Відомості про автора:
Овсянкіна Ольга Іванівна
Вихователь ДНЗ № 64 “Пролісок”
м. Краматорськ, Донецька обл
Конспект заняття-подорожі старша група
“Подорож до країни Знань”
Програмовий зміст:
- Продовжувати вчити дітей, прислухатися до звучання слів;
виявляти на визначати на слух звук з якого починається слово;
вдосконалювати мовлення дітей іноземної мови (англ.), поповнювати словниковий запас. - Розвивати фонематичний слух, вміння добирати слова відповідно до заданої дорослими тематики.
- Розвивати вміння, придумувати речення, вирішувати приклади і знаходити відомі цифри, визначати склад числа, більше чи менше число и знаходити геометричні фігури.
- Удосконалювати орієнтування в просторі на аркуші в клітинку.
- Виявити уміння логічно мислити, виконувати вправи на розвиток уваги, мислення, пам’яті.
- Формувати навички спільних дій и навички роботи в групах.
- Прищеплювати любов до народного фольклору.
- Сприяти розвитку вмінь дітей, спостерігати, аналізувати, робити висновки та узагальнення.
- Тренувати увагу, мислення й творчу уяву.
- Виховувати бажання самостійно здобувати знання, дружні взаємовідносини, пізнавальну активність у дітей.
Обладнання:
Намистинки, пазли, мапа, лист, олівці, картки, макети перешкод, магнітофон.
Вітання
В: Діти, скажіть будь ласка, яка зараз частина доби?
Д: Ранок.
В: Правильно, зараз ранок і ми, як завжди починаємо його з привітання.
Рано-рано сонце встало,
Гарних діток привітало.
Побажало швидко встати
Та розумними зростати.
Шанувать свою родину
І любити Україну
До вона у нас одна
І дорожчої нема
В: Молодці діти.
Звук факса. Лист
Доброго ранку. Пишу вам з чарівної країни Знать! У нашому королівстві трапилось нещастя. Зла чаклунка зачаклувала все: цифри, знаки, букви, фігури. Вони стали нерухомими, и тепер у нас дуже сумно і тихо. Роз чаклувати жителів можуть тільки розумні, кмітливі діти! Ми знаємо, що ви – саме такі! Допоможіть, будь ласка! Як що ви зберете чарівні намистинки, все одразу стане на свої місця. До зустрічі, вам вкаже шлях чарівна намистинка.
В: Допоможемо жителям країни Знань?
Д: Так!
В: Але щоб вирушити в подорож, нам треба зібрати мапу з пазлів і пригадати якими ми повинні бути!
Збирання мапи з пазлів дітьми, визначення маршруту. Обговорення
Мовна гра “Навпаки”
Слабкий – сильний
Глупий – розумний…
В: А з письмом жителі країни прислали одну х чарівних намистин, яка допоможе нам потрапити до країни Знань.
Інтерактивна гра “Мікрофон”
— Назвіть голосні звуки?
— З чого складається слово?
— З чого складається реченні?…
Йдуть під пісеньку, підходять до першої перешкоди Море Помилок.
В: Діти, щоб перебратися через море помилок і не потрапити в пащу до чудовиськ – помилок, треба виконати завдання. Але знайте, що головна зброя проти помилок – це увага!
Д/г “Загублений звук” (картка №1)
Знаходять другу намистинку.
В: Молодці діти!
Підходять до міста, діти читають назву “Цікава Граматика”
В: Але ще не всі чудовиська-помилки зникли, щоб увійти до міста треба виправити слова.
Мовна гра “Виправ наголос, і отримай інше слово”
Входять до міста
В: Як тут тихо, не видно букв, звуків, щоб їх роз чаклувати, треба зробити завдання.
Д/г “Звуковий аналіз слів, знайди букву” (картка №2)
Діти виконують завдання по рівням розвитку.
Знаходять намистинку № 3
Голосове повідомлення радості розчаклованного міста Цікавої Граматики.
В: Молодці діти, але нам треба рухатися далі.
В: Бачу на горизонті Гори Наполегливої Праці. Щоб перейти через гори нам треба здолати підступних ворогіВ: Втому и Лінощі.
Фізхвилинка
Teddy Bear touch your nose
Touch the ground
Turn around
Reach up high
Wink one eye
Clap your knees
Sit down, please.
В: Молодці, Ось ми и прийшли до міста.
Діти читають назву.
В: Щоб потрапити до міста “ Веселої Логіки” треба відчиниті замок і скласти склад заданого числа
Л/г “Склад числа” (картка №3)
Заходять до міста
В: Щось тут теж тихо. Щоб раз чаклувати цифри та знаки, сідайте за столи, треба зробити завдання.
Л/г “Полічи фігури, та порівняй” (картка №4)
Знаходять намистинку № 4
Звучить голосове повідомлення радості Міста Веселої Логіки
В: Молодці діти, рушаємо далі.
Гімнастика для очей “Калейдоскоп”
В: Ось ми й прийшли до лісу Терпіння и Посидючості. Якщо ми знайдемо доріжку то потрапимо до міста.
Л/г “Графічний диктант” (картка №5)
В: Правильно визначили доріжку.
Підходять до міста, читають назву. Місто Інтелект
В: Але щоб зайти в місто, нам потрібно розв’язати логічні задачки.
Л/г “Поміркуй і скажи”
В: Ось ми і потрапили в місто, але і тут дуже тихо, треба виконати завдання.
Д/г “Знайди відмінності” (Картка №6)
Знаходять намистинку №5
В: Діти, які ви молодці, ми допомогли всім жителям Країні Знань. Але ж у нас залишилися чарівні намистинки, и вони нам хочуть дати поради на майбутнє.
Діти рахують намистинки (порядковий, кількісний рахунок), діляться на дві команди и викладають ключову фразу “Прислів’я про знання”
- Для всякого діла потрібні знання
- Наука та труд добрі плоди дають.
Обговорення прислів’їв.
В: Діти, які ви уважні, активні, розумні і кмітливі. Ми допомогли всім мешканцям Країні Знань. Але нам час повертатися в садок.
Вертаються в садок. Обговорення подорожі.
В: Ви вже багато чого навчилися, багато усього знаєте та вмієте, але на вас ще чикає школа, де ви знайдете ще більше цікавого та пізнавального.