Конспект заняття для молодшої групи на тему “Право жити в родині” Залишити коментар

Герасимова Юлія Олексіївна
Вихователь
Красноградський ДНЗ (ясла-садок) №17 Красноградської міської ради Харківської області

Для кого призначений: для дітей молодшого віку
Спрямованість змісту: правове виховання

Конспект заняття для дітей молодшого віку на тему:  «Право жити в родині»

Мета: формувати уявлення у дітей про право на родину засобами театральної діяльності, уміння співпереживати і виражати позитивне ставлення до оточуючого світу, уточнити знання про значення поняття «сім’ї» , розширити знання про обов’язки членів родини; розвивати пізнавальну і мовленнєву активність; виховувати бажання піклуватися про рідних, бути слухняними.

Словник: право, родина.

Матеріал: ватман з зображенням дитини, предметні картинки, д/гра «Права дитини», ілюстрація «Родина», іграшка-пташка, штучне деревце, зернятка, дві ляльки, запис плачу дитини.

Попередня робота: бесіди, ігри, перегляд ілюстрацій, ознайомлення з художніми творами.

Хід заняття:

Вступна частина

Сюрпризний момент (вихователь звертає увагу на деревце)

Вихователь: Звідки з’явилося це деревце? Хто там живе?

(чується спів пташок)

Вихователь: Сідайте зручніше і послухайте казочку.

Основна частина

Інсценівка «Казочка про пташечку»  (автор В.Остапчук)

«Розкажу вам казочку не просту,

А про одну пташечку, чарівну…

Залетіла пташечка  у мій дім

І сказала весело: « Цвіль-цвірінь».

 

Я зловила пташечку, обняла,

Зернятка й водицю їй простягла.

Відвернулась пташечка й каже: «Ні,

Ти мене на вулицю відпусти».

 

– А чому ж не хочеш лишитись ти,

У моїй хатиночці, у теплі?

 

– Бо дорожча воля, аніж тепло,

Ніж твоя водиченька чи зерно.

На свободі вдосталь усього є,

Там на мене матінка й тато жде,

Там моя родинонька, там сім’я,

А без них від туги загину я.

 

– Зрозуміло, пташечко, відлітай

До своєї матінки, у свій край.

Хай зустріне радо тебе рідня,

Порадію щастю цьому і я.

 

Полетіла пташечка й з вишини

Донеслись до мене дзвінкі пісні

Так раділа цілі сім’я птахів

Й досі під вінком чую я цей спів.»

 

Вихователь: Чому пташці було сумно? Не захотіла у мене жити?

(відповіді дітей)

Вихователь: Що таке сім’я? Навіщо нам потрібна сім’я?

Розгляд ілюстрацій (діти називають хто є в сім’ї, що робить)

Вихователь: Хто в родині дорослий, а хто діти? Чи потрібно слухати дорослих?   (відповіді дітей)

Вихователь: Чи може дитина жити без родини? Кожна дитина має право на сім’ю!

Дидактична гра «Попіклуйся про малюка»

(діти добирають необхідні предмети).

 

Заключна частина

Вихователь: А дитина може піклуватися про свою родину? Як?

(чується плач малюка)

«Плач малюка» (вихователь пропонує заспокоїти ляльок, пограти з ними в «Ладусі-ладусі»).

Сюжетно-рольова гра «Сімя»

 

Підсумок заняття

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин