Смірнова Олена Миколаївна
ЗДО №34 м.Костянтинівки Донецької обл.
Для кого призначений: для дітей молодшої групи
Спрямованість змісту: естетичний розвиток засобами театралізації та художньої діяльності
ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ І МОЛОДШОЇ ГРУПИ
Тема: « Курочка Рябенька» до Великодня».
Мета: Уточнити знання дітей про вигляд свійського птаха курочку. Вміти звуконаслідувати її. Закріпити знання української народної казки «Курочка Рябенька». Сприяти розвитку комунікативних здібностей та спілкуванню. Розвивати у дітей творчу фантазію, естетичний смак, дрібну моторику рук. Продовжувати формувати техніку роботи з клеєм. Виховувати вміння слухати вихователя та доброзичливість. Сприяти формуванню вкраплювання у повсякдення англійської мови. Закріпити знання слів англійською мовою та вміти влучно користуватися ними. Викликати гарний радісний емоційний настрій та позитивні почуття, засобами зацікавленості до національних українських традицій та християнських свят.
Обладнання: українські костюми для дітей, МП3-плеєр, шапочка Курочки, намальована хатинка, кошик, дерев’яні розписані яєчка, пофарбовані білою фарбою яєчка з «кіндерів» за кількістю дітей та 1шт. для зразка вихователя, клей, пензлики для клея, кольоровий пісок, смужки білого паперу для візерунка піском, серветки.
Тривалість: 15-20хв.
Хід заняття.
Вихователь: Діти, погляньте скільки гостей до нас завітало. Давайте їм усміхнемося та привітаємо. Беріться всі дружно за рученята.
Діти з вихователем: Мі вітаєм вас сердечно!
У садочку – ми найменші,
Ми, як вогники палаєм,
Про ваш настрій ми подбаєм!
Вліво-вправо повернемось,
Одне одному всміхнемось,
Дружно скажем:
-Не баріться
І до нас ви, посміхніться!
Вихователь: Дітки, а до нас хтось поспішає та гарну пісеньку співає.
(Звучить пісенька англійською мовою про курочку. Із хатинки виходить Курочка ).
Вихователь: Яка ж гарна Курочка до нас завітала. Розкажи про себе.
Курочка: Я приїхала до вас здалека, з самої Англії, english hen.
Вихователь: Яка розумна Курочка. Дітки, а як курочка розмовляє? (Ко-ко-ко).А що у неї є?(Гребінець, дзьобик, хвостик, крила, лапки). Діти, а яку казку ви знаєте про курочку?
Діти: «Курочка Рябенька».
Вихователь: Молодці. А давайте покажемо цю казочку нашим гостям, може вони її не знають.
(Діти сідають на лаву глядачів. Залишаться вихователь-Баба, дідусь та курочка).
Вихователь: Були собі Дід та Баба. Та була у них Курочка Рябенька. Знесла Курочка яєчко, не просте. Курочка, а яке ж ти знесла яєчко?
Курочка:Золоте, gold egg.
Вихователь: Дідусь бив-бив, не розбив. Бабуся била-била, не розбила. От лихо! З чого ж, Діду, яєчну готувати будемо?
Курочка: А я вам привезла цілий кошик яєць. Подивіться, які гарні.
(Виносить із домика кошик з дерев’яними писанками).
Вихователь: Ой, які ж гарні!Мабуть їх до якогось свята розписали та називаються вони писанки. Хто знає, що це за свято таке? (Великдень).
Вихователь: А що на них намальовано?
(Вихователь із дітьми роздивляються та надають відповіді: квіточки, листячко, хрестики тощо).
Вихователь: А у кошику є і біленькі яєчка, не розписані. Давайте зараз їх розмалюємо та подаруємо нашим гостям на згадку.
Діти з вихователем проходять до столів, на яких все підготовлено до розпису яєчок (техніка розпису кольоровим піском: пісок насипаний вихователем доріжками, діти наносять на яєчко клей та прокочують його по доріжці, обережно залишають яєчко для підсихання). Можна задіяти для розпису іншу техніку, наприклад – штампом.
Вихователь показує та роз’яснює техніку виконання роботи.
Самостійна робота дітей. Допомога вихователя.
Діти прощаються із гостями та дарують їм розписані яєчка.