Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Конспект заняття з розвитку мовлення на тему: “ДРУЖБА ПОНАД УСЕ” для дітей старшого дошкільного віку Залишити коментар

Сертифікат № DS051

Відомості про автора:

 Бурлюк Анастасія Сергіївна
вихователь
м. Суми, НВК №41″Райдуга”

Для кого призначений: Для дітей старшого дошкільного віку, педагогів, вихователів
Спрямованість змісту: Мовленнєвий розвиток

Конспект заняття з розвитку мовлення на тему: “ДРУЖБА ПОНАД УСЕ ” для дітей старшого дошкільного віку.

Програмовий зміст : уточнити уявлення дітей про те, що значить,”вміти дружити”; навчити осмислювати і оцінювати ситуацію, самостійно розуміти мотиви поведінки і співвідношення цих мотивів існуючим нормам повединки; познайомити з прислів’ями та приказками про дружбу. Розвивати у дітей емпатію та бажання бути потрібним людям, вміти радіти з успіхів інших, співчувати невдачам; розвивати увагу, уяву, мислення, мовлення, моральні якості. Виховувати у дітей моральні якості – любов до людей, друзів; пошану до батьків і старших; схильність безкорисливо чинити добро.

ХІД ЗАНЯТТЯ

У житті кожного із нас є друзі, приятелі, знайомі. Спілкування з ними, як правило, приносить радість. Але в нашому оточенні є такі люди, яких ми недолюблюємо якими нехтуємо, і спілкування з такими людьми нас дратує. Іноді трапляється, що наш найближчий друг виявляється недругом.

  • Як же уникнути таких неприємних ситуацій?

Напевно, самий вірний спосіб – розібратися в своєму оточенні.

  • Дітки, скажіть, як ви вважаєте, хто такий друг? (відповідь дітей)

Так, дійсно, друг – це та людина, яка завжди підтримує тебе, яку підтримує ты і ділишся з нею власними таємницями. Усі мы хочемо мати гарного друга, на якого можна покластися в будь-яку мить.

  • (Ім’я дитини), а в тебе є подруга чи друг?
  • Як його (її) звати?
  • Чому ви вважаєте їх хорошими друзями? (відповідь дітей)
  • А у мене також є друг. Його звати Діма. Він вірний друг, надійний, добрий, хороший. Діма мені завжди допомагає. Він прийде напоміч в будь-яку мить. Я люблю свого друга.
  • А чи може бути твоїм другом доросла людина? (мама, тато, дідусь, бабуся)
  • Як ви думаєте, а чи може бути собака вашим другом?

Так, дійсно, будь-яка тваринка може бути вашим другом. Ми з вами поговоримо про друзів.

  • А що для вас означає дружба?

Дружба – це чудова річ. Знайти справжнього друга дуже важко, а ще важче зберегти цю дружбу.

  • Що потрібно робити, щоб дружба була міцною? (відповідь дітей)

Той, хто добре дружить, не свариться, ділиться іграшками, піклується про товаришів. А якщо друг не знає, як вчинити правильно – допоможе йому, навчить. Якщо друг раптом засумував – придумаю, як його розвеселити.

В народі є безліч прислів’їв та приказок про дружбу та друзів. Ось послухайте декілька.

°  “Друга в скрутні пізнають”.

° “Не варто з другом сваритися, бо доведеться миритися”.

°  “Скажи хто твій друг, і я скажу хто ты”.

°  “Дружбу за гроші не купиш”.

  • Як ви розумієте ці прислів’я?

Ці прислів’я вам вже знайомі. Вони мають велике значення для нас. Дружбою слід дорожити.

(Перегляд відео-мультфільму” Коли мої друзі зі мною”).

Подивившись мультик, ми можемо зробити висновок.

  • Тож хто такий справжній друг?

Коли друзі поруч, то і жити стає веселіше.

Сьогодні я отримала листа від своєї найкращої подруги. І вона просить, щоб я допомогла їй вирішити деякі ситуації. Ось послухайте.

  • Прийшла до мене подружка,

І ми гралися з нею,

І ось одна іграшка,

Раптом сподобалась їй;

Жаба заводна,

Весела, смішна.

Мені нудно без іграшки-

Кохана була, –

А все-таки подружці

Жабу віддала.

  • Як ви вважаєте, чи правильно вчинила дівчинка?
  • Твій найкращий друг захворів. Що ты будеш робити?
  • До Ігоря прийшов друг Костя. Він приніс м’яч, щоб погратися з ним. Але Ігор не зміг вийти і погратися з ним. Він допомагав мамі поливати квіти. “Облиш свої квіти, – сказав Костя, – поллєш потім”.

– Вибач, Костю, але я не можу. Вибач!

– Бач, який ти, а ще другом називаєшся.

 

  • Чи правильно вчинив Ігор?
  • А щоб ви зробили на його місці?

А зараз ми з вами розглянемо картинки і ви скажете, який це вчинок.

  • Діти, сьогодні ми з вами повторили те, що ви знаєте, закріпили його, а щось дізналися нове і цікаве про дружбу.
  • Чи легко було вам визначити який це вчинок за картинкою? (якщо ні, то чому?)

Ми з вами слухали прислів’я, приказки, дивилися мультфільм про дружбу. І ми можемо зробити висновок, що дружба – це найдорожчий скарб людини. Нею потрібно дорожити.

  • Тож, що ж таке дружба?
  • Хто такий друг?

Я впевнена, що у вас є справжні друзі і ви вмієте ними дорожити.

Заняття закінчується.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *