Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Гра – забава (для дітей молодшого дошкільного віку) «День народження дівчинки Яночки» Залишити коментар

Боярченко Світлана Олександрівна
Вихователь
м. Кам`янське КЗО “НРЦ “Мрія” ДОР”

Для кого призначений: молодший дошкільний вік
Спрямованість змісту: гра-розвага

Гра – забава

(для дітей молодшого дошкільного віку)

«День народження дівчинки Яночки»

 

Мета: навчити дітей умінню використовувати доступні знаряддя та матеріали у ході ігрової діяльності. Продовжувати вчити дітей чітко вимовляти слова і звуки у словах, договорювати слова до кінця. Розвивати вміння слухати та розуміти зміст віршів та загадок. Розвивати позитивне ставлення до природних явищ довкілля. Прищеплювати елементарні правила поведінки та вміння, доброзичливого ставлення один до одного. Формувати у дітей естетичне ставлення до навколишнього світу. Сприяти інтелектуальному розвитку малюка, вправляти в умінні бути спостережливим, впізнавати. Виховувати у дітей доброзичливе відношення до оточуючих дорослих і дітей. Збагачувати словниковий запас дітей словами: клоун, червоний, зелений, «здоровенькі були» тощо.

Матеріал: лялька-іграшка, іграшки-коники (2 шт.), доріжка «Штучні сліди», «змійка-доріжка», квіти штучні на кожну дитину, м’ячі різнокольорові, тунель-труба (2 шт.), ковпачки (8 шт.), велика скриня (1 шт.), клубок ниток.

Хід розваги

(За ширмою)

Сонце світить з висоти,

Прокинулись мурашки,

Защебетали весело,

Наші друзі ― пташки.

Поспішають на роботу

Всі дорослі люди,

А малята у садочок –

Весело там буде!

Під музику заходять діти.

Ведуча: Малята, сьогодні у нас багато гостей, давайте привітаємось з ними і подаруємо їм свій гарний настрій. А тепер послухайте:

Хто про іграшку не знає?

Мабуть кращої не має

В неї все як у людини:

Ручки, ніжки, голова,

Два великих синіх ока…

Тільки жаль, що нежива.

Ведуча: Я зустріла лялечку Яночку. У неї сьогодні день народження, а вона сумна. Не знаєте чому? (відповіді дітей)

А чи гарні ми друзі? Влаштуємо справжнє свято? Подолаємо всі труднощі? (відповідають діти)

Разом з вами від порогу відправляємось в дорогу!

Гра “Мандрівники”

–        «На потягу поїдемо» – ходьба, взявшись за руки по 2 паралельно.

–        “ На конях поїдемо” – пересування на іграшках-кониках,

–        “Вулицею поїхали, до річки доїхали”.

–        Ставок – не ставок,

Річка – не річка. Посеред дороги дощ розлив водичку.

1 – 2 – 3 – треба всім іти.

А ось змійка лежить,

В неї спинка болить

Допоможемо малята, спинку їй полікувати!

(Ходьба приставними кроками, правим та лівим боком, руки на поясі).

«Корабель не повезе,

Так літак нас понесе!

Ось летить собі літак

І мотор гуде ось так:

Гу-у-у-у-у-у-у-у-у!» (біг врозтіч).

Літак зробив посадку.

Ведуча: Дітки, ось ми з вами і потрапили до квіткової галявини. Ось квіточки гарненькі…

Вправа — гра з квітами

(Кладуть квіти у скриню. Під музику заходить клоун).

Клоун:     Добрий день, малята!

Любі хлопчики й дівчата!

Здоровенькі були!

Привітайтесь тепер ви!

Діти:        Здоровенькі були!

Клоун:     Всіх вітаю в цьому залі,

Дуже радий бачить вас,

Нумо, спробуйте відразу

Ви загадку відгадати.

(Загадка про м’яч).

Клоун: Я під час виступу збирав м’ячики, та вони усі перемішались. Допоможіть м’ячикам повернутись додому.

Треба взяти м’яч, назвати його колір і прокотити у тунель того ж самого кольору.

Гра “Прокоти свій м’яч”

Клоун: Дуже весело пограли, ох спритні й розумні ці малюки (одягає на головки ковпачки). Ось ви і в гостях!

Дитина: Наша лялечка—Яночка

Чекала в гості нас.

У неї день народження,

Тож святкувати час!

(Звучить урочиста музика, відкривається ширма. За столом сидить Лялечка — Яночка (дитина старшої групи)).

Ведуча: (звертається до дівчинки).

Вітаємо! А тепер всі разом: «Вітаємо!» (З раза).

— Чому наша лялька Яночка досі сумує? Нумо, ляльку веселити!

 

Гра «Сумна – весела лялька».

(після гри виноситься на середину залу скринька з подарунками).

Яночка: Дякує за привітання і за подарунки.

(Хоровод «Як на власні іменини»).

Гра з лялькою Яночкою «Хто спритний?»

Яночка: У мене теж є для вас сюрприз — чарівний клубочок, який зробить нас друзями назавжди.

Гра « Ниточку тримай , ім’я своє називай ».

(Уколі діти передають клубок і ласкаво називають своє ім’я).

Ведуча: Ви передали один одному частинку свого тепла і душі. Тепер ви—одне ціле і так має бути завжди!

Дітки, а скільки років виповнилось нашій ляльці, а ну давайте порахуємо!

Пальчикова гімнастика

Пальчики свої покажемо

Ось вони! Ось вони!

В кулачках ми їх сховаємо!

Ось так! Ось так!

А тепер ми порахуємо

Один, два, три, чотири, п’ять!

Скільки пальчиків? (п’ять!)

(Клоун заносить в зал частування, накриті серветкою).

Клоун: Малята, ми підійдемо тихенько та спробуємо за смаком впізнати, що від нас приховав цей пустун.

Гра «Святкове частування».

(Діти відгадують, що під серветкою).

Яночка: Ах, тістечка солоденькі!

Та які вони смачненькі!

Ох, таких я ще не їла.

Та й спекти б я не зуміла.

Пригощаю вас, маленькі.

Тістечка такі смачненькі!

(Під музику діти беруться за руки і йдуть святкувати день народження до групи).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *