Конспект заняття із сенсорного розвитку «Пригоди чарівних рибок» Залишити коментар

 

Відомості про автора:

Сертифікат № DS289 

Томко Алєся Андріївна
Вихователь

с.Розсошенці

Для кого призначений: 1-4 роки
Спрямованість змісту: сенсорний розвиток

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ІЗ СЕНСОРНОГО  РОЗВИТКУ «Пригоди чарівних рибок»

Мета:

  • закріплення знань кольорів (червоний, жовтий, синій, зелений, рожевий, фіолетовий, коричневий, сірий, чорний)
  • ознайомлення дітей із геометричними фігурами (коло, квадрат, трикутник)
  • формування навички підбирати предмети, орієнтуючись на колір, форму, показ і словесне позначення.
  • закріпити знання дітей кольору та форми.

 

Хід заняття:

Вихователь:

-Любі дітки станьте, будь ласка, у коло, сьогодні у нас з вами прогулянка на чарівний ставок, у якому живуть різні чудові рибки. Я вам пропоную вирушити на риболовлю! Ви бажаєте зловити чарівну рибку?

Дітки:

– Так!

Вихователь:

–  Добре! Нам з вами для того, щоб  зловити рибку потрібнівудки та акваріуми, в які ми складемо  пійману рибку.

(Вихователь пропонує дітям витягнути праву руку вперед)

-Наша права ручка перетворюється на вудку, а зараз буду вам підказувати якого  кольору вам потрібно зловити рибку, йдемо рибалити!

Вихователь пропонує «зловити» по черзі рибок потрібного кольору(червоні, жовті, сині, зелені, рожеві, фіолетові, коричневі, сірі, чорні рибки).

 

Вихователь:

-Дітки, які ви у мене молодці, а тепер пропоную нами трохи відпочити ручками. Ви згодні?

Дітки:

– Так!

Пальчикова  гімнастика:

«Рибки»

Рибки весело пірнали

В чистій, свіженькій воді,

(руки над столом, долоні вниз,

торкнутися кожним пальчиком столу)

То зідмуться, розіжмуться,

(руки стиснути в кулачки)

То зариються на дні.

(Струснути кистями.)

 

Вихователь:

– Дітки, а тепер щоб рибкам було комфортно жити потрібно  знайти для рибки свій акваріум, колір рибки повинен бути такий саме як колір нашого акваріума.

Вихователь по черзі роздає діткам акваріум свого кольору, діткам потрібно знайти рибку того ж кольору.

-Дітки, ви молодці впорались, а тепер ми з вами трошки розімнемося, добре?

Дітки:

– Так!

Фіз. хвилинка

Раз, два, раз, два,
Весело йдемо.
Раз, два, раз, два,
Весело біжимо.
Раз, два, раз, два,
Весело стрибаємо
І відпочиваємо.

Вихователь:

Дітки, поки ми з вами розминалися наші рибки знову всі  в ставок пірнули! Але ж ми на риболовлі й можемо ще раз наловити рибки! Але тепер ловитиме її буде складніше. Ми з вами ловитимемо рибок не за кольором, а за фігурами!

 Вихователь пропонує згадати як називаються основні геометричні фігури та показує їхнє зображення. Дітки розподіляють  фігури  на рибках

Вихователь:

-Які ми сьогодні працьовиті!Дітки вам сподобалась наша чарівна риболовля?

Дітки:

-Так!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин