Дидактичні ігри

Чому так? Залишити коментар

«Шахрайка!», – подумала Інна та з розпачу закрила свою електронну скриньку…
Що взагалі могло трапитись? Після оплати ігри так і не надійшли на електронку!
– У вас була така ситуація?
Отже, відповідаю на запитання чому так трапляється, і чому не потрібно відразу обзиватись усіма згаданими словами?
1. Ви зробили замовлення на сайті вперше. Пошта отримувача листи невідомих відправників відправляє відразу у спам. Тому, перше, що потрібно зробити зайти у вкладку «Спам». Але це ще не все, пошта gmail взагалі може відправити у лист у вкладку реклама, тому вам потрібно переглянути всі вкладки, а не лише спам.
2. Друга проблема, ви ввели email з помилкою. Не засмучуйтесь, вам достатньо написати з вашого email на мою електронну скриньку дані вашого замовлення, і вам буде переслано лист вручну на вірну адресу.
3. І, остання причина. Ви обрали оплату на картку чи через термінал, поповнили рахунок, але не повідомили нас. Не забувайте, такі замовлення перевіряються людиною. І так, якщо ви повідомили о 6-й ранку чи 12-й ночі, ваш лист точно ще ніхто прочитати не зможе, тому не шукайте лист із замовленням відразу та не хвилюйтесь.
Ви отримаєте своє замовлення, але пізніше.
Як зробити, щоб першої і другої проблеми не виникало?
Все просто, перед замовленням зареєструйтесь на сайті, і ваше замовлення після оплати буде з’являтись на сайті в особистому кабінеті. Вам буде достатньо зайти туди та завантажити.
P/s Про четверту проблему напишу вкінці.
– Лист прийшов, але ви його не помітили. Так, і таке буває доволі часто. Тому, перед покупкою, бажано переглянути вкладку «Допомога», де я додала як саме все виглядає, як він підписаний та як завантажувати з нього.
Допоможіть іншим людям зрозуміти якість поданого матеріалу, пишіть коментарі ⬇️

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *