заняття

Інтегроване заняття з пріоритетом фізичного розвитку для старшої групи «Подорож до Казкового королівства» Залишити коментар

Відомості про автора:

Кубіс Олена Сергіївна

Вихователь ДНЗ №7 “Ромашка”

м.Жмеринка

Інтегроване заняття  з пріоритетом фізичного розвитку для старшої групи «Подорож до Казкового королівства»

Програмовий зміст:

Продовжувати знайомити дітей із чарівним світом казок та оповідань В.О.Сухомлинського. Сприяти створенню у дітей піднесеного настрою. Закріплювати навички стрибків на обох ногах, повзання по гімнастичній лаві, елементи гри в баскетбол (кидання м’яча у кільце). Розвивати фізичні якості дітей, спритність, кмітливість, активність. Розвивати окомір, рівновагу, уяву, пам’ять. Виховувати любов до виконання фізичних вправ, ігор, організованість. Виховувати почуття доброти, людяності, взаємодопомогу.

Обладнання та матеріали:

Виставка книг В.О.Сухомлинського, його портрет.

Двері із великим замком.

Стіл бібліотекаря з телефоном.

Бутафорська книга з дверцятами.

Музичні записи.

Доріжки здоров’я.

Болото з «купинами».

Костюм сови.

Маленьке ліжко.

Куби.

Сітка-кільце.

М’ячі.

Гімнастична лава.

Іграшки зайців та кошеняти..

Дерева маленькі

 

Хід заняття:

До групи тихенько заходять діти з вихователем.

Ведуча:

Малята, ми з вами багато знаємо про бібліотеку. Але сьогодні ми з вами

потрапили у незвичайну казкову бібліотеку. А ось і бібліотекар. Та це ж

старенька мудра Сова. Вона знає усі-усі казки, може відповісти на будь-яке

запитання.   Вона  зайнята.   Давайте  зачекаємо.   Присядемо  поки-що  (поза

«Лотоса»).

Телефонний дзвінок (записаний на магнітофоні)

Сова: (піднімає слухавку)

Хто говорить? Слон?

Звідки? Від верблюда?

Що вам потрібно? Шоколаду?

Вибачте, ви помилилися!

Набирайте інший номер!

А це бібліотека.

Знову дзвінок.

Сова:

Хто говорить? Дитячий садок?

Що зникло? Доброта?

Із усіх книжок: не може бути?!

У мене нічого не зникає!

Передзвоніть будь-ласка.

Добридень, діти!

(Стурбовано бере і гортає книжку)

Ведуча:

Мудра Сова, чим Ви так стурбовані?

Сова:

В усіх бібліотеках, зі всіх книжок зникла Доброта. Але ж у мене чарівна

бібліотека. Звідси вона не могла зникнути.

Діти із Совою гортають велику книгу, але всюди зображено Зло.

Сова:

Ой! Ой! Ой! Зникла! Це все вчинки Зла! Мені потрібно терміново вирушати

на пошуки Доброти до Казкового Королівства. Ой! Боюсь, що я одна не

подолаю усіх ворогів Доброти.

Ведуча:

А ми допоможемо! Тільки скажіть, що ж це за Королівство таке Казкове?

Сова:

У цьому Королівстві живуть казки Василя Олександровича Сухомлинського.

В це Королівство ведуть ці дверцята. (Ставить у центр бутафорську книгу.)

Зараз вони зачинені, але одразу відчиняться перед сильними і спритними, а

особливо добрими дітьми, які знають казки Василя Олександровича.

У всіх казках, це кожен знає,

Не Зло, а що перемагає?

(Добро)

Та боротьба Добра зі Злом

Триває, діти, вже давно.

Той, хто казок багато знає,

Про це чудово пам’ятає.

Ведуча:

Ну що ж, ми готові! Так, діти?

Сова:

Добре!

Та дорога непроста!

Із-за кожного куща

Недруг може появитись,-

У змаганнях треба битись.

І тому перед доріжкою

Розім’ятись треба трішки!

(Діти виконують ЗРВ під музику)

Сова:

Молодці!  Значить,  ви  справді  спритні  і  сміливі!  Можна йти!  А чи не

злякаєтесь?  А  якщо  зустрінуться  небезпеки  чи  труднощі?  Запам’ятайте

найголовнішу умову: чим дружніші, сміливіші, добріші ви будете, тим важче

злим силам буде змагатися з нами.

(Бій годинника (Запис на магнітофоні)

Сова:

Чуєте, годинник!Починається казковий час! Не варто його губити! Вперед! За

мною!

(під «Марш Прокоф ‘єва діти ланцюгом за Совою, крадучись проходять через

дверцята у книзі. Сова веде їх змійкою по залі, зупиняючись у центрі).

(Звучить «казкова» музика)

Сова:

( говорить на фоні музики, озираючись, викликаючи увагу дітей до елементів

оформлення)

Яка дивовижна ця казкова країна!

Так, тут живуть казки В.О. Сухомлинського. Ви й не помітите, як самі станете

героями цих казок.

Давайте зазирнемо до зайчат з оповідання «Дивний мисливець», які мешкають

у лісі Дружби. Можливо, Доброта завітала до них у гості?

(Діти з Совою та фізінструктором крокують по доріжці здоров ‘я)

Сова:

Зайченята   живуть   у   глибині   лісу,   але   щоб   туди   потрапити,   потрібно

перебратися через болото. Ви ще не передумали повернутися?

Ведуча:

Ні! Ми ніколи не здаємося на півдорозі!

(Подолання перешкоди «З купини на купину»)

Сова:

А ось і зайченята! Але Доброта не заходила до них у гості. Будемо шукати

далі. Ой! Можливо, ми не можемо знайти Доброту, тому що ви не знаєте що

це?

Ведуча:

Звичайно знаємо!

Діти:

(по черзі)

На доброті існує світ

І добротою пахне хліб,

На допомогу друзям йти –

Це також вияв доброти.

Доброта ніколи не старіє,

Доброта від холоду зігріє,

Доброта, як сонце, світить,

Дітей і дорослих тішить.

Сова:

Молодці! Рушаймо далі! (крокують)

Ми з вами прийшли до найбільшого водоспаду Королівства – водоспаду

совісті. Дивіться який він нестримний та швидкий!

Давайте перейдемо на інший бік по містку і дізнаємось, можливо, Доброті

захотілось полежати на м’якенькому ліжку, яке кожного дня хлопчик Юрко

разом з мамою застилають для дідуся з оповідання « Перестелимо постіль

дідусеві»?

(Діти, лежачи на животі, підтягуючись за допомогою рук, перелізають на

інший бік водоспаду по лаві)

Ведуча:

Але ліжко порожнє і Доброти у ньому немає\…(зітхає)

Сова:

Дивіться/‘( підводить дітей до груди різних кубів, а біля них – сумне кошеня)

Це ж покинуте кошеня, з оповідання!

Але дівчинки ніде немає!

Давайте допоможемо йому, збудуємо хатинку, адже ми з вами у Місті

Допомоги, де усі один одному допомагають.

(Діти по черзі викладають куби, будуючи хатинку, навколо кошеняти)

Сова:

Діти, як ви вважаєте, кому ще, окрім людей і тварин, потрібна доброта?

Діти:

Природі!

Ведуча:

Звичайно, ми маємо любити й берегти все живе на землі: трави і квіти, дерева

й кущі, річки, озера і моря, птахів і звірів – усю природу. Давайте розкажемо,

як це потрібно робити.

Діти: (по черзі)

Слабким не чиніть і найменшого зла,

Хай вас не боїться пташина мала.

Хай ластяться котики і цуценята,

Метелика з квітки не треба зганяти.

Не ображайте дрібної комашки.

Добрими бути – це зовсім не важко.

Сова:

Які ж ви розумні й добрі! Ой, а ми з вами й не помітили,як опинилися у

Селищі Ввічливості!

Ведуча:

Давайте   пригадаємо,   які   оповідання   та   казки   В.О.Сухомлинського   про

ввічливість ми читали!

Діти:

«Здрастуйте!»

«Навіщо кажуть спасибі !»(Дякую)

….та інші

Сова:

Але щоб визволити Доброту і перемогти Зло, нам потрібно згадати якомога

більше ввічливих слів, від яких Зло розтане.

(Діти кидають м ‘яч у кошик- сітку і промовляють ввічливі слова)

Ведуча:

Молодці! Злу , напевно, боляче!Воно нікому не потрібне!

Сова:

Дякую вам, діти! Я дуже щаслива, що ви так любите Доброту. Мені ніколи,

ніколи не вдалося б подолати Зло, якби ви мені не допомогли! Ви мої вірні

друзі!

( Сова відчиняє замок і разом із дітьми гортає книгу)

Сова:

Доброта повернулася в усі книжки! Дякую! Дякую!

Ви, напевно, втомилися під час подорожі? Давайте відпочинемо!

(Усі сідають в коло у позу Лотоса, тримаючись заруки)

Сова:

Ось і закінчився казковий час!

Доброта у казках перемогла Зло,тому що ми усі з вами були дружні й

безстрашні.     Ви    дуже     гарно    запам’ятали    усі     оповідання    Василя

Сухомл инського.

Ведуча:

Сказав один мудрець:

«Живи, добро звершай,

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і в вищу правду віра

Людину відрізня від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина проста!

Діти: (разом)

Людина починається з добра!»

(Діти співають пісню «Доброта»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *