Проєктна діяльність на тему "Улюблений мультфільм"

Проєктна діяльність на тему “Улюблений мультфільм” Залишити коментар

Мультиплікаційні фільми це один із жанрів захопливого видовища для дітей, з ними вони поринають у світ незвичайного, дивовижного, фантастичного. Саме мультфільми викликають у дітей яскраві емоції, активізують пізнавальну активність, особливо сприяють розкутості в мовленнєвій діяльності. Недарма педагоги-практики рекомендують у своїй освітній роботі використовувати мультимедійні технології. Залучивши дітей до улюбленого виду діяльності я зуміла посприяти активізації комунікативного процесу, залучити до активної участі батьків вихованців, які відіграють важливу роль у комунікативно-мовленнєвому розвитку своїх дітей.

Відомості про автора:

Сертифікат № DS280 

Герасимова Юлія Олексіївна
Вихователь

м.Красноград ЗДО №17

Проєктна діяльність на тему “Улюблений мультфільм”

Вид проєкту: творчо-мовленнєвий.

Тривалість: короткостроковий.

Терміни реалізації: один тиждень.

Учасники: вихованці старшої групи, батьки, педагоги.

Вік дітей: 5 – 6 років.

Форма проведення: групова.

Мета проєкту: створити умови для розвитку творчого мовлення у дітей в процесі реалізації проєкту «Улюблений мультфільм»

Завдання:

  1. Створити необхідні умови для реалізації проєкту;
  2. Залучити батьків до спільної діяльності
  3. Сприяти розвитку творчого мовлення;
  4. Виховувати захоплення у дітей від докладених зусиль і результату роботи.

 

Етапи роботи над проєктом:

Вивчення проєктної діяльності.

Складання плану спільної роботи з дітьми і батьками.

Активізація позиції батьків, як учасників освітнього процесу в ЗДО.

Підбір матеріалу для проєктної діяльності

1 день:  

  • Тематична виставка «Мультфільми» (організація педагога);
  • Бесіда «Мій улюблений мультик» (педагог, діти);
  • Домашнє завдання «Улюблений герой» (підготовка презентації спільно з батьками).

2 день: 

  • Презентація улюбленого героя ( батьки, діти);
  • Творча гра «Покажу, а ви впізнайте» (діти).

 

3 день:

  • Перегляд відео «Мультиплікаційна студія» (педагог);
  • Рельєфне ліплення «Сюжет мультфільму» (самостійна робота дітей);
  • Домашнє завдання « Мультфільм власними руками» (спільна робота дітей і батьків).

4 день:

  • Мовна вправа «Діалогічна хвилинка» (робота з сюжетними картинками в парах);
  • Малювання «Улюблений мультфільм» (творча робота дітей);
  • Презентація малюнків (діти).

5 день:

  • Презентація робіт «Мультфільм власними руками» (показ і озвучування зображень дітьми);
  • Виставка робіт;
  • Підведення підсумків проєктної діяльності.

Висновок

Даний проєкт дозволив розширити коло реальних учасників освітнього процесу, залучити до активної діяльності батьків. Завдяки вдало підібраній темі вдалося створити умови для успішного проведення роботи і зацікавити дітей до творчої діяльності. Результатом проєкту стало: активне обговорення змісту різних видів діяльності, презентації готових робіт, придумування незвичайних сюжетів, висловлювання захоплення і вражень дітьми, обмін власним досвідом між учасниками з даної теми. Це все посприяло розвитку творчого мовлення у дітей старшого дошкільного віку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин