і вдаряє в бубон – той переможець.

 

6. Перегляд та обговорення дитячих робіт.

Виставка дитячих робіт. Діти розповідають про свої роботи. Вихователь дякує дітям за малюнки і відзначає, що кожен зміг створити неповторний образ ялинки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин