Інтегроване заняття з розвитку мовлення, природного довкілля та сенсорного розвитку на тему: «Домашні тварини» Залишити коментар

Пилипчук Ольга Юріївна
М. Ковель ЗДО №11

Для кого призначений: І молодша група
Форма проведення: розвиток мовлення, природне довкілля, сенсорний розвиток

Інтегроване заняття з розвитку мовлення, природного довкілля та сенсорного розвитку на тему: «Домашні тварини»

Звязне мовлення: розвивати зв’язне мовлення, вміння відповідати на запитання дорослого, сприяти розвитку активного мовлення.

Лексика:  активізувати словник назвами домашніх тварин, звуконаслідувати їх.

Граматика: вживати пестливі слова (котик, кошенятко, киця, кицька).

Сенсорний розвиток: навчати розрізняти предмети  за величиною –  великий, маленький; вправляти  підбирати клубочки відповідного кольору за допомогою способу прикладання; розвивати навички  наслідування імітування дорослого, дрібну моторику рук під час практичних дій; виховувати бережне відношення до свійських тварин, вміння співпереживати, допомагати; заохочувати дитячу допитливість; викликати у малят емоційний відгук, позитивне ставлення до побаченого, почутого; заохочувати дітей до розглядання іграшок домашніх тварин, називати частини тіла, формувати вміння розрізняти кольори, вправляти в закріпленні їх назв;

Природне довкілля: поглибити і розширити знання про домашніх тварин  місце їх проживання, спосіб харчування тварин; сприяти розвитку пам’яті, мислення, уяви, уваги.

Матеріал: клубочок, іграшкові тварини(котик, кізонька, собачка, корівка), велика корзина з м’ячами, відерце з маленькими м’ячами, чашечка з блюдцем та ложечкою; аркуші А5 на кожну дитину із зображенням котиків і ниточок від клубочків, клубочки по 3 шт. на кожну дитину; аркуші А5 із зображенням домашніх тварин; роздатковий матеріал: картинки із зображенням продуктів харчування тварин.

 

Хід заняття

Діти заходять до групи. Вітаються:

Зранку у віконечко зазирнуло сонечко            (нахили вліво, вправо)

Мило посміхнулося                                           (посміхаються)

До щічки доторкнулося                                     (торкаються щічок) 

Промінцем погладимо                                       (гладять ручки)

Не сумуй! – порадило!                                       (кроки на місці)

День, що розпочався,

Щоб у тебе вдався!                                            (плескають в долоні)

(На килимку кидаю непомітно клубочок фіолетового кольору).

— Ой діти, погляньте, а що це в нас на килимку? (Клубочок). Звідки він тут взявся, хто його міг залишити навіть і не знаю.

— Скільки клубочків? (один)

— Скажіть, який він? (Великий, круглий, м’який)

— А якого він кольору? (фіолетового)

( з’являється котик)

Погляньте це – котик. Так це ж він забув у нас клубочок. Малятка, давайте привітаємося з нашим котиком (вітаються)

— А що киця має нам відповісти? (Няв).

Діти у нас у всіх є ім’я, і нашу кицю також якось звати. Як ви думаєте як? (Варіанти дітей).

Нашу кицю звати Мура. Давайте розглянемо кицю Муру.

— Яка наша гостя? (гарна, пухнаста, біла, добра, ласкава).

— А що в неї є, що це? (Голівка).

— А що в Мури на голівці? (Вушка, очі, носик, ротик, вуса).

— А які в неї вушка? (Маленькі, гостренькі, пухнасті).

— А що ще є в нашої киці, що це? (Лапки)

— Які вони? (біленькі, пухнасті, маленькі, м’якенькі)

Діти, ще у Мури є спинка і хвостик. Хвостик який? (Довгий, пухнастий).

— А що любить їсти киця? (Молочко, сметанку, мишки, рибку).

Малята, а давайте ми разом розповімо вірш про котика!

Киця Мура, де ти була?

Я гукав, а ти не чула

— Що киця має нам відповісти?

Я сиділа під столом

Їла кашку з молочком

Діти, наша киця гралася і змішала усі клубочки. Вона просить їй допомогти, давайте розкладемо клубочки великі у корзину, а маленькі у відеречко(робота дітей)

Ой, які ви молодці! Киця задоволена вашою допомогою і дуже дякує і запрошує вас до веселої гри.

Фізкультхвилинка

Киця прокидається

Лапкою вмивається,

На зарядку поспішає

Вправно спинку прогинає.

Весело стрибає хвостиком махає

Гарно посміхається,

Бо з нами грається.

 

Діти, наша киця зголодніла. Давайте запросимо її до столу.

— Куди посадимо кицю? (на стільник).

— Чим пригостимо? (Молочком).

— З чого буде пити молочко? (З чашечки).

— Чашечка де стоїть? (На блюдці).

— А ложечка де стоїть? (В чашці).

— Що скажем киці? (Смачного).

— А що відповість киця? (дякую).

Поки наша киця буде пити молочко, ми зробимо подарунок киці. Підійдіть усі до столів. Уважно подивіться наша киця гралася і загубила клубочки, давайте ми їй допоможемо їх зібрати. У вас є ниточки біля яких необхідно розмістити клубочки відповідно за кольором.(Робота дітей).

Молодці малята, усі гарно впоралися із завданням, наша киця кличе нас на бабусине подвір’я. Давайте усі підійдемо і поглянемо, хто ще живе у бабусі на подвір’ї. Уважно роздивіться і назвіть тварин які живуть у бабусі? (Корова, кінь, собака, кізонька).

— А як називаються ці тварини, домашні чи дикі? (Домашні). Так, правильно, тому що вони живуть на подвір’ї у людей.

— Діти, а як називається хатинка у якій живе собачка? (Будка).

— Що робить собачка на подвір’ї? (Гавкає, стереже подвір’я).

— А хто це ще у бабусі на подвір’ї? (Коник).

— А як коник каже? (Іго – го). А я вам скажу, що коник возить вантажі і допомагає бабусі в полі.

— А хто ж це у бабусі на подвір’ї і каже «ме»? (коза).

— Як називається дитинчатко у кізоньки? (козеня).

— Діти, а це хто? (Корівка)

— Що корівка дає ? (Молочко). А з молочка роблять сир і сметанку.

Наша киця теж хоче до бабусі на подвір’я. А куди ж ми її посадимо, де вона буде жити? (на килимку біля хатинки).

— Як буде допомагати вона бабусі? (ловити мишки).

Діти киця нам дякує і залишається на подвір’ї у бабусі. Малятка, а давайте нагодуємо тваринок, адже ми маємо піклуватися про усіх домашніх тварин.

Дидактична гра «Хто що їсть?»

Малята сідайте за свої столики і навпроти кожної тваринки покладіть ту картинку, на якій зображено те що любить їсти тваринка

Гра «Так чи ні?»

— Діточки, хто до нас сьогодні котик приходив у гості, так чи ні?

— Корівка каже гав, так чи ні?

— Кізонька їсть капусту, так чи ні?

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин