Конспект заняття побудований на використанні інноваційних технологій – цеглинки LEGO, коректурні таблиці. 1

Конспект заняття побудований на використанні інноваційних технологій – цеглинки LEGO, коректурні таблиці.

Сертифікат № DS037

Відомості про автора:

 Пилипчук Ольга Юріївна
Вихователь
м. Ковель ЗДО № 11

Для кого призначений: середня група
Спрямованість змісту: розвиток мовлення, логіко – математичний розвиток

Конспект заняття побудований на використанні інноваційних технологій – цеглинки LEGO, коректурні таблиці.

 

                                    ВРЯТУЄМО КАЗКУ

комбіноване заняття  в середній групі

Мета:

 Розвиток мовлення: зв’язне мовлення:продовжувати навчати відповідати на запитання повним реченням,граматика: утворювати з іменників прикметники,розвивати доказове мовлення, пригадати зміст знайомих казок та добре знати сюжет, вміти правильно довести свою думку, вивчити з дітьми прислів’я про дружбу.

Логіко – математичний розвиток: продовжувати навчати орієнтуватися в просторі,Закріпити поняття «зліва», «справа»,»між»,розвивати вміння працювати в парах та допомагати один одному,за схемою складати квітку та коментувати свої дії, виховувати бажання допомагати один одному та тим хто потребує допомоги.

Матеріал: цеглинки жовтого та синього кольору на кожну дитину, набір кубиків LEGO для складання квітки, коректурні таблиці «Казки»,картки із зображенням сюжету із казки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Організаційний момент

Діти заходять до групової кімнати

У садочку новий день

Всім говоримо «Добрий день!»

Добрий день тобі й мені

Усім людям на землі.

Ігрова ситуація

– Діти, а чи полюбляєте ви казки ?

– А які казки ви знаєте?

Я їх теж дуже люблю, адже саме казочка веде нас в світ чарівних пригод та історій .

– Діти ,а звідки беруться казочки?(Їх складають письменники ,народ)

Дидактична гра “Підкажи слово”

Якщо в казці є чудо, то вона …(чудова)

Якщо в казці є загадка, то вона…(загадкова)

Якщо в казці є мудрість, то вона …(мудра)

Якщо в казці є дива, то вона …(дивовижна)

Якщо в казці є добро, то вона…(добра)

Діти, послухайте, хтось нам прислав послання (аудіо запис голосу Червоної Шапочки, яка просить про допомогу в діток).

Дорогі мої, малята , я добра Червона Шапочка, з чарівного Тридесятого королівства, звертаюся до вас за допомогою. В нашому королівстві правила всіма злагода, добро та дружба. Всі казкові жителі проживали у мирі ,доки не з’явилася зла чаклунка зі своїми витівками всіх пересварила, і поставила перед нами тяжкі завдання, а самі ми впоратися не можемо.

-Діти ,ми не можемо залишити Червону Шапочку без допомоги, тому повинні впоратися зі всіма завданнями.

Дидактична вправа «Добрий — злий»

Згадайте ,малята ,Червона Шапочка в листі сказала, що жителі Тридесятого королівства пересварилися між собою, бо кожен має свою вдачу,настрій,емоції.

Діти, а які бувають казкові герої вдачею (злий, добрий, сумний, веселий, хитрий).

Я буду називати героїв, а ви будете піднімати червону  цеглинку, якщо цей герой добрий, і зелену, якщо злий.  (Повторити)

(Колобок – добрий, Лисичка з казки про колобка – зла, Коза – Дереза – зла, Півник – добрий,  Вовк – злий).

Робота з коректурними таблицями «Казки» (З цеглинками)

  • Закрийте цеглинкою жовтого кольору казку, яка знаходиться в комірці справа від казки «Коза – Дереза».
  • Накрийте цеглинкою синього кольору казку в першому рядку у другій комірці.
  • Накрийте цеглинкою зеленого кольору казку в другому рядку у четвертій комірці.
  • Червону цеглинку поставте на казку яка казка знаходиться між «Колоском» і «Троє поросят».
  • Накрийте блакитною цеглинкою казку в третьому рядку у четвертій комірці.
  • Назвіть казку, в якій   зображена зима .
  • Назвіть казки, в яких живе Лисичка ( Цеглинкою якого кольору вона накрита)

 

Фізкультхвилинка:

Кубик Лего непростий

Він маленький, чарівненький…

Ось цеглиночку візьмемо

На голівку покладемо

Всі присядемо гарненько

Щоб не впала – потихеньку

Обережненько встаємо

І у руки знов візьмемо

Покладемо на підлогу

Самі вирушим по колу

Біля іншої – зупинка,

Знов до рук візьмемо цеглинку

Між долонями стискаємо

І навколо повертаємо

З нею весело стрибати

Можна в схованки пограти…

Ще малюнок намалюємо І сусіду подаруємо

Лего в руки ми візьмемо

І на місце повернемо

Поки ми з вами відпочивали погляньте, ще одне завдання потрібно вирішити. Перед вами лежать картки розгляньте їх уважно та знайдіть правильні картинки до них.

Дидактична гра «Виправ помилки у казках»

(Діти серед карток шукають правильний варіант і обґрунтовують свою відповідь.)

– Як називається твоя казка? (Курочка Ряба)

Розкажи, що у ній не так було спочатку

– А у тебе яка? (Коза – Дереза)

– Прокоментуй вчинки Кози.

– А у тебе про що казка? (Ріпка)

– Який висновок можна зробити прочитавши цю казку?

Малята, а я знаю прислів’я про дружбу. «Де дружніші, там сильніші». Давайте разом повторимо. Саша, Влада повтори ти.

(Стук у двері.З’являється Червона шапочка з корзиною)

Аудіозапис голосу Шапочки, яка дякує малятам і повідомляє, що все у їхньому казковому королівстві добре і вона принесла дітям подарунки.

-А яка зараз пора року? – (Весна)

Тож давайте збудуємо з LEGO,які принесла на Червона шапочка, квіточку та зробимо чаклунці  приємне і можливо вона стане добрішою.

(Діти стають по парах , у  лежить набір конструктора LEGO DUPLO та схема квітки.)

Молодці, малята, впоралися із завданнями чаклунки. Червона шапочка передасть їй від нас подарунки.

Підсумок

  • Яке завдання вам найбільше сподобалося виконувати?

One Comment

  1. Дуже гарне заняття. Читала і отримувала задоволення. Закортіло якомога швидше провести Ваше заняття зі своїми дітками

    Ірина Павленко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин