Голуб Наталія Віталіївна
Вихователь в англомовній групі
Сумська обл., місто Шостка, ЗДО#9 ” ДЕСНЯНОЧКА”
Для кого призначений: 4 рік життя, педагогам, що використовують англ.мову у навчанні дошкільнят
Спрямованість змісту: Англійська мова
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ
на тему:
Who lives in the forest and who lives in the yard?/Хто живе в лісі і хто живе на подвір`ї.
(для дітей ІІ молодшої групи «Сонечко»,4-й рік життя)
Лексико-граматичні структури «What’s this?», « This is а…,»
Номер і тип заняття: 4-е заняття підциклу, практика у спілкуванні.
Освітні завдання:
Практичні: формувати уміння вести діалог-розпитування: What’s this? This is…, використовуючи лексичний матеріал а cat – a dog; a sheep – a cow, a fox- a wolf, a hare- a bear).
Навчальні: вчити дітей виконувати пісню англійською мовою, самостійно висловлювати думки.
Розвивальні: розвивати мовленнєву реакцію, самостійність, ініціативність під час діалогу.
Виховні: виховувати почуття любові до тваринного світу.
Навчально-методичне забезпечення.
Для вчителя:
- «Дитина». Освітня програма для дітей від 2 до 7 років. – К. – 2016. – С. 251-257.
- Шкваріна Т.М. Заняття з англійської мови у ДНЗ (теорія і практика). – С. 84–87, 104–115, 145, 209–212;
Для дітей:
- Наочність: іграшка Peppa Pig, та ситуативні малюнки тварин, іграшки.
- ТЗН: аудіо, відео – запис пісні «Head and shoulders»,відео – запис «Say «Hello» .
- Роздатковий матеріал: розмальовки тварин.
План-схема
- Початок заняття
1.1. Організаційний момент. Діти разом з педагогом заходять під музику до групової кімнати.
Гра «Say «Hello».
Діти разом з педагогом виконують рухи під музику, закріплюючи знання з теми «Вітання», «Рухи».
1.2. Привітання/Gretting.
Teacher: Діти, подивіться, хто це до нас завітав?
Children: свинка Пеппа.
Teacher: Давайте ж з нею привітаємось. Свинка Пеппа також вивчає англійську мову.
Гра «Good morning».
Діти по черзі вітаються зі Свинкою Пеппою, передаючи її один одному і промовляючи: «Good morning».
Проблемна ситуація.
Peppа: Діти, я гралася з друзями, в мене їх багато, але вони заблукали у лісі і не можуть знайти свої будиночки.
Teacher: Не сумуй, Пеппа, наші дітки допоможуть твоїм друзям дістатися додому.
1.3. Фонетична зарядка/Phonetic drill. Вправляння у вимові звуків [g], [h], [w], [b], [f], [k], [r]. (Показ картинок на телевізорі).
Teacher: Щоб гарно працювати, треба язичок розім`яти. Прокинулася вранці Свинка Пеппа, потягнулася і каже: [о], поруч з нею прокинулась і собачка, вона сказала: [r]. Свинка Пеппа вирішила зробити зарядку [b], [k]. Потім вирішила попити чайку, поставила чайник, і він загудів [f]. Налила чайку, але чай був дуже гарячий, і вона подула на нього: [w]. Нарешті я зігрівся [g].
- Основна частина заняття
Teacher: Пеппа, як же ми дізнаємось хто в тебе друзі?
Peppa: Та в мене ж є ось їхні фото. Давайте я покажу їх.
2.1. Повторення назв тварин тричі з опорою на наочність: a cat, a dog; a wolf, a bear, a hare. (Звернути увагу, як сприймають і розуміють лексику діти: А та М, які були відсутні на попередньому занятті). Деяких тварин діти відгадують у відео-грі. (A pig,a sheep,a cow, a fox.)
2.2 Фізкультхвилинка «Head and shoulders»
– А тепер весела гра, яку дуже любить дітвора! Виконання фізкультхвилинки «Head and shoulders» у супроводі відеозапису.
2.3. Репродуктивні ігри.
Teacher: Ой, я здається бачу твоїх друзів, Пеппа. Проте, щоб дізнатися хто з них хто, треба навчитись питати. Давайте ж спробуємо.
Гра «What’s thіs?».
Діти стають у коло.
Педагог: Я вам буду давати м’яч і говорити «Що це?/What’s this?», а ви повертайте м’яч мені і повторюйте: «What’s thіs?». (Обов’язково попрацювати із С, який сором’язливий).
2.4. Рецептивні ігри.
Гра «Хто, де живе».
Педагог: Дітки, давайте допоможемо тваринкам знайти їхні будиночки. Будьте уважні: є тварини, які живуть в лісі, а є тварини, які живуть на подвір`ї, у будинку разом з людьми». Лексика: in the forest/ in the yard. (Діти розселяють тварин: диких звірів – в «лісі», а свійських тварин – на сільському подвір’ї).
Педагог: Давайте ж перевіримо, чи всі тварини повернулися в свої будиночки!
«Що це? What’s this?» а cat – a dog; a sheep – a cow, a fox- a wolf, a hare- a bear.
Teacher: Наші дітки знають вірші про твоїх друзів.
Пеппа: Ой, хочу послухати.
Cock is happy,
Fox is sad.
Cat is pretty,
Wolf is bed.
I love my cat.
It’s warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
Пеппа: Дітки, мені вже час бігти додому, але я вам приготувала подаруночки.
Teacher: Дивіться дітки, що це?
Children: Малюнки.
Teacher: Let us draw.
Children: Thanks, good bye Peppa. Приходь до нас ще.
Пеппа: good bye.