Відомості про автора:
Остапчук Наталя Володимирівна
Вихователь
с.Хлібодарівка ЗДО НВК
Для кого призначений:для старшої групи
Спрямованість змісту: аплікація
Розробка заняття з аплікації з використанням формуючого оцінювання
Тема: « На лісовій галявині»
Мета: розвивати увагу, образне мислення , пам’ять; учити дітей робити об’ємну аплікацію, продовжувати вчити наклеювати елементи вирізані, виховувати естетичний смак.
Матеріал : ватман, шаблони крон дерев, клей, пензлик, серветки.
Хід заняття
Вих.: Діти до нас сьогодні завітав незвичайний гість , я загадаю загадку і ви легко дізнаєтесь хто він.
(загадка)
Вих.: Так, до нас завітав їжачок. Прийшов він з лісової галявини. Але щось наш гість сумний? З ним дітки трапилась біда. Їжачок вам в подарунок ніс картину в якій хотів показати всю красу осінньої галявини. Але, по дорозі його зустрів злий чаклун, який зачарував картину. Подивіться , який сумна і зовсім не казкова галявина.
- Дітки давайте допоможемо їжачку відновити картину. Їжачок буде спостерігати за вами як вміло ви будете працювати, які ви уважні , як ви будете вирізати , яка поведінка у вас на занятті за кожен етап ви будете отримувати частинки грибочка тож будьте уважні , щоб не пропустити частинку.
Тож почнімо спочатку підготуймо наші пальчики до роботи.
(Пальчикова гімнастика)
Вих.: Діти погляньте на зачакловану картину , що в ній бракує? Так у дерев бракує крон. Ще чим можна прикрасити галявину , щоб вона стала казкова?
Пояснення вихователя
Самостійна робота дітей під музичний супровід . За кожен етап роботи діти отримують частинки грибочка.
Підсумок
Вих: Яка гарна вийшла картина! Сподобалось вам допомагати їжачку? Що складного було? Що виконувалось легко?
( Діти визначають на таблиці самооцінки)
Ситуація | Самооцінка |
Я завжди виконую завдання до кінця | |
Мене дратують мої помилка | |
Я допомагаю іншим виконувати завдання | |
Я переглядаю свою роботу після завершення | |
Я прошу допомоги коли це мені дійсно потрібно | |
Мені подобається навчатись чомусь новому |
Повний успіх! Більшість мені вдалося! Мені не цікаво!
Вих: Ну що чи вдалося кожному з вас зібрати грибочок? У кого це вийшло той попрацював відмінно! Прекрасно! У кого не вистачає декілька частин молодець! А в кого половина досить добре! Ну і в кого зовсім нічого не сумуйте , у вас все вийде в наступний раз!
Використана література:
Використана література:
Вимоги до сучасного заняття в ДНЗ
http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=189
Пальчикова гімнастика в середній групі (4-5 років)
http://www.kidbook.com.ua/rannij-rozvytok/rozvytok-movlennya/palchykova-himnastyka-v-serednij-hrupi-4-5-rokiv
Пальчикова гімнастика. Навчально – методичний посібник / К.О. Руцька- Вінниця:ММК,2013.с.56 https://dorobok.edu.vn.ua/article/view/320
Загадки про їжачка для дітей
http://ped-kopilka.com.ua/vneklasnaja-rabota/zagadki-schitalki-i-skorogovorki/zagadki-pro-zhika-dlja-detei.html
Формуюче оцінювання-
http://77mdnz.blogspot.ru/2016/11/blog-post_40.html