ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ
На 2013-2014 н.р.
МЕТА РОБОТИ :
1. Особистісне та професійне зростання, розкриття потенційних можливостей.
2. Поглиблення педагогічних знань, формування професійної компетентності шляхом ознайомлення з директивними документами, наказами, розпорядженнями Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
3. Вивчення психології, етики, формування посадових умінь та навичок педагогів.
4.Постійне удосконалення науково – теоретичної підготовки з розділів базової програми та методик дошкільної освіти.
5.Вивчення та узагальнення кращого педагогічного досвіду, аналіз та визначення шляхів його творчого використання з врахуванням вимог сьогодення.
6.Розроблення власних педагогічних технологій, що сприятимуть зростанню іміджу дитячого садка та підвищенню якості дошкільної освітньо – виховної діяльності з дітьми.
7. Організація перегляду різних форм роботи з дітьми в ДНЗ та інших дошкільних закладах з аналізом.
8.Підготовка до участі в семінарах, оглядах, конкурсах, змаганнях.
№ | ЗМІСТ РОБОТИ | ТЕРМІН | ПРИМІТКИ |
1. | Відвідати семінар | серпень
| Обговорення базового компонента |
2. | «Виявлення знань та труднощів молодих педагогів у процесі навчально-виховної діяльності». | вересень | Анкетування Консультації |
3. | Індивідуальна консультація «Організація освітньо – виховної роботи з дітьми та планування освітнього процесу» | вересень | консультація |
4. | «Планування навчально-виховного процесу за Базовою програмою | вересень | самоосвіта |
5. |
Бесіда з вихователями «Вікові особливості дітей вашої групи»
| вересень | Співбесіда про враження від дитячого колективу, про труднощі у роботі, здобуті успіхи. |
6. |
«Створення предметно-розвивального середовища»
| вересень | Оформити групові теки та кугочки у відповідності з нормативними документами, |
7. | Спостереження за роботою напарниці в групі з метою визначення єдиних вимог в групі | вересень | самоосвіта |
8. | Ознайомитися з новинками педагогічної та методичної літератури. Опрацювання методично-інструктивних листів | вересень | самоосвіта |
9. | Відвідати МО (Засідання №1) | вересень |
|
10. | «Працюємо з проектами»(Проект «Перші уроки добра») | Жовтень | Складання плану організації роботи над про-ектами (етапи роботи). |
11. | Скласти «портет» групи.
| Жовтень | Вікові особливості розвитку дітей. Ознайомлення з віковою періодизацією дитини дошкільного віку. |
12. | Форми та методи, які використовуються під час організації режимних моментів.
| жовтень | Систематизація знань про особливості орга-нізації режимних моментів в різних вікових групах. |
13. | Форми роботи з батьками. | жовтень | Формування навичок взаємодії з батьками. |
14. | Організація прогулянки. | жовтень | Систематизувати навички взаємодії з дітьми під час прогулянки (в ході трудової, ігрової та індивідуальної діяльності). |
15. | робота з пресою, методичними посібниками. | жовтень | самоосвіта |
16. | Відвідати семінар | жовтень | Перегляд занять |
17. | Відвідати МО (Засідання №2) | листопад |
|
18. | Складання індивідуальної карти дитини (діагностика) | листопад | Познайомитись з інструментарієм, який використовується під час складання індивідуальної карти дитини. |
19. | Опрацювання періодичних видань | листопад | Самоосвіта |
20. | Відвідати семінар | листопад | Перегляд занять |
21. | Вивчення педагогічного досвіду роботи Чернега В.Л. «Розвиток творчих здібностей нетрадиційними засобами образотворчого мистецтва та ручної праці» | грудень |
Вивчення педагогічного досвіду |
22. | Цікавий матеріал з математики та його використання під час регламентованої та індивідуальної діяльності. | січень | Познайомити з споробами організації навчальної діяльності з використанням цікавого математичного матеріалу. |
23. | «Забезпечення комфортного самопочуття дитини у дошкільному закладі» | січень | Самоосвіта |
24. | Відвідати МО (Засідання №3) | січень | Самоосвіта |
25. | Методи та прийоми, які використовують під час організації організованої сумісної діяльності. | лютий | Систематизувати знання про використання ігрових, словесних, наочних методів під час організації навчальної діяльності. |
26. | Опрацювання періодичних видань | лютий |
|
27. | «Забезпечення готовності дошкільників до навчання у школі» | березень | Самоосвіта |
28. | Відвідати семінар | березень | Перегляд занять |
29. | Взаємовідвідування навчально-виховних заходів. | квітень |
|
30. | «Розвиваємо дрібну моторику у дітей». | квітень | Узагальнення та систематизація знань про способи та методи розвитку дрібної моторики у дошкільників. |
31. | Симінар | квітень | Підготувати заняття |
32. | «Організація оздоровчого періоду у ДНЗ». | Травень
| Консультація
|
33. | Проведення анкетування на виявлення результату самоосвіти | травень | Анкетування |
34. | Відвідати МО (Засідання №5) | травень | Підготувати виступ на тему «Зображувальна діяльність, як чинник виховання творчої особитості» |