Інтегроване заняття у середній групі Тема: «У бабусі на господарстві» Залишити коментар

Відомості про автора:
Фелькер Ірина Володимирівна
Вихователь
м. Костянтинівка

Інтегроване заняття (сенсорно-пізнавальний розвиток та образотворча майстерня – малювання) у середній групі

Для кого призначений: Середній дошкільний вік
Спрямованість змісту: сенсорно-пізнавальний розвиток та образотворча майстерня – малювання

 

Тема: «У бабусі на господарстві»

Програмовий зміст: вчити дітей розрізняти геометричні фігури по кольору, формі, величіні; закріпити склад числа 5 з одиниць; закріпити вмінні співвідносити число і цифру; виховувати любов до тварин, дружні взаємини; учити передавати образ кішки, використовуючи трафарет різних зображень для обведення пензликами; вправляти в роботі всім ворсом, кінчиком пензлика, тичком; удосконалювати навички зображення характерних ознак тварини (вуха, вуса, смуги, пухнастий хвіст, кігтики); розширити вміння дітей розфарбовувати зображення відповідно до забарвлення тварин; закріпити розуміння поняття «свійські тварини».

Матеріал: кошики, цифри від 1-5, помпони, карточки з малюнками до фізхвилинки, геометричні фігури, інтерактивна гра «Свійські тваринки», білий аркуш паперу, трафарет (шаблон), гуаш, склянка з водою, пензлики, тичок, серветка,іграшка кішка; зразок; аудіозапис.

Словник: активізувати словник дітей за темою; повторити назви геометричних фігур; вправляти у придумуванні імені для кішки.

Корекційна робота: розвивати увагу, мислення, пам’ять, мовлення, дрібну моторику рук, творчість, художній смак; індивідуальність, координацію рухів;

Список використаних джерел:

Інноваційні технології в ДНЗ; Березюк В.С., Рудік О.А.

Усі заняття в групі середнього дошкільного віку. 2 півріччя. 5-й рік життя

Вивчаємо математику. Середній дошкільний вік; Сухар В.Л. Шевцова О.А.

Хід заняття

1.Організаційний момент.

Доброго ранку! Доброго дня!

Вітає усіх мала дітвора.

Бажаєм здоров’я, бажаєм добра

Доброго ранку! Доброго дня!

2.Основна частина.

Із базару йшла бабуся,

Несла торбу до оселі.

А назустріч цій бабусі

Бігли подруги веселі…

-Діти бабуся заговорилась з подругами, а по господарству нічого не зроблено. Давайте ми їй допоможемо, а вона нам принесе гостини.(Так)

Дидактична гра «Кошик з горошинками»

На кількість дітей, стоять кошики різного кольору, у кошиках цифра. Діти повинні покласти помпони, яка стоїть цифра і такого ж самого кольору як кошик.

Робота з картками

Діти у кожного з вас є картка і у кожного є помпони, поділіться, обміняйтеся ними, щоб картки у всіх були кольоровими, тільки колір малюнку повинен бути однаковий з помпоном.

2.Фізкультхвилинка.

П’ять є пальців на ручці,

(Простягають уперед руки, розставивши пальці на долонях.)

П’ять у зірочки кінців,

П’ять лелек прийшли до річки

Наловити жабенят,

(Крокують на місці з високим підніманням колін.)

Жабенята невеличкі

Утекти від них спішать.

(Підстрибування на місці в положенні присівши.)

Не тікайте, жабенята,

(Діти підводяться, стають прямо і заперечно хитають головою.)

Дайте вас порахувати!

Звучить музика, діти довільно пританцьовують.

Дидактична гра «Геометричні зернятка»

Хтось розсипав зернятко, коли повернеться бабуся, годувати тварин нічим.  Діти давайте допоможемо зібрати зернятко (фігури).

Педагог дає інструкцію. Потрібно кожному зібрати по 5 однакових геометричних фігур. Які фігури ви зібрали? Назвіть свої геометричні фігури? Скільки у вас геометричних фігур? Викладіть стільки геометричних фігур яке число я вам покажу.

Молодці! Впоралися!

Інтерактивна гра «Свійські тваринки»

У кожної дитини лежить інтерактивна дощечка, вихователь задає питання, а діти хто швидше, натискає олівцем, на вірну відповідь.

-Ми з вами вже все зробили, а бабуся ще не повернулася, давайте на згадку намалюємо їй кішечку, яка була з нами протягом усього часу.

-Але давайте розімнімо наші пальчики.

-Пропоную намалювати кішку за допомогою трафарету. Для цього треба обвести трафарет тонким пензликом із фарбою, а потім розфарбувати фарбами. Подумайте, якого кольору буде ваша кішка, як показати пухнасту шубку, кігтики, очі. У цьому вам допоможуть чарівні пензлики та фарби, а ще тички. Тичком ми можемо намалювати однакові за величиною очі, кігтики. Жорстким пензликом намалюємо пухнасту шубку.

3.Пальчикова гімнастика.

Кішка гарну шубку має

(Стискання і розтискання кулачків.)

І про неї дуже дбає.

Як розсердити її —

Гострі кігті випускає.

Діти працюють самостійно під музичний супровід. Вихователь застосовує індивідуальний та диференційований підходи, спонукає дітей до творчості.

4.Підсумок заняття.

-Зараз придумайте ім’я для своєї кішечки. Тепер ми виставимо кішечок на виставку, а ви подивіться та визначте найвеселішу кішку, найохайніше намальовану…

Вихователь залучає дітей до аналізу робіт, підбиття підсумків заняття.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *