Інтегроване заняття з розвитку мовлення Квест – гра «Сюрприз від диких тварин» Залишити коментар

Сертифікат № DS047

Відомості про автора:

 Сафронова Оксана Володимирівна
Вихователь
м. Костянтинівка ЗДО №10 “Золота рибка”

Для кого призначений: для дітей старшого дошкільного віку
Спрямованість змісту: розвиток мовлення

Інтегроване заняття з розвитку мовлення  Квест – гра «Сюрприз від диких тварин»

Хід заняття

Мета: формувати у дітей вміння дотримуватися правил колективної гри: виховувати у дітей почуття товариськості, бажання прийти на допомогу, шукати вихід з проблемних ситуацій; Закріпляти та узагальнюти знання дітей про диких тварин, розвивати мовлення, мислення, пам’ять, зорове сприйняття, вчити відповідати на запитання повним реченням;  формувати зв’язне мовлення; виховувати інтерес, бажання більше дізнатися про диких тварин , вміння слухати один одного.

Матеріали: проектор, клубок ниток ,конверт,аркуш з написом «сюрприз», свічка, набір з 6 ЛЕГО цеглин на кожну дитину, 3 кошика, зображення тварин (вовк, ведмідь, лось, заєць, білка, лисиця, їжак, кабан, сова), набір цифр на кожну дитину, картки для складання схеми речення, фішки для звукового аналізу, різнокольорові маркери.

1.Привітання «Комплімент»

– Доброго ранку, діти та гості. Давайте станемо в коло і привітаємось за допомогою клубка ниток (діти вітаються,передаючи клубок ниток та кажуть комплімент один одному)

  1. Вправа «Мій настрій» (діти по черзі загинають пальці, починаючи з мізинця)

– Загніть пальчик, кого сьогодні розбудила рідна людина

– Загніть пальчик, хто сьогодні гарно поснідав

– Загніть пальчик, хто почистив зубки

– Загніть пальчик, хто робив ранкову гімнастику

– Яка фігура в нас вийшла? (класна)

– Значить настрій в нас який? (класний)

  1. Сюрпризний момент

– Сьогодні я прийшла до садочка і знайшла в групі конверт. Що може бути в конверті? (діти роблять припущення) (в конверті знаходиться чистий аркуш)

– Що приховує цей аркуш?

  1. Експериментальна діяльність (вихователь демонструє дітям,як на аркуші за допомогою свічки проявляється напис «СЮРПРИЗ ВІД ТВАРИН», заздалегідь зроблений молоком)

– Щоб дізнатися, який сюрприз нас чекає ,нам треба виконати багато завдань, які приховані в нашій групі.

ЗАВДАННЯ №1 Бесіда за малюнком «Що переплутав художник?» (на проекторі)

– Де можна зустріти цих тварин? А якщо вони мешкають в теплих країнах, то називаються….? (тварини теплих країн)

ЗАВДАННЯ №2 «Назви дику тварину» (за допомогою ЛЕГО цеглин)

– На екрані з’явилась фігура з ЛЕГО, значить наступне завдання ми будемо виконувати з цеглинками ЛЕГО. (кожна дитина має набір з 6 різнокольорових цеглинок)

– Треба побудувати сонечко за допомогою ЛЕГО  цеглинок та назвати дику тварину,що мешкає в лісах України.

ЗАВДАННЯ №3 Гра «Так чи ні» (діти піднімають червону цеглинку, якщо відповідь «НІ», зелену – «ТАК»)

– Лисичка любить їсти травичку та ягідки?

– Заєць змінює свою шубку, щоб бути непомітним?

– Вовк – це домашня тварина?

– Ведмеді взимку сплять.

– Тіло їжака вкрите хутром?

– Білка мешкає в барлозі ?

– Кабан вміє літати?

– У зайців народжуються кільчата?

ЗАВДАННЯ №4 «Розділи на склади» (діти розкладають у кошики малюнки диких тварин,називаючи кількість складів)

– Діти, розділіть у кошики зображення тварин , які мають 1 склад, 2, 3. (вовк,ведмідь,лось, заєць,білка,лисиця,їжак,кабан,сова)

– Який малюнок зайвий? (сова) Чому? (сова-це птах)

ЗАВДАННЯ №5 «Математичні задачки від тітоньки Сови»

– Сова – це мудрий птах і вона нам приготувала дуже складні задачки.

  • Посадив ведмідь в лісочку

5 берізок, 2 дубочки.

Рахувати сам не вмів

І зозулю попросив.

Почала вона лічити,

Почала вона кувати,

Та не може полічить

Нумо, ви допоможіть. (7)

  • Йшли 2 їжаки,

Несли по 2 буряки.

А ви їм допоможіть

Буряки ті полічіть. (4)

  • Є в зайчихи 5 малят –

Неслухняних зайченят.

На обід їх мати зве,

3 прийшли, а скільки йде? (2)

  • Лізі казку про рукавичку

Прочитала старша сестричка.

Мишка, жабка, вовк, кабан, ведмідь.

Скільки звірів підкажіть? (5)

  • Біля річки біля галявинці

Знайшли моркву сірі зайці.

7 морквин – це є не мало.

1 з’їли, скільки стало? (6)

ЗАВДАННЯ №6 «Чарівний мішечок» (діти з мішечка обирають собі картку,за допомогою чого діляться 4 команди)

1 команда – за малюнком складає речення і викладає схему речення

2 команда – складають описову розповідь про тварину за допомогою схеми-підказки

3 команда – рахують тварин до 5

4 команда – звуковий аналіз слів

ЗАВДАННЯ №7 Малювання «Тварина, яка не існує» (діти малюють вимишлену тварину і дають їй назву)

ЗАВДАННЯ №8 «Знайди сюрприз» (діти знаходять в групі солодкий сюрприз)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин