Відомості про автора:
Сокол Ганна Сергіївна
вихователь
Криворізького спеціалізованого НВК № 22 «ДНЗ- загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Криворізької міської ради
Спрямованість змісту: грамота
Вікова група:старший дошкільний вік
Тема: Звуковий аналіз слів. « В пошуках Весни»
Мета (Програмовий зміст): закріпити знання дітей про голосні і приголосні звуки, їх умовні знаки, продовжити вчити дітей визначати ударну голосну позицію на початку слова і позицію твердих приголосних звуків в кінці слова, закріпити навички називати слова із заданим звуком, розвивати увагу, пам’ять.
Тип: Фронтальне заняття
Вид: комплексне
Обладнання: картки , олівець
Хід заняття
Нас сьогодні чекає дуже цікаве заняття, але для початку вирівняйте спинки і пограємо в гру на увагу «Питання – відповідь»
- Бесіда
- З чого складається наша мова?
- З чого складаються пропозиції?
- З чого складається слово?
- З чого складаються слова?
- Які бувають звуки?
- Які бувають приголосні звуки?
Дітки нам прийшов електронний лист! Зараз його прочитаємо!
«Здрастуйте дітки ! Це пише вам дівчинка – Весна! Прошу вас допоможіть, мене Снігова Королева замкнула в своєму замку! Звільніть мене! »
Ну що, дітки допоможемо весні? Вирушаємо в дорогу, закриваємо очі і промовляємо чарівні слова – 1,2,3, в сніжному замку опинися!
– Ми в сніжному замку нам потрібно знайти Весну! Вона зачинена в одній з кімнат замку, ми з вами будемо виконувати завдання і отримувати ключі, які допоможуть відкрити кімнати. Завдання у вас на столі!
2. Склади речення за схемою
Розглянь малюнок. Склади речення за схемою.
– Молодці отримали перший ключик, відкриваємо, але тут весни немає!
2. Розглянь картинку. Склади речення, запиши схему речення
Молодці і це завдання виконали, відкриваємо двері, але і тут її немає! рухаємося далі!
3. Назви предмети, склади слово з перших звуків. Напиши звукову схему цього слова!
– Молодці відкриваємо двері, і тут немає!
4. Фізхвилинка (« У жирафа..» аудіо-гра)
5. Назви зображення, чітко вимовляючи кожен звук. Напиши звукову. Схему кожного слова.
– Виконали 4 завдання, отримали ключик відкриваємо! І тут немає
6. Назви предмети. Розділи слова на склади за зразком.
– 5 ключ отримали, відкриваємо, немає, добре сховала сніжна королева Весну!
7. Назви предмети, чітко вимовляючи кожен звук. Розділи слова на склади, запиши звукову схему слів!
– молодці дітки знайшли ми дівчину весну! А сніжна королева розтанула від вашої доброти і настала весна! Давайте подивимося як все змінилося в природі! (Відео весна!)
– А давайте згадаємо, де ми сьогодні побували? (Відповіді)
Для чого ми це робили, чого домоглися в кінці шляху?
Які завдання вам найбільше сподобалися? Чому? Що допомогло вам подолати всі труднощі і виконати всі завдання?
Додаток завантажити Dodatok-v-Posykax_Vesny