Конспект заняття з аплікації « На лісовій галявині»

Конспект заняття з аплікації « На лісовій галявині» Залишити коментар

Відомості про автора:
Остапчук Наталя Володимирівна
Вихователь
с.Хлібодарівка  ЗДО НВК

Для кого призначений:для старшої групи
Спрямованість змісту: аплікація

Розробка заняття з аплікації з використанням формуючого оцінювання           

Тема:  « На лісовій галявині»

Мета: розвивати увагу, образне мислення , пам’ять; учити дітей робити об’ємну аплікацію, продовжувати вчити наклеювати елементи вирізані, виховувати естетичний смак.

Матеріал : ватман, шаблони  крон дерев, клей, пензлик, серветки.

Хід заняття

Вих.: Діти до нас сьогодні завітав незвичайний гість , я загадаю загадку і ви легко дізнаєтесь хто він.

(загадка)

Вих.: Так, до нас завітав їжачок. Прийшов він з лісової галявини. Але щось наш гість сумний? З ним дітки трапилась біда. Їжачок вам в подарунок ніс картину в якій хотів показати  всю красу осінньої галявини. Але, по дорозі його зустрів злий чаклун, який зачарував картину. Подивіться , який сумна  і зовсім не казкова галявина.

  • Дітки давайте допоможемо їжачку відновити картину. Їжачок буде спостерігати за вами як вміло ви будете працювати, які ви уважні , як ви будете вирізати ,  яка поведінка у вас на занятті   за кожен етап ви будете отримувати частинки грибочка тож будьте уважні , щоб не пропустити частинку.

Тож почнімо спочатку підготуймо наші пальчики до роботи.

(Пальчикова гімнастика)

Вих.: Діти погляньте на зачакловану картину , що в ній бракує? Так у дерев бракує крон. Ще чим можна прикрасити галявину , щоб вона стала казкова?

Пояснення вихователя

Самостійна робота дітей під  музичний супровід . За кожен етап роботи діти отримують частинки грибочка.

Підсумок

Вих:  Яка гарна вийшла картина! Сподобалось вам допомагати їжачку? Що складного було? Що  виконувалось легко?

( Діти визначають на таблиці самооцінки)

СитуаціяСамооцінка
Я завжди виконую завдання до кінця
Мене дратують мої помилка
Я допомагаю іншим виконувати завдання
Я переглядаю свою роботу після завершення
Я прошу допомоги коли це мені дійсно потрібно
Мені подобається навчатись чомусь новому

 

Повний успіх!                     Більшість мені вдалося!      Мені не цікаво!

Вих: Ну що чи вдалося  кожному  з вас зібрати грибочок? У кого це вийшло той попрацював  відмінно! Прекрасно! У кого не вистачає декілька частин молодець! А в кого половина  досить добре! Ну і в кого зовсім нічого  не сумуйте , у вас  все вийде в наступний раз!

Використана  література:   

Використана  література:

Вимоги до сучасного заняття в ДНЗ

http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=189

Пальчикова гімнастика в середній групі (4-5 років)

http://www.kidbook.com.ua/rannij-rozvytok/rozvytok-movlennya/palchykova-himnastyka-v-serednij-hrupi-4-5-rokiv

Пальчикова гімнастика. Навчально – методичний посібник / К.О. Руцька- Вінниця:ММК,2013.с.56                                  https://dorobok.edu.vn.ua/article/view/320

Загадки про їжачка для дітей

http://ped-kopilka.com.ua/vneklasnaja-rabota/zagadki-schitalki-i-skorogovorki/zagadki-pro-zhika-dlja-detei.html

Формуюче оцінювання-

http://77mdnz.blogspot.ru/2016/11/blog-post_40.html

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *