Конспект заняття із використанням інноваційних технологій з дітьми раннього віку "Подорож з Колобком"

Конспект заняття із використанням інноваційних технологій з дітьми раннього віку “Подорож з Колобком” Залишити коментар

Накошна Олена Олександрівна
Вихователь
м. Тальне ЗДО №6

Даний конспект заняття призначений дітям І молодшої групи, на закріплення сенсорних якостей в умовах продуктивної діяльності з використанням втулок, піску, паперу і води.
Спрямованість змісту: розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування, логіко-математичний розвиток,нестандартне  малювання.

Конспект заняття із використанням інноваційних технологій з дітьми раннього віку “Подорож з Колобком”

Мета: закріплювати знання дітей про сенсорні якості предметів в умовах елементарної продуктивної діяльності з використанням втулок, піску, паперу, води. Вчити раціональним прийомам зорового обстеження форми предметів; співвідносити рухи ока та руки по контуру форми, розрізняти і порівнювати предмети по величині ( великий-маленький). Стимулювати сенсорну чутливість. Підвищити психічну активність за рахунок стимулювання позитивних емоційних реакцій. Забезпечити психологічний комфорт дітей, сприяти зняттю емоційної напруги і втоми.

Розвивати зорову-моторну координацію дітей, тактильні та зорові відчуття, діалогічне мовлення, пам’ять, увагу, окомір, вміння орієнтуватися на площині. Зацікавити дітей нетрадиційними прийомами малювання за допомогою пузирчастої плівки. Розвивати здатність захоплюватися створеним образом.

Виховувати творчу самостійність, цікавість та інтерес до ігрової та навчальної діяльності.

Хід заняття

Ранок добрий наступив,

Діти усміхаються.

Давайте, всі дружненько

Разом привітаємось.

«Доброго ранку!»

Вихователь:  Діти, а куди ми потрапили?

Звучить шум вітру. Що це шумить? Так, це вітер. Як він шумить? Покажіть. Діти дують. А що це лежить? ( шишки). Це вітер позривав з ялинок шишки. Давайте позбираємо великі шишки у велику корзину, а маленькі – в маленьку.

Дидактична гра «Зберемо шишки»

Звучить музика Колобка.

Хто це нас зустрічає? Давайте, діти, підемо разом з Колобком, щоб з ним нічого не трапилося в лісі. Подивимося, куди наш Колобок покотиться.

Котиться, котиться і прикотився до кого?

Звучить музика Зайчика.

Діти, який Зайчик? Що Зайчик каже?

Не їж, Зайчику, нашого Колобка, ми тобі килимок подаруємо.

Дидактична гра «Залатай килимок».

А ще, Зайчику, спечемо тобі колобочків. Діти беруть папір і на долонях скочують його, дарують Зайчику. Пішли за Колобком далі по доріжці.

Звучить музика Ведмедика.

Хто нас зустрічає? Який він? Що Ведмідь каже?

Не їж, Ведмедику, Колобка, ми тобі друзів відшукаємо, щоб ти з ними товаришував.

Дидактична гра «Віднайди друзів».

А що Ведмедик любить їсти?

Нестандартне малювання малини за допомогою пузирчастої плівки.

Фізкультхвилинка

Ось ведмедиця іде, ведмежат гулять веде.

1, 2- нахилились, із струмочка гарно вмились.

3-4 – походили, лапки у воді помили.

Похитали головою, ще й притупнули ногою.

На 5 дружно встали і назад помандрували.

Пішли за Колобком далі по доріжці.

Звучить музика Вовчика.

Хто нас зустрічає? Який він? Що він каже?

Не їж, Вовчику, нашого Колобка, ми тобі побудуємо доріжку, щоб ти не блукав у лісі.

Дидактична гра «Доріжка для Вовчика» ( Палички  К’юізенера).

А ще, діти, намалюємо Вовчику багато Колобочків.

Малювання піском на склі.

Покотився Колобок далі. І ми підемо за ним.

Звучить музика Лисички.

Хто це нас зустрічає? Яка вона? Що каже?

Не їж, Лисичко, нашого Колобка, ми тобі багато колобків подаруємо.

Практична діяльність дітей.

За допомогою дерев’яної ложки, виловлюють «колобків» (м’ячики) з води. Потім пускають мильні бульбашки.

Підемо далі за Колобком.

Презентація «Свійські тварини»

Зустрічає бабуся. Діти вітаються, віддають Колобка бабусі. Бабуся дякує, що діти допомогли вернути його додому, і за це пригощає дітей гостинцями. Діти дякують за гостинці, прощаються та повертаються до себе в групу.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин