ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ
На 2013-2014 н.р.
МЕТА РОБОТИ :
1. Особистісне та професійне зростання, розкриття потенційних можливостей.
2. Поглиблення педагогічних знань, формування професійної компетентності шляхом ознайомлення з директивними документами, наказами, розпорядженнями Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
3. Вивчення психології, етики, формування посадових умінь та навичок педагогів.
4.Постійне удосконалення науково – теоретичної підготовки з розділів базової програми та методик дошкільної освіти.
5.Вивчення та узагальнення кращого педагогічного досвіду, аналіз та визначення шляхів його творчого використання з врахуванням вимог сьогодення.
6.Розроблення власних педагогічних технологій, що сприятимуть зростанню іміджу дитячого садка та підвищенню якості дошкільної освітньо – виховної діяльності з дітьми.
7. Організація перегляду різних форм роботи з дітьми в ДНЗ та інших дошкільних закладах з аналізом.
8.Підготовка до участі в семінарах, оглядах, конкурсах, змаганнях.
№ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН |
ПРИМІТКИ |
1. |
Відвідати семінар |
серпень
|
Обговорення базового компонента |
2. |
«Виявлення знань та труднощів молодих педагогів у процесі навчально-виховної діяльності». |
вересень |
Анкетування Консультації |
3. |
Індивідуальна консультація «Організація освітньо – виховної роботи з дітьми та планування освітнього процесу» |
вересень |
консультація |
4. |
«Планування навчально-виховного процесу за Базовою програмою |
вересень |
самоосвіта |
5. |
Бесіда з вихователями «Вікові особливості дітей вашої групи»
|
вересень |
Співбесіда про враження від дитячого колективу, про труднощі у роботі, здобуті успіхи. |
6. |
«Створення предметно-розвивального середовища»
|
вересень |
Оформити групові теки та кугочки у відповідності з нормативними документами, |
7. |
Спостереження за роботою напарниці в групі з метою визначення єдиних вимог в групі |
вересень |
самоосвіта |
8. |
Ознайомитися з новинками педагогічної та методичної літератури. Опрацювання методично-інструктивних листів |
вересень |
самоосвіта |
9. |
Відвідати МО (Засідання №1) |
вересень |
|
10. |
«Працюємо з проектами»(Проект «Перші уроки добра») |
Жовтень |
Складання плану організації роботи над про-ектами (етапи роботи). |
11. |
Скласти «портет» групи.
|
Жовтень |
Вікові особливості розвитку дітей. Ознайомлення з віковою періодизацією дитини дошкільного віку. |
12. |
Форми та методи, які використовуються під час організації режимних моментів.
|
жовтень |
Систематизація знань про особливості орга-нізації режимних моментів в різних вікових групах. |
13. |
Форми роботи з батьками. |
жовтень |
Формування навичок взаємодії з батьками. |
14. |
Організація прогулянки. |
жовтень |
Систематизувати навички взаємодії з дітьми під час прогулянки (в ході трудової, ігрової та індивідуальної діяльності). |
15. |
робота з пресою, методичними посібниками. |
жовтень |
самоосвіта |
16. |
Відвідати семінар |
жовтень |
Перегляд занять |
17. |
Відвідати МО (Засідання №2) |
листопад |
|
18. |
Складання індивідуальної карти дитини (діагностика) |
листопад |
Познайомитись з інструментарієм, який використовується під час складання індивідуальної карти дитини. |
19. |
Опрацювання періодичних видань |
листопад |
Самоосвіта |
20. |
Відвідати семінар |
листопад |
Перегляд занять |
21. |
Вивчення педагогічного досвіду роботи Чернега В.Л. «Розвиток творчих здібностей нетрадиційними засобами образотворчого мистецтва та ручної праці» |
грудень |
Вивчення педагогічного досвіду |
22. |
Цікавий матеріал з математики та його використання під час регламентованої та індивідуальної діяльності. |
січень |
Познайомити з споробами організації навчальної діяльності з використанням цікавого математичного матеріалу. |
23. |
«Забезпечення комфортного самопочуття дитини у дошкільному закладі» |
січень |
Самоосвіта |
24. |
Відвідати МО (Засідання №3) |
січень |
Самоосвіта |
25. |
Методи та прийоми, які використовують під час організації організованої сумісної діяльності. |
лютий |
Систематизувати знання про використання ігрових, словесних, наочних методів під час організації навчальної діяльності. |
26. |
Опрацювання періодичних видань |
лютий |
|
27. |
«Забезпечення готовності дошкільників до навчання у школі» |
березень |
Самоосвіта |
28. |
Відвідати семінар |
березень |
Перегляд занять |
29. |
Взаємовідвідування навчально-виховних заходів. |
квітень |
|
30. |
«Розвиваємо дрібну моторику у дітей». |
квітень |
Узагальнення та систематизація знань про способи та методи розвитку дрібної моторики у дошкільників. |
31. |
Симінар |
квітень |
Підготувати заняття |
32. |
«Організація оздоровчого періоду у ДНЗ». |
Травень
|
Консультація
|
33. |
Проведення анкетування на виявлення результату самоосвіти |
травень |
Анкетування |
34. |
Відвідати МО (Засідання №5) |
травень |
Підготувати виступ на тему «Зображувальна діяльність, як чинник виховання творчої особитості» |