Конспект заняття «Зайчик і промінчики для сонечка» Залишити коментар

Сертифікат № DS041

Відомості про автора:

 Нестерова Галина Сергіївна
Вихователь
м. Прилуки, ДНЗ №9

Для кого призначений: І молодша група
Спрямованість змісту: (математика +конструювання)

Конспект заняття «Зайчик і промінчики для сонечка»

Освітні завдання: Закріплювати вміння дітей розрізняти кольори: жовтий, червоний, зелений; групувати предмети за двома заданими сенсорними ознаками — величиною (великий, маленький) і формою (круг); розуміти слова: великий, маленький (за розміром); вчити розрізняти кількість предметів: багато. Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, мовлення. Виховувати дбайливе ставлення до природи, дружні відносини між дітьми.

 

Методи і прийоми: наочні, словесні, практичні.

 Демонстраційний матеріал, роздатковий матеріал: іграшки великий і маленький їжачок, зайчик, лисичка, 4 кошики, велика і маленька ялинки, площинні зображення грибочків, зайчиків, морквинок, «чарівий мішечок», великий жовтий круг, маленькі круги жовтого, червоного, зеленого кольору.

Підготовка вихователя: опрацювала програму «Дитина», методичну літературу за темою, підібрала художнє слово, склала конспект, виготовила дидактичні ігри та роздатковий матеріал, макет городу, музичний запис.

Підговка дітей: дидактичні ігри, індивідуальна робота, робота з роздатковим  матеріалом.

 Хід заняття.

Вступна частина.

За дверима чується плач.

Вихователь:

 – Діти, хто це там плаче? (Виглядає за двері і бере в руки іграшку-Зайчика) Зайчику, чому ти плачеш?

Зайчик: У мого друга сонечка хтось забрав промінчики і воно тепер не може яскраво світити.

Мотивація.

Вихователь:

Дітки, а давайте Зайчику допоможемо знайти промінчики для сонечка! Тож давайте вирушати в подорож! (Діти йдуть під музику по викладеній з червоних кружечків доріжці. Підходять до макету городу)

Основна частина.

1.Вихователь:

  • Дітки, а хто це у нас на городі їсть моркву?

“Зайчик” (Алла Баранкевич)

Зайчик в мене є маленький,

Такий гарний і сіренький.

Довгі вушка дуже має,

По травичці він стрибає.

Любить завжди дині їсти,

Й біля сіна теж присісти.

Їсть капусту і пшеницю,

Кабачки, овес, вербицю.

А, якщо знайде морквину,

То з’їсть її за хвилину.

Молочко п’є і водичку,

Любить буряк і травичку.

– Правильно, зайчики.

– А хто знає, як звати дитинча зайчика? (Зайченя)

– А які вони за розміром, давайте порівняємо.  ( Зайчик – великий, зайчення  – маленьке).

– Погляньте, зайчик і зайченятко хочуть позбирати морквинки.

– Які тут за розміром морквинки? (Великі і маленькі)

– Допоможемо нашим друзям позбирати їх.  

 

Д/гра «Допоможемо зайчику»

 

Які морквинки для зайчика? (Великі). А для зайченятка? (Маленькі). Покладемо маленькі морквинки маленькому зайченяті у кошик, а великі – великому зайчику у кошик.

– Молодці, зайчикам ми допомогли, тепер ідем далі шукати промінчики.

 

Діти ідуть разом з Зайчиком і вихователем по доріжці з зелених кружечків під музику. Підходять до макету лісу.

 

  1. Вихователь:

Дітки, а куди це ми прийшли? Так, до лісу. А що росте в лісі? Так, ялинки. А якого розміру ялинки? (Велика і маленька)

– Хто живе під великою ялинкою? (Великий їжак), а під маленькою? (маленький їжачок).

Дивина! Живий клубок

Покотивсь у наш садок.

Має сотню голочок,

Хто це, друзі?

(Їжачок)

– Так, це їжачок.

– А що полюбляють їжачки? (грибочки)

– Давайте нагодуємо їжака та його маленького синочка.

– Які за розміром грибочки ми покладемо в кошик маленькому їжачку? (маленькі).

А великому? (великі).

Д/гра «Ласощі їжачка»

 

– Ви молодці, їжачки дякують вам за гостинці, і тепер хочуть з вами пограти.

 

Пальчикова гімнастика «Їжачки»

Їжачок маленький змерз (випрямити пальці)

І згорнувсь в клубочок (стиснути пальці)

Сонце їжачка зігріло (поступово випрямляти пальці)

І розпрямився клубочок ( пальці рівненькі).

 

– Їжачкам сподобалося як ви грали з ними, а тепер нам пора прощатися і вирушати далі шукати промінчики для сонечка.

 

 Діти ідуть разом з Зайчиком і вихователем по доріжці з жовтих кружечків під музику. Підходять до столу де лежить великий жовтий кружечок, а на стульчику сидить лисичка з червоним мішечком.

 

  1. Вихователь:
  • Дітки, а хто це у нас такий руденький сидить?

Лисичка-сестричка лісом ходила,

Хвостиком водила.

Лисички збирала,

пісеньку співала.

– Тра-ля, ля-ля, ля-ля –

Ось така я краля!

  • А що це у лисички в мішечку? (Діти підходять до лисички і дістають з мішечка жовті кружечки)
  • Так ось хто промінчики у сонечка забрав! Давайте швидше повернемо сонечку промінчики, щоб воно радісно сіяло і всіх звеселяло.

Конструювання «Промінчики для сонечка»

 

Сонечко, сонечко, глянь нам у віконечко, усміхнись,

До діток малесеньких своїм ясним личеньком повернись.

 

Заключна частина.

 Підсумкова бесіда

– Діти, ви гарно справилися з усіма завданнями.

– Давайте пригадаємо, де ми мандрували?

– Кого зустріли?

– Як ми їм допомагали?

– Які завдання виконували?

– Вам сподобалася подорож?

  • А тепер давайте разом з зайчиком порадіємо сонечку і потанцюємо. (Діти виконують рухи під веселу музику
  • Ви, малята, молодці

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин