конспект

Конспект заняття для старшого дошкільного віку Тема: Звуковий аналіз слів. « В пошуках Весни» Залишити коментар

Відомості про автора:

Сокол Ганна Сергіївна

вихователь

Криворізького спеціалізованого НВК № 22 «ДНЗ- загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Криворізької міської ради

Спрямованість змісту: грамота

Вікова група:старший дошкільний вік

Тема: Звуковий аналіз слів. « В пошуках Весни»

Мета (Програмовий зміст): закріпити знання дітей про голосні і приголосні звуки, їх умовні знаки, продовжити вчити дітей визначати ударну голосну позицію на початку слова і позицію твердих приголосних звуків в кінці слова, закріпити навички  називати слова із заданим звуком, розвивати увагу, пам’ять.

Тип: Фронтальне заняття

Вид:   комплексне

Обладнання: картки , олівець

Хід заняття

Нас сьогодні  чекає дуже цікаве заняття, але для початку вирівняйте спинки і пограємо в гру на увагу «Питання – відповідь»

  1. Бесіда
  • З чого складається наша мова?
  • З чого складаються пропозиції?
  • З чого складається слово?
  • З чого складаються слова?
  • Які бувають звуки?
  • Які бувають приголосні звуки?

Дітки  нам прийшов  електронний  лист! Зараз його прочитаємо!

«Здрастуйте дітки ! Це пише вам дівчинка – Весна! Прошу вас допоможіть, мене Снігова Королева замкнула в своєму замку! Звільніть мене! »

Ну що, дітки допоможемо весні? Вирушаємо в дорогу, закриваємо очі і промовляємо чарівні слова – 1,2,3, в сніжному замку опинися!

– Ми в сніжному замку нам потрібно знайти Весну! Вона зачинена  в одній з кімнат замку, ми з вами будемо виконувати завдання і отримувати ключі, які допоможуть відкрити кімнати. Завдання у вас на столі!

2. Склади речення  за схемою

Розглянь малюнок. Склади речення  за схемою.

– Молодці отримали перший ключик, відкриваємо, але тут весни немає!

2. Розглянь картинку. Склади речення, запиши схему речення

Молодці і це завдання виконали, відкриваємо двері, але і тут її немає! рухаємося далі!

3. Назви предмети, склади слово з перших звуків. Напиши звукову схему цього слова!

– Молодці  відкриваємо двері, і тут немає!

4. Фізхвилинка (« У жирафа..» аудіо-гра)

5. Назви зображення, чітко вимовляючи кожен звук. Напиши звукову. Схему кожного слова.

– Виконали 4 завдання, отримали ключик відкриваємо! І тут немає

6. Назви предмети. Розділи слова на склади за зразком.

– 5 ключ отримали, відкриваємо, немає, добре сховала сніжна королева Весну!

7. Назви предмети, чітко вимовляючи кожен звук. Розділи слова на склади, запиши звукову схему слів!

– молодці  дітки  знайшли ми дівчину весну! А сніжна королева розтанула від вашої доброти і настала весна! Давайте подивимося як все змінилося в природі! (Відео весна!)

– А давайте згадаємо, де ми сьогодні побували? (Відповіді)

Для чого ми це робили, чого домоглися в кінці шляху?

Які завдання вам найбільше сподобалися? Чому? Що допомогло вам подолати всі труднощі і виконати всі завдання?

Додаток завантажити Dodatok-v-Posykax_Vesny

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *