Конспект заняття-гри з дітьми молодшого дошкільного віку «Свійські тварини» з використанням дидактичних карток педагогічної технології Г. Домана. Залишити коментар

Больбат Олена Миколаївна
Вихователь-методист, музичний керівник
КЗДО №2 “Казка”, смт Покровське Дніпропетровської обл.

Для кого призначений: молодший дошкільний вік; педагоги
Форма проведення:  пізнавальний розвиток, мовленнєвий розвиток, соціально-моральний розвиток

Конспект заняття-гри з дітьми молодшого дошкільного віку «Свійські тварини» з використанням дидактичних карток педагогічної технології Г. Домана.

 

Тема: «Заблукало кошеня»

Мета: Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, логічне мислення. Продовжувати навчання читання за системою Глена Домана. Розширити знання дитини про свійських тварин, вчити звуконаслідувати їх. Продовжувати знайомити з будовою тіла кота, закріпити знання про характерні ознаки його зовнішнього вигляду. Виховувати любов і турботливе ставлення до тварин.

Обладнання: Іграшкові  тваринки, аудіозапис з голосом кошеняти, картки Г. Домана з комплектів «Свійські тварини», «Частини тіла тварин», «Дитинчата тварин», підставка для карток, імпровізоване сільське подвір’я.

Хід заняття.

  1. I. Вступна частина.

У грамзаписі звучить «нявчання» кошеняти.

Вихователь: Діти, здається, кошенятко заблукало і шукає кішку-маму. (Бере до рук іграшку). Не хвилюйся, котику, ми допоможемо знайти твою маму, та спочатку ближче познайомимося з тобою.

Вихователь та діти вітаються з кошеням, розглядають іграшку.

  1. II. Основна частина.

Вихователь: Всі тваринки складаються з частин тіла. Назвіть їх.

Показує дітям знайомі картки. Читання слів: тулуб, голова, лапи, хвіст.

Вихователь: Молодці! Кошенятко м’якеньке, пухнасте. А якого воно кольору? А що у нього є на голівці?

Вихователь показує  очі, вуха, носик, ротик у кошеняти, потім пропонує дитині показати у себе на обличчі.

Вихователь: А давайте зараз перетворимося на такого ж пухнастика.   Ви будете «кошенятами», а я – ваша мама «кішка».

Гра «Кішка й кошенята»

«Кошенята» бігають, пустують. За сигналом ховаються –  присідають, закриваючи обличчя долонями. «Кішка» знаходить їх, підгукує до себе. «Кошенята» підходять до неї, вона їх гладить, ті засинають.

 

Вихователь: А тепер, кошенятко, як і обіцяли, ми відправимося до твоєї мами. Якщо  підемо по ось цій стежинці, то потрапимо на домашнє подвір’я, де й живе кішка-мама зі своїми дітками-кошенятами.

Вихователь та діти йдуть по раніше покладеній на підлогу мотузці й підходять до імпровізованого домашнього подвір’я, на якому розміщені іграшкові свійські тварини.

Вихователь:  Прийшли! А ось і кішка-мама! Подивіться, як вона радіє зустрічі зі своєю дитинкою. (Вихователь імітує обійми іграшкових киці та кошеняти). Хочете дізнатися, які ще домашні тваринки живуть на цьому подвір’ї?

Читає слова, показуючи картки: порося, собака, кіт , корова, коза.

Вихователь: Ці тварини живуть вдома, тому їх називають домашніми. Треба ж з ними привітатися. Давайте покажемо наше веселе привітання.

Гра-привітання

Вихователь: Добрий день, собачки!

Дитина: Гав-гав-гав!

Вихователь: Добрий день, корівки!

Дитина: Му-му-му!

Вихователь: Добрий день, кошенятка!

Дитина: Няв-няв-няв!

Вихователь: Добрий день, поросятка!

Дитина: Хрю-хрю-хрю!

Вихователь: У цих тваринок теж є мама, а вони – їхні дитинчата. Як їх називати?

Читання слів: поросятко, цуценятко, кошенятко, телятко, козенятко.

Вихователь:  А покажіть тваринкам, які ви уважні.

Дидактична гра «Кого не стало?»

(Вихователь повертає дитину спиною до іграшок- тварин, ховає одну з них та пропонує дитині відгадати, якої тваринки не вистачає. Хвалить дитину за відгадування, а якщо та не відгадала, то допомагає загадуванням нескладної загадки).

Вихователь: Діти, прийшов час повертатися. Скажемо домашнім тваринкам «До побачення!».

Діти  прощаються з тваринками і по стежинці-мотузці разом з вихователем повертаються.

III. Заключна частина.

Вихователь. Діти, ви допомогли кошеняті знайти свою маму. Вони радіють та дякують вам за те, що ви такі добрі. А зараз я пропоную усім разом заспівати улюблену пісеньку «Сіра киця».

Діти разом з вихователем співають пісню «Сіра киця»

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин