Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)
Тема: «Моє місто» (вернісаж малюнків)
Мета: узагальнити знання дітей про рідне місто (культуру, архітектуру, природу, жителів); розвивати навички зображення багатоповерхових будинків, закріплювати
поняття «контур», розвивати сприйняття, самостійність, уміння досягати
поставленої мети й радіти з результату.
Обладнання:зображення архітектурних споруд; альбомний аркуш; прості і кольорові олівці.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Організаційний момент
- Бесіда про рідне місто, а також інші відомі дітям міста.
Діти спочатку розглядають світлини та впізнають те, що зображено на них. Після цього вихователь просить дітей пригадати, чи доводилося їм бувати в цих місцях, і розповісти про те з них, де проводити час їм подобається найбільше.
3. Дидактична гра «Чотирикутники ланцюжком»
Вихователь показує зображення «Квадрат, прямокутник навколо нас»
Потім педагог сідає з дітьми в кружечок і просить їх ланцюжком назвати всі знайомі предмети чотирикутної форми. Наприклад: книга — вікно — портфель — дошка — стіл — таця — зошит — пенал — лінійка — килим — телевізор — коробка та ін.
У тих чотирикутних предметів, які є під рукою, вихователь пропонує порахувати кути.
4. Дидактична гра «Хто знає більше міст?»
Діти називають міста, які знають.
5. Фізкультхвилинка «Чотирикутники»
Покажіть мені вікно. (Махи руками.)
Хатку. (Потягування з імітацією.)
Килим. (Присідання з імітацією.)
Доміно. (Показати «гру».)
Книжку. (Хлопання з імітацією.)
Рамку. (Імітація з нахилами голови в рамці з рук.)
Ґанок. (Руками викласти дві сходинки.)
Стіл. (Зімітувати сидіння за партою.)
6. Мотивація дошкільників
Допоможіть жителям Геометричної країни відбудувати місто Квадратинськ, постраждале під час снігової бурі!
7. Практична робота
— Розташувавши горизонтально аркуш, проведіть горизонтальну лінію, відступивши від нижнього краю на три пальці. Намалюйте по черзі великі й середні прямокутники в будь-якому порядку. Подивіться на картинку. Зробіть віконця. Розфарбуйте їх олівцями.
8.Виставка та обговорення робіт
Вихователь із дітьми вибирає малюнки найцікавіших будиночків і вивішує їх на
виставку.
9.Підсумок заняття