Дидактична гра «Скринька безпеки»

Відомості про автора:

Кочерга Євгенія Володимирівна

методист обласного методичного кабінету

Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області (м. Дніпро)

 

Дидактична гра  «Скринька безпеки»

Дидактична гра «Скринька безпеки» – це практична вправа з повторення правил поводження з небезпечними предметами з використанням наочності у вигляді карток із зображенням небезпечних предметів.

Вікова група:

старша дошкільна, молодша шкільна.

Мета гри: закріплення знань про небезпечні предмети та способи поводження з ними; розвиток мислення та уяви; виховання відповідального ставлення до свого життя та життя оточуючих.

Матеріали та обладнання: виготовлена з картону скринька з підписом «Скринька безпеки», картки із зображенням безпечних та небезпечних предметів.

Методика проведення гри.

На столі розміщено «Скриньку безпеки» та картки з малюнками безпечних і небезпечних предметів. Ведучий пропонує дитині обрати по одній картці з безпечним і небезпечним предметом та обґрунтувати свій вибір, відповівши на запитання ведучого. Після обговорення відповіді дитини, вона кладе картки до «Скриньки безпеки».

Орієнтовні запитання ведучого:

  1. Чому ти вважаєш цю річ безпечною?
  2. Чому ти вважаєш цю річ небезпечною?
  3. Як часто ти граєшся з цією річчю?
  4. Чи дозволяють батьки тобі гратися з цією річчю?
  5. Чому ти граєшся з цією небезпечною річчю без дозволу батьків?
  6. Які правила необхідно виконувати при користуванні цією річчю?

Щоб завантажити перейдіть на сайт slideshare за посиланням внизу

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*