заняття

Конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення та художньо – продуктивної діяльності «Весняні пригоди на повітряній кулі» Залишити коментар

Відомості про автора:

Тарасова Лариса Анатольївна

Вихователь
м.Костянтинівка ДУЗ №8

Для кого призначений: для дітей молодшого дошкільного віку
Спрямованість змісту: розвиток мовлення

Конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення та художньо – продуктивної діяльності  «Весняні пригоди на повітряній кулі»

Мета:        

Продовжувати роботу по розширенню та збагаченню словника згідно теми заняття .

активізувати мову дітей за допомогою ігор, ігрових вправ.

Вчити дітей відповідати на запитання вихователя, правильно називати предмети,

їх якості, узгоджувати іменники і прикметниками, вчити  підбирати слова з протилежним значенням, слова зі зменшувально – пестливим суфіксом.

Розвивати мовленеву компетентність.

Поширити у дітей елементарні уявлення про природні умови довкілля; зокрема про весну як пору року; продовжувати  навчати знаходити характерні ознаки під час спостережень; поширити у дітей уявлення про характерні ознаки весни (біжать струмки, сильніше гріє сонце,  тощо).

Розвивати вміння досліджувати об’єкти неживої природи.

Розвивати художньо – продуктивні здібності дітей під час малювання нетрадиційним способом (долонькою).

Сприяти розвитку психічних процесів (уваги, пам’яті, логічного мислення).

Виховувати старанність, посидючість, вміння чітко виконувати вказівки вихователя.

Методичні прийоми :

Ігровий;

Наочний;

Словесний.

Попередня робота:

Розглядання ілюстрацій,

розгадування загадок,

читання художньої літератури   з даної теми.

Матеріал:

повітряні кульки, картки із завданнями, сюжетні малюнки  тематична добірка дидактичних ігор, спортивний інвентар, аркуш паперу , гуашеві фарби

 

Список використаних джерел:

 

– «ДИТИНА» Оновлення програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років

– «Образотворча діяльність». Молодша група ; Кривоніс М. Л., Дроботій О. Л.

– «Ігрова скарбничка». Дидактичні ігри для дошкільників; М. Бральчук, Олена Новицька, Т. Янковська

Хід заняття

  1. Створення позитивного психологічного настрою.

Діти разом з вихователем під музику проходять у групу.

Діти:

Доброго ранку, доброго дня!

Бажаємо присутнім здоров’я й добра.

Всіх гостей ми раді зустрічати.

Щастя і здоров’я побажати.

  1. Мотивація

звукова листівка від  весняного «Сонячного зайчика»

Доброго ранку мої любі друзі ,я дуже хотів з вами зустрітися, але я захворів і тому запрошую вас до себе у гості, а щоб до мене дістатися ви повині збудувати повітряну кулю і виконати декілька завдань. Згодні…

а зараз послухайте  цю пісеньку і вгадайте  про що буде йти розмова

(слухання пісеньки про весну)

Вихователь:

діти ви здогадались про що буде йти  розмова? Про весну.

А ось і чарівна скринька із завданнями….

Ви готові до пошуку  тоді рушимо..

  • Основна частина

дид. вправа «Послухай та повтори»

гріє. світе, тане

капає, біжить, дзюрчить

дерева, бруньки, листочки

струмок, дощ, весна

трава, тепло сонечко

один два три у пошук кульки сміливо іди…

(хода по пеньочках)

1 кулька(Червона)

діти ВЕСНА – КРАСУНЯ  така добра, гарна, лагідна….

тож давайте і ми подаруємо ВЕСНІ лагідні слова

дид гра «Скажи лагідно»

небо, сонце, вітер трава, бруньки, квітка  тощо…

ось і знайшли ми першу кульку

Рушимо далі……. (звук струмочка(стрибки через струмок)

2 кулька Синя

дид.гра «Яка весна якщо?….»

тепло, весело, хмуро, ясно….тощо.

молодці

а скажіть мені це правда чи ні..

 дид.гра «Так-ні»:

  1. Навесні можна ліпити сніговиків.
  2. Навесні можна кататися на санках.
  3. Навесні з’являються перші весняні квіти.
  4. Навесні можна купатися в річці.
  5. Навесні на деревах опадає листя.
  6. Навесні птахи відлітають у теплі краї.

Ось ми і знайшли другу кульку

рушимо далі

3 кулька (Зелена)      

звук вітра(аудіозапис)

проспівування пісеньки  «Вітерець» (голосно, тихо, швидко, повільно)

поки ми грали  веселий вітерець розкидав усі малюнки. Давайте допоможемо зібрати..

дид.гра «Збери з частин ціле»

як гарно ми впорались з цим завданням

ось ми і знайшли третю кульку

рушимо далі

4 кулька  Жовта

ігрова вправа «Ми вміємо…» (психогімнастика)

– Ми вміємо посміхатися;

– Ми вміємо дивуватися;

– Ми вміємо сердитися.

– Прислухайтеся!

 Хвилина релаксації (Звучить запис «Звуки весни»)

Сонце яскравіше світить,

Дме теплий вітер.

До нас прийшла… Весна!

Дихальна гімнастика діти, уявіть, що ми опинилися у весняному лісі. В лісі дихається легко, зробіть глибокий вдих носом, а видихніть через рот. (3 рази) Як легко дихається навесні.

які ми звами молодці

вихователь:

  • дивіться діти а у нас на столі лежить щось цікаве, на що схож цей малюнок ? (сонечко)
  • а чого у сонечка не вистачає?
  • яке навесні сонечко?

давайте з вами допоможемо нашому сонечку і намалюємо йому незвичайні промінці за допомогою наших долоньок.

Лунає музика     (малювання промінчиків)

Ось і знайшли ми і останню кульку і можемо зробити велику кулю і відправитись у подорож але ж у нас з вами гості  і ми повинні  показати що є в нашій групі цікавого

тож давайте нашому «Сонячному зайчикові» відправимо на великій кулі наш гарний  малюнок. Давайте запросимо наших гостей  і разом відправимо повітряну кулю у подорож.

(грає музика   діти відправляють кулю з малюнком)

Підсумок заняття  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *