Вчити дітей сортувати сміття за властивостями: папір, картон, пластик, метал, скло, органічні відходи та за кольорами сміттєвих баків.
Відомості про автора:
Сертифікат № DS276 (Натисніть, щоб завантажити)
с.Сімер , Сімерський заклад дошкільної освіти Перечинської міської ради.
Для кого призначений: Молодша група.
Спрямованість змісту: Екологічне виховання.
Конспект заняття «Майбутнє без сміття. Сортуємо правильно»
Мета: вчити дітей сортувати сміття за властивостями: папір, картон, пластик, метал, скло, органічні відходи та за кольорами сміттєвих баків. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, дрібну моторику рук. Виховувати бажання збирати та сортувати сміття на майбутнє.
Матеріал: дидактична гра «Сортуємо сміття», відеоролик «Як сортувати сміття», фішки, круги.
Хід заняття
Привітання:
Стали ранком ми на ґанок (крокуємо на місці)
І сказали «Добрий ранок» (вітаємося)
Сонцю, полю і травичці, (тягнемося руками вгору, присідаємо)
Добрим людям, тихій річці… (посміхаємося, робимо «хвилю» руками)
Добрий ранок, світе мій, (розводимо руки в сторони)
Мирний, чистий, голубий. (беремося за руки, оплески)
Діти, скільки у мене прекрасного та надзвичайного: безмежні простори і гори, що ховаються в хмарах, і сині моря. І жителів дуже багато, кожен з них це маленьке чудо. Але люди часто забувають про це і тоді димлять труби, чути вистріли, рубають ліс, забруднюють всі води, гинуть тварини і рослини. Планета Земля у небезпеці. Допоможіть мені. Врятуйте природу!
Наша планета Земля
Гори, ліси й поля – дім наш рідний, малята
Збережемо Землю, бо вона одна
Іншої такої ніде нема.
Пропоную попрацювати з картками
– Чи були ви з батьками на природі? Пропоную проаналізувати свої дії:
– Якщо прибирали за собою сміття, то покладіть на перший кружечок зелену фішку, якщо іноді – жовту, якщо ніколи – залиште білим.
– Якщо ви завжди прибираєте після себе вдома, в садочку, то покладіть на перший кружечок зелену фішку, якщо іноді – жовту, якщо ніколи – залиште білим.
(Діти відзначають свої відповіді певним кольором, обговорення)
Дослідження причин забруднення води.
Виглянуло сонечко, і ставок заусміхався ще сильніше. У цей час повз проходили діти. Вони сміялися, їли цукерки. Фантики і пакет від цукерок вони кинули у воду. А потім підійшов якийсь чоловік і вилив в нього брудну воду.
Кидаємо в таз фантики, пакет, виллємо в нього забарвлену воду. ПИТАННЯ:
Що сталося з водою? Де в ній знаходяться фантики? Пакет? Чи видно тепер камінчики в ставку?
Ставку зробилося погано. Від бруду вода в ньому стала каламутною і він засумував.
А тепер сподобається золотим рибкам жити в такій воді? Звичайно, ні.
Подумайте, що потрібно зробити, щоб ставку було добре?
ПИТАННЯ: Як правильно себе вести на природі біля води, щоб її не забруднювати?
Правильно, треба охороняти чистоту води, не забруднювати водойми: не кидати в воду і на березі сміття, не мити в водоймах машини. Адже вода – це багатство нашої країни і запорука здоров’я людей, тварин, рослин.
Перегляд відео: «Як сортувати сміття»
Гра «Збери сміття»
Хламище: Ой, горе мені, немає сміття, нема і мене. (йде)
Діти, яка річка стала чиста, врятували ми жабку. Який знак біля річки залишимо?
Діти ставлять знак «Не можна кидати сміття».
Жабка: Дякую, діти, піду подивлюся може мої друзі повернулися.
Давайте відпочинемо.
Дидактична гра “Сортуємо сміття”
Релаксація
Я – квітка. Я дуже маленька квітка. Я росту, росту, росту, прокинувшись від солодкого сну, розправляю свої ручки-пелюстки, умиваюся росою, повертаюся до сонечка, посміхаюся йому. Сонечко своїми промінчиками пестить мене. Прокинувся лагідний вітерець, бавиться з квітками. Улітку він такий лагідний і ніжний! Бджілки прилетіли, зібрали чудодійний корисний пилок, пахучий нектар, цілющий мед. Прокидаємося. Розплющіть очі. А хто ще мешкає у річці? Не тільки риби, ще прилітають різні птахи.
Підсумок заняття
– Діти, про що ми з вами сьогодні говорили?
– Що Вам найбільше запам′яталось?
– Що Вам не сподобалося?