Окреслити важливість ролі авторської казки в дитячочу житті. формувати світоглядні переконання, естетичні уподобання.
Відомості про автора:
Сертифікат № DS277 (Натисніть, щоб завантажити)
ЗДО” Казковий світ” Зимноводівської ОТГ
Для кого призначений: педагогам, батькам
Казка про хлопчика Ромчика і місячну сонату
В одному місці на Україні жив хлопчик Ромчик. Він був веселою допитливою дитиною. І помічав те, що інші не бачили, чи просто були такі заклопотанні і байдужі, що їм було не цікаво.
Ромчик полюбляв спостерігати за пустощами краплинок дощу. Коли падав дощик , краплинки між собою сміялися і танцювали, бавилися в перегонки і їм було надзвичайно весело. Вони манили до себе Ромчика і він щодуху вибігав на двір, під час дощу, бігав веселився разом з ними , хоча йому перепадало від батьків за такі пустощі. Він розумів, чому краплинки такі веселі, адже вони напоюють землю цілющою водичкою, яка дає життя всьому живому. Чи пташки які щебетали і весело пурхали по небі. Він розумів, що вони між собою розмовляють, діляться новинами і цікавинками . І саме вони знали найбільшу мрію Ромчика, навчитися гри на акордеоні, але йому весь час відмовляли батьки. Бо знали його таємницю – він не дочував і не хотіли давати марних надій дитині. Вечорами коли всі спали він тихенько підходив до вікна спостерігав за місяцем, який був такий недосяжний , як і гра на акордеоні.
Одного вечора Ромчик дивився на місяць, ділився своїми переживаннями. І о чудо, йому здалося , що місяць йому підморгує, запрошує до себе. Хлопчик злякався і чимдуж побіг на ліжко ,сховався під ковдру ,міцно закрив оченята, тихенько став прислуховуватися , що відбувається. Йому здалося , що він неначе летить, і чує ніжну пісеньку, яка так в манить до себе. Хлопчик не повірив, сильніше почав закривати свої оченята ,відганяти від себе такі думки, і причаївся. Але цікавість брала своє, Ромчик зібрався з силами виглянути з-під ковдри. Він відчув свіжу прохолоду, по черзі почав розтуляти оченята, і від подиву знову сильно їх закрив, бо побачив безліч яскравих зірочок, які танцювали у повільному вальсі під мелодійну музику. Вона манила до себе хлопчика , кликала і вела за собою. Хлопчик зіскочив з ліжечка, пішов за музикою, яка привела його у великий , просторий зал. Де сидів у місячному сяйві хлопчик та грав на акордеоні. Від нього йшла така енергетика, що розливалася теплом по всьому тілі , а музика, як невидимий плащ огортав Ромчика. Він стояв і був настільки причарований мелодією, що не міг поворухнутися, та не помітив ,як до нього підійшов хлопчик у місячному сяйві. Він як справжній друг усміхнувся йому і в цю мить здалося , що знає всі таємниці Ромчика , взяв за руку і повів до акордеону. Ромчик був, як зачарований, і не міг повірити ,що відбувається. Адже він грає разом із місячним хлопчиком на акордеоні ніжну мелодію, що його пальчики вправно виграють мелодію його душі , а вушка чують. Ромчик зрозумів, що місячний хлопчик – то є місяць, а мелодія – це місячна соната, яка була йому подарована. Він був такий щасливий і дав собі слово , що обов’язково навчиться її грати, а місяць ніби пропитавши його думки , лише хитро підморгнув.
Раптом , Ромчик стрепенувся від того, що ніби плавно падає і летить кудись. Він відкрив очі , побачив що знаходиться у своїй кімнаті ,яка освічена місячним сяйвом, лежить у ліжку. Він швидко зістрибнув з ліжка і побіг до батьків, розповісти про свій сон і пригоди.
На наступний день вони пішли до музичної школи, та записали Ромчика у клас акордеону, бо батьки не сумнівалися , що у їхньої дитини все вдасться. Бо у його сердечку вже звучала ніжна місячна соната.