Інтегроване заняття в старшій групі Тема: ” У світі усе починається з мами “

Відомості про автора:

Хлудєєва Ірина Олександрівна 

Вихователь  ДНЗ № 49

м. Краматорськ, Донецька обл

Інтегроване заняття в старшій групі

Тема: " У світі усе починається з мами "

Програмний зміст :

– вчити дітей складати слова-порівняння, опираючись на фотоматеріали та життєвий досвід; в мові використовувати епітети,розвивати зв'язне мову, логічне мислення. Закріпити знання про портрет, як вид станкового мистецтва, про пропорції обличчя людини та форму, вдосконалювати техніку роботи кольоровими олівцями та акварельними фарбами. Удосконалювати вміння дітей малювати портрет своєї матусі, передавати особливості її обличчя та волосся. Виховувати любов до мами і повагу до материнського почуття.

Обладнання:

фотокартки своїх матусь, репродукції жіночих образів, акварель, графітні та кольорові олівці ,пензлі, папір.

Попередня робота:

малювання автопортретів, малювання портретів своєї родини, бесіди, розглядання фотокарток та ілюстрацій, дидактичні ігри, читання художніх творів та прослуховування музичних композицій.

Діти стають у коло

Вих.: Діти! До нас завітали гості, треба дружно привітатись, дружно весело сказати.

Діти:

Добрий ранок!

Вліво-вправо повернутись- один одному всміхнутсь.

Добрий ранок!

Добрі друзі!

Добрий ранок!

Зичим радості й пісень, і ще ми вам бажаєм: бадьорості на весь день!

Вих.: Діти, до нас в групу привезли частину картин картинної галереї. А що це таке картинна галерея?

Діти: е приміщення де багато картин;ці картини розглядають люди; картину галерею ми бачили в музеї..)

Вих.: А хто малює ці картини? (художник)

Так, діти, художник, як чарівник, бере чистий лист і твори справжнє диво! (діти стають у півколо)

Я пропоную вам розглянути ці гарні картини. Який жанр живопису на цих картинах?

Діти: цей жанр називається портрет.

Вих: А які жанри ви ще знаєте? (пейзаж ,натюрморт)

Діти, а кого зобразив на цих портретах художник ? (жінку).

Чим відрізняються ці жінки?

Діти: (обличчя, зачіска, погляд, вік).

Вих.:  Діти, усі ці жінки чиїсь матусі. І ця виставка називається: «У світі усе починається з мами!»

Я знаю, що ви дуже любите своїх матусь!

Зараз діти у яких жовті смайлики розкажуть, що їх матуся любить робити.

А діти у яких червоні смайлики – порівнюють свою маму з ким-небудь або чим-небудь теплим, добрим, чарівним.

Діти: (Моя мама любить танцювати.. Моя мама схожа на зірку , тому що вона яскрава..)

Вих.: Я пропоную вам намалювати портрет своїх матусь і поповнити виставку «У світі усе починається з мами».

Давайте трішки розігруємо руки:

Малюки-дошкільники!

Гарно-рівно стали!

Малюки-дошкільники!

Роблять гарно вправи.

Ось для ручок-потягнулись!

Потім швидко ми нагнулись!

1..2..3..- гарно пальчики стискайте,

Сили в руки набирайте!

Наші пальчики зіжмемо,

Тепер дружно розіжмемо,

Втому з ручок обтрусили-

Набирайтесь  пальці сили!

Вих.: Молодці!

Зараз підійдіть до мене і разом пригадаємо послідовність малювання портрета (перший єтап: простий олівець – промальовуюємо обличчя, ніс, очі, вуста; другий етап – простим олівцем доповнюємо зачіску, шию, тулуб по груди; 3 етап – беремо кольорові олівці або фарби і розмальовуємо портрет) Сідаємо.

Гарно-рівно сіли!

Олівець в руку візьмем!

Добрий ранок, аркуш! исть руки нахил до аркуша)

Добрий ранок, сусід! (влівовправо поворот кисті руки)

Добрий ранок, усі сусіди! (круговий оборот кисті руки)

Зупинились! Почали малювати.

(діти малюють своїх матусь під фон музичного супроводу. Змальовують з фотокарток.  Вихователь слідкує, щоб діти правильно тримали олівець або пензлик, за осанкою дітей, допомагають дітям, якщо це потрібно)

Закінчуємо малювати! Зараз підійдіть до мене і ми всі разом подивимося, які гарні портрети у вас вийшли. (обговорення)

Молодці!

Коли портрети підсохнути, ми зробимо рамки для них і поповнемо виставку картин.

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*