Відомості про автора
Оксамитна Людмила Анатоліївна,
викладач Жовтоводського педагогічного коледжу.
Гра –подорож з фізичного виховання «У країну спорту».
Група: середня
Виховний потенціал: Тривала гра, яка проводиться впродовж дня; виховує бажання займатися спортом, допомагати один одному, дбати про своє здоров’я, усвідомлювати переваги здорового способу життя; сприяє зближенню дітей в колективі в процесі гри.
Педагогічна мета: удосконалювати фізичні якості, навички та вміння; розвивати фізичні та вольові якості в умовах змагання, швидкість, спритність, загальну витривалість; розвивати уміння оцінювати якість виконання своїх рухів, організованість, самостійність;сприяти розвитку доброго настрою під час спортивних ігор.
Маршрут: Рухлива гра «Стежками спортивної країни» бесіда про здоров’я «На зарядку – ставай!» спортивна розвага « Подорож до країни Здоров’ячків».
Станція 1:
Рухлива гра « Стежинками спортивної країни»
Мета: закріплювати вміння пролізати під гімнастичну палицю; орієнтуватись в просторі.
Хід гри:
Діти діляться на дві команди, встають парами обличчям один до одного та тримають гімнастичну палицю з різних кінців, утворюючи «тунель». Пара, що стоїть першою проповзає крізь «тунель» та стає останньою.
Станція 2:
Бесіда про здоров’я «На зарядку – ставай!»
Мета: закріплювати з дітьми значення впливу зарядки на організм людини; учити жити за режимом, правильно харчуватися, працювати, відпочивати; підвести до висновку, що режим важливий помічник здоров’я.
Станція 3:
Спортивна розвага
Тема: Подорож до країни «Здоров’ячків»
Мета: формувати у дітей інтерес до занять фізкультурою, сприяти розвитку доброго настрою під час спортивних ігор-естафет, розвивати фізичні та вольові якості в умовах змагання, виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, поваги один до одного, дбати про своє здоров’я.
Матеріал: фішки, фрукти, рулі, м’ячі-скакуни, кеглі, тканина-річка, атрибути до гри «Ріпка», костюми Мікроба і Спортикуса.
Хід:
Вихователь:Добрий ранок, добрий час. Рада бачити всіх вас.
Всім відомо, це чудово, коли кожен з нас здоровий.
– Сьогодні, діти, ми з вами відправимося в подорож до країни Здоров’ячків. А чи знаєте ви чому вона так називається? Що потрібно робити для того, щоб бути здоровим, сильним, спритним?
– Давайте привітаємо лікарів природи, які дають нам здоров’я.
Я вітаю тебе, Земле (руки в сторони)
Я вітаю тебе, Вода (руки вниз)
Я вітаю тебе, Повітря (руки вперед)
Я вітаю тебе, Сонечко (руки вгору)
Вихователь: А від чого у людей хвороби? (забігають мікроби)
Мікроб:Де взялися хвороби? Їх створили мікроби.
Ми маленькі злодіяки, хулігани, розбишаки.
Ми живем усюди, де є повно бруду.
У болоті і грязюці, у смітті і у пилюці.
Під брудними нігтями, пазурями й кігтями.
Той хто руки не помиє, їх ковтне і захворіє.
Заходить Спортикус.
Спортикус: Вам малята, мій привіт і напутнє слово.
Мийтеся, купайтеся, повтікають всі мікроби,
Разом з ними – всі хвороби.
Спорт любіть з дитячих літ і ростіть здорові.
– Я займаюся спортом і тому я такий сильний та спритний. Якщо ви кожного дня будете займатися спортом, ніякий Мікроб вам не страшний.
– А я прийшов до вас не з пустими руками. У мене є кульки – сюрпризи. Вибирайте кульку і діставайте з неї завдання і тоді ми в зами потрапимо до «країни Здоров’ячків».
Вихователь: А ви в ігри любите грати? Ось і жителі країни «Здоров’ячки» вирішили з вами пограти. У нас є дві команди: «Силачі» та «Здоров’ячки», які будуть зараз змагатися, та проявляти свою силу, спритність, витривалість та увагу.
– А ось і наше журі, яке буде уважно слідкувати за виконанням завдань.
1-ше завдання: чий поїзд приїде першим і не розгубить вагончики.
2-ге завдання: гра на увагу «В річку – гоп, з річки – гоп».
3-тє завдання: ведуча дістає картинку ріпки
– Це що є така рухлива гра, чи це казка? Давайте казку перетворимо на гру «Чия команда збереться в правильній послідовності».
4-те завдання: Хто швидше навколо кеглі на м’ячах- скакунах проскаче?
5-те завдання: Чи знаєте ви приказки та прислів’я про здоров’я?
Допомагають діти з залу, розповідають приказки, прислів’я, вірші про здоров’я, спорт та силу.
Слово журі, оголошуються результати, нагороджують дітей медалями.
Вихователь: Діти, так що треба для того, щоб бути сильними та здоровими? (відповіді дітей).
– А ще діти, добрі слова несуть нам гарну енергію і здоров’я, і насамперед тій людині, що сказала ці слова, а потім тій, на адресу якої вимовлені ці слова.
– Важливо не тільки вимовити слова, а вкласти в них душу і посміхнутися.
– Давайте зараз подаруємо свою гарну посмішку товаришеві, який сидить праворуч і ліворуч і скажемо один одному: « Будьть здоров!»