Відомості про автора:
Бурлюк Анастасія Сергіївна
вихователь
м. Суми, НВК №41″Райдуга”
Для кого призначений: Для дітей раннього віку, батьків, педагогів
Спрямованість змісту: Мовленнєвий розвиток, сенсорний розвиток
Ігрове заняття “Де чий одяг?” з дітьми раннього віку.
Мета: ознайомити дітей із величиною предметів, порівнюючи подібні предмети різних розмірів; закріплювати поняття “одяг”; розвивати увагу, мислення, мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги.
Обладнання: дві ляльки (велика і маленька), два комплекти одягу для ляльок.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Вихователь звертає увагу дітей на розкиданих на столі одяг.
- Діти, погляньте: хтось розкидав свій одяг. Який же він гарний, різнокольоровий. Чий же це може бути одяг? (Ляльок).
- Правильно, ось вони і самі ( показує ляльок: велику і маленьку). Чи однакові вони?
- Яка це лялька? (Маленька).
- А яка ця лялька? (Велика).
- Лялькам холодно і вони хочуть одягнути я, але переплутали свій одяг. Давайте допоможемо їм.
Дидактична гра ” Де чий одяг?”
Хід гри
Діти повинні самостійно дібрати одяг ляльками за розміром. Якщо необхідно, вихователь надає індивідуальну допомогу.
- Молодці, правильно одягали ляльок. Велика сукня – великій ляльці, маленька сукня – маленькій ляльці.
Оздоровча хвилинка
Задивилось сонечко
На маленьку Сонечку:
Сонечка умита,
Сонечка одіта,
Чисті черевички.
У косичках стрічки.
Усміхнулось сонечко
До малої Сонечки.
Заняття закінчується.