Відомості про автора:
Полікарпова Владіслава Миколаївна
вихователь
м.Костянтинівка ДНЗ №8
Інтегроване заняття з логіко – математичного розвитку та конструюванняна тему: «Подорож чарівної квітки…»
Для кого призначений: для дітей молодшого дошкільного віку
Спрямованість змісту: логіко – математичний розвиток
Програмовий зміст:
Поглибити знання дітей про геометричні фігури, круг та квадрат, трикутник, коло, а також порівнювати фігури за розміром та кольором.
Удосконалювати навички кількісної лічби в межах трьох.
Систематизувати вміння дітей порівнювати предмети за величиною використовуючи метод накладання.
Формувати практичні навички розглядати предмети виокремлювати в них основні складові конструкції, їх співвідношення за розмірами, формою, розташуванням; створювати власні роботи за зразком, будувати з лего- конструкції, щільно приставляти цеглинки одна до одної.
Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, зосередженість, дрібну моторику, тактильні відчуття, формувати повітряну струю.
Виховувати бажання виявляти інтерес до логіко – математичної діяльності,
прагнути знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя.
Матеріал:
геометричні фігури, квітка з повітряних кульок, пелюстки з повітряних кульок;
шаблони диких тварин, добірка матеріалу до дид. гри «Склади потяг», зразок квітки зробленої з лего конструктора,музичні аудіо-записи.
роздавальний матеріал:
ялинки,
шаблони деталей іграшкового потяга,
геометричні фігури,
деталі лего конструктора
Список використаних джерел:
–Вивчаємо математику. Молодший дошкільний вік Сухар В.Л.
-Цікава математика для молодшого дошкільника Старченко В.А.
-Розгорнуте перспективне планування. Молодший дошкільний вік. Зима (+ ДИСК)
Ванжа С.М., Власова Т.В.
Хід заняття
Організаційний момент
Добрий ранок діти любі.
Чи усе гаразд в нас в групі
Ви довкола озирніться
Одне одному всміхніться
Щоб ніхто не сумував
З усіма радів і грав!
До нас сьогодні завітали гості, давайте привітаємось з нашими гостями.
Ігровий момент:
(звучить музика)
Діти, ви чуєте хтось плаче?
До нас завітав незвичайний гість,
на що вона схожа? (на квітку).
Але чогось у неї не вистачає?(пелюстків)
Вона загубила свої пелюстки і тому вона дуже сумна……
Мотивація
Давайте допоможемо квітці в пошуку її пелюстків .
Для цього нам необхідно відправитись у подорож.
І нас уже чекає чарівний потяг…
а щоб ми не сварились у кожного з нас буде своє місце і свій білетик,
а який у кого буде, ми знайдемо за допомогою ось цієї чарівної скриньки ….
Дид. вправа «Впізнай на дотик геометричну фігуру»
(Діти по черзі на дотик впізнають якої геометричної форми білет)
Достають і сідають на місця у потязі згідно форми білетика.
(звучить музика ) «Пісенька паровозика»
Усі разом відправляємось у подорож….
Ось і зупинка……
Діти погляньте, куди це ми з вами потрапили?
Погляньте діти що це за дерева? (ялинки).
Скажіть ялинки однакові? (Ні).
Чим вони відрізняються? (за розміром).
Давайте їх поставимо у рядочок від маленької до великої.
Молодці, із цим завданням ви впорались.
ось і перший ПЕЛЮСТОК ми з вами знайшли .
аудіо запис звуків тварин у лісі
діти хто це свариться?
Це тварини..(заєць, вовк, лисиця, ведмідь.)
А якщо вони живуть у лісі то вони які?(Дикі)
А знаєте чому вони сваряться?
Вони не можуть розташуватися біля ялинки…
Давайте допоможемо їм…
Дид. вправа «Розташуй по своїм місцям»
(орієнтування на аркуші паперу НА, ЗА, ПІД, БІЛЯ,У…тощо)
(вихователь називає ,а діти розташовують тварин)
Молодці діти ось і впорались ми і з цим завданням
і знайшли ще один ПЕЛЮСТОК.
а зараз давайте ми з вами трішки відпочинимо….
Дихальна вправа Мильні бульбашки»
Дуже гарно ми відпочили….
але нам треба подорожувати далі…
(звучить музика )
Діти подивиться щось трапилось з нашим чарівним потягом…..
мені здається що він втомився і зламавсь…
давайте ми з вами все виправимо…
Дид. вправа «Добери правильно»
Треба все виправити ( Діти підбирають колеса до цеглинок за кольором і складають потяг).
Перша дитина – скільки вагончиків зібрала?
Друга дитина – …………?
Третя дитина – ………….?
Молодці ви зробили добру справу
і до нас повернувся ще один ПЕЛЮСТОК
фіз хвлинка:
Хмарка сонечко закрила,
Слізки дрібнії зронила.
Ми ті слізки позбираєм,
У травиці пошукаєм.
Пострибаєм, як зайчата,
Політаєм, як пташата,
Потанцюємо ще трішки,
Розімнемо руки, ніжки.
Всі веселі, от чудово!
За роботу сіли знову!
Молодці любі діти, гарно відпочили
І ми знов подорожуємо далі….
діти подивіться будь ласка що це тут заховано?(квітка із лего конструктора)
Подивіться будь ласка яка гарна квітка із лего.
Зверніть увагу із яких цеглинок і кубиків вона зроблена.
Але раптом вона зникла.
Давайте зробимо багато таких квітів, щоб вони не зникали.
Молодці!
Ми впорались із завданням і до нас повернувся останній ПЕЛЮСТОК
Ми зібрали квітку, вона нам дуже вдячна , а нам пора повертатись.
Підсумок:
Які добрі справи ми сьогодні зробили?
– посадили ялинки в рядок,
-розібрали аварію і посадили лего квіти.
– А найголовніше допомогли квітки знайти свої пелюстки.
Релаксація:
Давайте намалюємо за допомогою лего – конструктором, з яким настроєм ви сьогодні мандрували на заняття? (З добрим).
Від ваших гарних усмішок в групі стало дуже тепло,
а тепер подаруйте свої усмішки та часточку тепла нашим гостям.
Посміхніться.
Підсумок заняття.
Дякую вам,цікаве заняття,багато ігрових прийомів закріплення вивченого матеріалу! Доступно,зрозуміло,творчо!!!