Конспект інтегрованого заняття з аплікації у молодшій групі

Конспект інтегрованого заняття з аплікації у молодшій групі на тему: «Веселий сніговик» Залишити коментар

Призначене заняття для дітей 3-4 років, спрямоване навчати дітей складати аплікативне зображення сніговика з паперових деталей у формі кругу різного розміру. Розвивати окомір, уміння компонувати деталі за розміром, вміння орієнтуватися на листі паперу: зверху, знизу, посередині. Продовжувати поповнювати словниковий запас дітей. Сприяти розвитку мовлення, образного мислення, фантазії та творчої уяви. Розвивати відчуття кольору і композиції. Виховувати самостійність, ініціативність, прагнення доводити розпочате до кінця.

Романова Теодозія Романівна
Директор
ЗДО с.Верхня Білка “Білочка”

Для кого призначений: для дітей 3-4 років

Мета: навчити дітей робити аплікацію за допомогою ватних дисків сніговика. Розвивати окомір, уміння компонувати деталі за розміром, вміння орієнтуватися на листі паперу: зверху, знизу, посередині. Продовжувати поповнювати словниковий запас дітей. Сприяти розвитку мовлення, образного мислення, фантазії та творчої уяви. Розвивати відчуття кольору і композиції. Виховувати самостійність, ініціативність, прагнення доводити розпочате до кінця.
Обладнання:
картинка із зображенням одягу, лист синього паперу, ватні диски, вата, клей, серветка – на кожну дитину, кульки білого кольору
Попередня робота: Розглядання картини «Зимові забави»
Ігри на ділянці, споруда сніговика.

Хід заняття.

Діти входять в групу встають у коло.
Вихователь: діти, послухайте мою загадку і відгадайте:
– Сніг на полях, лід на річках,
Вітер гуляє, коли це буває?

Діти: – Взимку.
Вихователь: правильно.

Подивіться діти, що це у нас лежить на підвіконні ( йди Артемко візьми цього листа)
Вихователь: Ой, діти, дивіться до нас хтось прислав сніжинку, і вона не одна.
А з ким, ви повинні відгадати загадку, яку вам приготувала сніжинка.

З мітлою у руці,
із відром на голові
Стою зимою надворі. (Сніговик).

Правильно сніговик, а ось і він (заходить сніговик під музику).

СНІГОВИК:

Я – веселий Сніговик

І журитися не звик.

Маю очі з вуглини,

Ніс червоний із морквини.

Завжди усмішка по вуха,

Шуба з снігового пуху,

Шапка зроблена з відра,

А в руці стримить мітла.

 

Добрий день, дітки! Я знаю, що ви ходите в дитячий садок і тут разом граєте. Вам весело і гарно живеться у садочку. А я, самотній, стою у дворі й мені сумно
Діти, пограймо разом зі Сніговиком, щоб він став веселим і не сумував.

Фізкультхвилинка під музику: «Що за гамір, що за гра»

Що за гамір?

Що за гра? (присідання)

Ліпить бабу, ліпить бабу,

Дітвора! (показуємо як ліпим сніжки)

Ой же баба, ой же баба

Снігова,

Біла в баби

Голова.( показуємо яка велика голова)

Ой, у баби, ой у баби

Горб на спині

І ломака, і ломака

Он яка!( показуємо стукання палки)

Ніс у баби, ніс у баби

З картоплини,( показуємо ніс)

Рот у баби, рот у баби

З буряка.(показуємо рот)

Діти сніговик приніс щось у торбинці:

Дидактична гра «Що ми не одягаємо взимку»
(діти по черзі обирають предмет одягу, та пояснюють свій вибір, наприклад: ми не одягаємо взимку плаття, тому, що в ньому буде холодно і т.д.)

Сніговик хоче ще пограти з вами у гру, щоб розвеселитись
Рухлива гра «Хто швидше збере снігові кульки»


А тепер наш гість сніговик втомився, і хоче трішки відпочити він присяде і подивиться наше заняття, як ми гарно навчаємось (сідає на крісло)

Щоб наш сніговик не розтанув, я покладу поруч з ним сніжинку.

Дидактична гра «назви лагідно»

Сніг-сніжок

Ялинка-ялиночка

Сніговик-сніговичок

Кулька-кульочка

Сніжинка-сніжиночка

Зірка-зірочка

Рукавиця-рукавичка

Шапка-шапочка

Хата-хатинка

Морква-морквиночка

Діти, а чому сніговик може розтанути?
Діти: тому, що в групі тепло.
Вихователь: А де повинен жити сніговик?
Діти: на вулиці?
Вихователь: Правильно на вулиці. А в яку пору року?
Діти: Взимку.

Вихователь: Давайте подивімось, з яких частин складається Сніговик?
Діти: Голова, тулуб, руки.
Вихователь: Діти з чого ми починаємо робити сніговика (відповіді дітей)

Діти! Уявімо, що ми з вами на вулиці і кожен зліпить собі сніговика. Починаємо робити аплікацію «СНІГОВИЧОК».
Діти приступають до роботи.
В ході роботи вихователь, підказує, дає пораду.
По закінченні розкладають свої аплікації на столі.

Діти Сніговику вже час збиратись, бо у групі тепло і від тепла він почне танути. За те, що діти потанцювали, подарували йому друзів сніговичків, він пригощає малят льодяниками.
До побачення, Сніговику!
СНІГОВИК :«Я знов повернусь у двір. Але тепер я радісний від того, що у мене є друзі-малюки і я буду пригадувати їх і приходити  взимку до них у гості. До побачення малята».

Аналіз робіт.
Вихователь: – Які гарні сніговики у вас вийшли! Денис, а який сніговик тобі найбільше сподобався? Що важко було? Що потрібно зробити, щоб вашим сніговикам не було нудно? (відповіді дітей)
Вихователь хвалить дітей, але при цьому показує і недоліки.

.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин