Конспект прогулянки і спостереження для II молодшої групи

Відомості про автора:

Іванова Юлія Олександрівна.

вихователь.

Дошкільний навчальний заклад комбінованого типу (ясла – садок) №1 «Олімпієць»

Голопристанської міської ради,  Херсонської області.

Конспект прогулянки і спостереження для II молодшої групи

Програмовий зміст: продовжувати розвивати у дітей пізнавальний інтерес до природнього середовища та вміння спостерігати за його об’єктами; уточнити знання про зимуючих птахів; викликати співчуття до їх проблем в холодну пору року та бажання допомагати пташкам; продовжувати вчити дітей уважно слухати і відгадувати загадки; виховувати любов до природи та пташок.

Вихователь: малята, сьогоднішня наша прогулянка буде не тільки цікавою,але й корисною.

Яка зараз в нас пора року?

Діти: зима.

Вихователь: що буває взимку?

Діти: падає сніг, стає дуже холодно, мороз щіпає за щічки, пташки відлітають у теплі краї.

Вихователь: так, пташки відлетіли у теплі краї, а деякі залишилися зимувати. Яких ви знаєте зимуючих птахів?

Діти: Горобець, ворона, шпаки, синички,снігурі.

Вихователь: правильно і цим пташкам доводиться взимку шукати собі їжу, а чи легко пташкам взимку знайти собі їжу?

Діти: ні, тому що сніг вкриває всю землю і їм не видно де шукати і земля стає твердою, комахи ховаються від холоду.

Вихователь: сьогодні на прогулянці ми насиплемо в годівниці для пташок корму і будемо спостерігати які ж пташки прилетять поласувати нашим кормом.

(малята за допомогою вихователя  насипають корм коментуючи його назву та походження)

  • Це – крихти хліба, які залишилися після сніданку;
  • Це – насіння соняшника;
  • Це – зернята кукурудзи та пшениці.

(вихователь разом з дітьми вішає годівнички на дерева)

Вихователь: давайте разом пригадаємо правила поведінки біля годівниць. Слід поводитися тихо, не галасувати, не робити різких рухів, не говорити голосно, бути обережним. Давайте трішки відійдемо, щоб не злякати пташок і поспостерігаємо за пташками. А ви поки що відгадайте загадку

В день зимовий серед гілля

Щедро діти стіл накрили

Але він не для гостей

Для ворон і горобців

І для сизих голубів

Для сороки і синиці

Як він зветься?

Діти: годівниця.

Вихователь: поки ми чекаємо на пташок давайте пограємо в дидактичну гру «Горобець та ворона»

Дидактична гра «Горобець та ворона»

Діти за допомогою картинок порівнюють птахів.

Вихователь: давайте тепер трішки пограємо.

(проводиться рухлива гра « Горобчики і автомобіль»)

Далі вихователь проводить індивідуальну роботу з деякими дітьми, іншим дає доручення і потім діти самостійно граються і спостерігають за годівницями і пташками.

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*