Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Комбіноване заняття з природного довкілля та логіко – математичного розвитку. Тема: Наші друзі Фіксики. Залишити коментар

Кіндіченко Наталія Миколаївна
вихователь
м.Новоукраїнка Новоукраїнська комунальний дошкільний заклад “Берізка” №5

Для кого призначений: Для дітей старшого дошкільного віку
Спрямованість змісту: Логіко-математичний розвиток в природному довкіллі

Комбіноване заняття з природного довкілля та логіко – математичного розвитку.

Тема: Наші друзі Фіксики.

Завдання: продовжувати уточнювати та розширювати знання дітей про овочі; дати уявлення про особливості росту рослин; вправлятися в кількісній та оберненій лічбі, продовжувати складати приклади на додавання, використовуючи цифри, учити читати приклад. Учити складати числовий ряд. Розвивати мислення, увагу, спостережливість, дрібну моторику пальців, вміння співвідносити число та цифру. Розвивати вміння кваліфікувати геометричні фігури за ознаками, учити знаходити схожість геометричної фігури та овочами. Виховувати:спостережливість, самостійність,пізнавальний інтерес, дбайливе ставлення до природного довкілля.

Матеріал: Картинки із зображенням Фіксиків, лупа,  демонстраційні картини з овочами, знаки: « потрібна допомога» та «закінчив роботу», картки – приклади та цифри. Картки та вирізані зображення овочів, для дидактичної гри « По-порядку», картинки та олівці для дидактичної гри «Знайди місце цифрі», роздаткові картинки овочів та картини – узагальнення для гри « На яку геометричну фігуру схожий овоч», вузька доріжка.

План

Вихователь: Як часто ми чуємо такі слова?

«А хто такі фіксики? Це дуже велика таємниця»(відповіді дітей)

Так, це наші помічники та дуже розумні помічники, які знають все про побутові прилади. Але вони вирішили саджати овочі їм потрібна наша допомога.

  • Допоможемо? (так)
  • Фіксики дуже маленькі, тому я візьму лупу, щоб збільшити їх.

Дідус любе розповідати історії. Ось послухайте.

На світі живуть дуже сором’язливі овочі, вони завжди ховаються в землю. Тому щоб їх побачити потрібно їх вирвати.

Навіть є загадки про них

  • В земляній сиджу коморі,
    А коса моя надворі.Це морква.
  • Ріс на грядці молодець.
    Хап за чуба, — та й кінець,
    Маю диво-корінець,
    Все про нього дбаю,
    Цукор відкладаю. Це буряк.

Вихователь:

  • Діти чи знаєте ви , які овочі ховаються в ґрунті? (відповіді дітей)
  • Так, вірно. Ось погляньте на них та ще раз назвіть їх. (відповіді дітей)
  • Діти погляньте, яке завдання підготував для нас Ігрек. ( діти беруть конверти та проходять на місця)–  Потрібно розв’язати приклади. А Ігрек перевірить. (самостійна робота) Хто виконає  показує знак зелений , а якщо потрібна допомога – червону

– червону

(перевірка завдання)

-Молодці .

Фізкультхвилинка

Татус  звик до порядку,

Дружно зробимо з ним зарядку.

Піднялися, потягнулись

Нахилились, розігнулись

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

Один і два, три і чотири —

З Татусом ми будем сильні

Покрокуєм пострибаєм

На місця всі посідаєм

  • Діти, давайте подивимося. Яке завдання приготувала для нас Муся?

Муся справна господиня. Пропонує вам засадити грядку за зразком.

Дидактична гра «По-порядку»

– Не забувайте хто виконав завдання показує знак зелений, а кому потрібна допомога – червоний. (самостійна робота дітей)

– Скільки овочів росте на грядці? Порахуйте кількісною лічбою.

(відповіді дітей).

  • Тепер оберненою лічбою порахуйте. Вириваючи овочі з грядки. (виконання завдання)
  • Молодці
  • Діти, Фаєр та Верта, заховалися на грядці гороху. Ходімо до них! (діти проходять по доріжці. Підходять до столу на якому розкладені картинки)
  • Діти якого кольору горох? (відповіді дітей) А на яку геометричну фігуру схожа горошина? (відповідь). Вам потрібно вставити пропущені цифри проводячи лінію. Це завдання краще виконувати за столами. Часу ти свого не гай,  старайся.

Дидактична гра «знайди місце цифрі»(самостійна робота)

  • Молодці.
  • Діти Сімка, Шпуля та Нулик сперечаються. На городі росте багато овочів. Всі вони схожі на геометричні фігури хоче зібрати овочі, які схожі на круг, А Нулик – на трикутник. А ось Шпуля всі овочі, які схожі на овал.
  • Давайте пригадаємо геометричні фігури. Чим вони відрізняються? (відповіді дітей)
  • Подивіться уважно на овоч і покладіть його на грядку з відповідною геометричною фігурою.

Дидактична  гра « На яку геометричну фігуру схожі овочі»

поясніть, на  яку геометричну фігуру схожий…………? (відповідь дітей)

Підсумок: Що ж з усіма завданнями ми справилися . Тож  скажи дружно ми «Тидиш»!!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *