Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Інтегроване заняття з використанням здоров’язберігаючих технологій, ознайомленні з соціумом, розвитку мовлення, конструювання “Соковите Яблучко” 1

Сертифікат № DS068

Сертифікат № DS069

Шевчик Надія Василівна, Панасюк Юлія Олександрівна
Вихователь, вихователь
м. Ковель ЗДО №11

Для кого призначений: середній дошкільний вік
Спрямованість змісту: Інтегроване заняття з використанням здоров’язберігаючих технологій, ознайомленні з соціумом, розвитку мовлення, конструювання

СОКОВИТЕ ЯБЛУЧКО

Інтегроване заняття з використанням здоровязберігаючих технологій, ознайомленні з соціумом, розвитку мовлення, конструювання

Мета:

Продовжувати підтримувати здоров’я дітей з використанням льодотерапії, су-джок терапії, вітамінотерапії, офтальмотренажу

Розширити знання про яблуко, процес виготовлення соку з яблука. Вправляти в умінні створювати модель з цеглинок LEGO за зразком вихователя

Формувати вміння відповідати на запитання дорослого, збагачувати активний словник прикметниками, ввести нові слова: вітамінний, свіжовижатий, вправляти в доборі прикметників до іменників.

Розвивати пізнавальну активність, дрібну моторику. Виховувати цінне ставлення до свого здоров’я, бажання загартовуватись.

 

Матеріали: коробка, мішечок з  великим яблуком, маленькі яблука на кожну дитину, блендер, графин з яблучним соком, зразок моделі, LEGO цеглинки 2×4 червоного, жовтого, зеленого кольору, 2×2 чорного кольору, презентація ІКТ, таця з замороженими яблуками, лялька Дора.

Хід заняття:

– Малята, запрошую вас до групової кімнати, погляньте, скільки прийшло до нас багато  гостей.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться  всім  гостям,

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день.

  1. (Вихователь запрошує дітей на килимок, де знаходиться посередині килимка мішечок)

– Малята, погляньте, що це? (вихователь піднімає з підлоги мішечок)

– Як ви думаєте,  чий це мішечок? Хто міг його загубити?

(Вихователь звертається до дітей)

– (Ім’я), це ти загубив цей мішечок?

 А може це ти, (Ім’я) принесла з дому? (Діти заперечують)

(Вихователь  просить дітей сісти в кружечок)

 – Погляньте, малята, в мішечку, щось лежить.

– (Ім’я), візьми руками предмет, що знаходиться в мішечку і скажи, якої він форми? (круглої)

– Скажіть малята, що може бути круглої форми? ( диня, кавун, м’яч, яблуко, помідор)

–  Діти, а давайте  через тканину руками визначимо, що ж  в мішечку?( Щось схоже і на м’яч, і на яблуко)

– А може ми понюхаємо? ( діти схиляються до думки, що річ схожа на яблуко)

(Вихователь дістає з мішечка червонобоке яблуко).

– Діти, погляньте, яке яблуко завітало до нас в гості! (дає можливість дітям помилуватись яблуком).

                        

   Д/гра «Яблучко яке?»

– Малята, запрошую вас встати  в коло, передайте яблучко один одному і розповідайте,  яке воно? (смачне, соковите, запашне,  велике, об’ємне, духмяне,  бокате, жовто-червоне, осіннє, гарне, кругле, рум’яне, мале, червонобоке, червоне, кругле).

– Ось, скільки  багато  ми знаємо  про яблуко, а я скажу, що воно вітамінне, корисне.

  1. Сюрпризний момент ( стук в двері, дітям передають коробку з яблуками).

– Чуєте, малята, хтось стукає до нас, піду подивлюся. Погляньте, нам передали ось якусь коробку з нової пошти. Цікаво, а що ж в ній.

– (Ім’я дитини), подивись, що в коробці? (яблучка)

– Хто міг нам передати ці яблука? (люди, мама, їжачок)

Запрошую вас сісти в коло,  а я вам дам по яблучку, вони не звичайні, адже дарують нам здоров’я. Слухайте казочку про яблучко і виконуйте рухи.

(Самомасаж яблуками – су-джок) «Пригоди яблучка»    

На верхівці яблуні жило яблучко. Легкий вітерець розгойдував гілочку дерева на якому воно росло.(Діти злегка дмухають на яблучко, піднімають руки вгору й повільно погойдують ними.) Але одного разу вітерець подув дужче, яблучко не втрималось на гілці й упало на землю(Діти роблять сильний видих, імітуючи вітер, і опускають руки на груди) Яблучко роздивилось навколо (розкрити долоньки і погойдати вліво – вправо) Яблучко покотилось по лісовій доріжці( качають яблучко по руках від ліктя до кінчиків пальців правої та лівої руки) Довгий шлях стомилося яблучко, воно вирішило відпочити, закотилось у травичку( ховають в долоньках) Яблучко побачило двох їжачків.( імітують сопіння їжачків)Захотіли їжачки погратися. Вони стали перекидати його один одному( перекидають яблучко із однієї руки в другу)Яблучко злякалось вирішило, що час повертатись додому до своєї яблуньки ( катають яблучко по ногах)Прокотилось до своєї яблуньки, зрозуміло, що «У гостях добре, а вдома краще» Ось така пригода трапилась із яблучком.

  1. Ось ми склали всі яблучка до корзинку. ( Стук в двері, приходить лялька з Легокраїни)

– погляньте, до нас  з ЛЕГО країни завітала в гості Дора. Вона просить розповісти,  що можна приготувати з яблук? Розкажемо? (так)

Д/гра «Що можна приготувати з яблук»

То що можна приготувати з яблук? ( відповіді дітей)

– варення, якщо варення з яблук , то яке воно?  (яблучне)

– повидло, якщо повидло з яблук , то яке воно?  (яблучне)

– компот,  якщо компот з яблук , то який він?  (яблучний)

– пиріг,  якщо пиріг з яблук , то який він?  (яблучний)

– млинці, якщо млинці з яблук, то які вони?  (яблучні)

– шарлотку,  якщо шарлотка з яблук , то яка вона?  (яблучна)

– джем, якщо джем з яблук , то який він?  (яблучний)

– Які ви в мене розумнички, молодці.

В нас яблучко не тільки корисне а ще й веселе і воно хоче з вами погратися. Яблучко дуже спритне уважно дивіться слідкуйте за ним, тільки очима.

Фізкультхвилинка для очей (слайд)

Як ми гарно з вами відпочили.

– Ой я ж згадала, що з яблук ще можна приготувати…що? ( виставляє пляшку яблучного соку)

Хто знає, як це можна зробити? (купити в магазині,  натерти і  видушити через марлю, через м’ясорубку прокрутити і видушити, на блендері  мама робить).

– Ось і я вас запрошую підійти до столу  і покажу, як я  ми можемо самостійно це зробити на блендері.

Для того, щоб приготувати сік, нам знадобляться чисті, вимиті яблука, ось вони на таці. Яблучка треба  порізати на часточки, вирізати серцевину. ( вихователь ріже на дошці) Ось так. Діти,  погляньте,  я знайшла ось такі насінини. (вихователь звертає увагу дітей).

І я розкрию вам одну маленьку таємницю яблука. От з цих маленьких коричневих насіннячко, (показує вихователь на серветці) коли їх посадити в  землю, з’являться молоденькі паростки, з яких потім виростуть великі яблуні.

Ці шматочки я кидаю в блендер, і в мене вже є порізані яблучка. Я вмикаю, блендер в розетку. Нагадую вам, малята, що  без дорослих вмикати електроприлади неможна. ( Я доросла, вимикаю) ( Працює блендер)

– Ось  наш сік  з яблук готовий, то який цей сік? ( яблучний)

(вихователь наливає в склянку)

– Який він ще ? ( корисний, запашний, ароматний, смачний. А ще він свіжий, бо свіжовижатий на блендері, повторіть).

Ось цим свіжим, вітамінним напоєм поласуємо пізніше,  а зараз  я і наша гостя просимо пройти і зайняти  місця за столами.

Малята, ви знаєте, що яблучком можна не тільки можна смакувати і ласувати, а й загартовуватись.

« Льодотерапія»

( На столі лежить таця з замороженими шматочки яблук)

  • Малята, візьміть в ручку   шматочок яблучка, давайте захолодим свої щічки,   намалюємо  брівки, намалюємо вуса як у зайчика, погладимо шийку, щоб не боліло горличко.
  • Молодці, яблучка додали нам здоров,я. Витріть ручки і личко серветкою.

А ще ми з яблучком і грались, веселились.

Давайте ми з вами викладемо  для себе з легояблучко.

Дидактична гра «Виклади яблуко»  (за зразком)

  • Наша гостя Дора, дякує нам за те, що так багато цікавого і корисного дізналась від вас. Запрошую вас і Дору поласувати свіжим вітамінним яблучним соком.

One Comment

  1. Заняття люкс ! Чи можливо переслати презентацію на електронку?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *