конспект

Конспект заняття-подорожі старша група “Подорож до країни Знань” Залишити коментар

Відомості про автора:

Овсянкіна Ольга Іванівна 

Вихователь ДНЗ № 64 “Пролісок”

м. Краматорськ, Донецька обл

Конспект заняття-подорожі старша група
Подорож до країни Знань

Програмовий зміст:

  • Продовжувати вчити дітей, прислухатися до звучання слів;
    виявляти на визначати на слух звук з якого починається слово;
    вдосконалювати мовлення дітей іноземної мови (англ.), поповнювати словниковий запас.
  • Розвивати фонематичний слух, вміння добирати слова відповідно до заданої дорослими тематики.
  • Розвивати вміння, придумувати речення, вирішувати приклади і знаходити відомі цифри, визначати склад числа, більше чи менше число и знаходити геометричні фігури.
  • Удосконалювати орієнтування в просторі на аркуші в клітинку.
  • Виявити уміння логічно мислити, виконувати вправи на розвиток уваги, мислення, пам’яті.
  • Формувати навички спільних дій и навички роботи в групах.
  • Прищеплювати любов до народного фольклору.
  • Сприяти розвитку вмінь дітей, спостерігати, аналізувати, робити висновки та узагальнення.
  • Тренувати увагу, мислення й творчу уяву.
  • Виховувати бажання самостійно здобувати знання, дружні взаємовідносини, пізнавальну активність у дітей.

Обладнання:

Намистинки, пазли, мапа, лист, олівці, картки, макети перешкод, магнітофон.

Вітання

В: Діти, скажіть будь ласка, яка зараз частина доби?

Д: Ранок.

В: Правильно, зараз ранок і ми, як завжди починаємо його з привітання.

Рано-рано сонце встало,

Гарних діток привітало.

Побажало швидко встати

Та розумними зростати.

Шанувать свою родину

І любити Україну

До вона у нас одна

І дорожчої нема

В: Молодці діти.

Звук факса. Лист

Доброго ранку. Пишу вам з чарівної країни Знать! У нашому королівстві трапилось нещастя. Зла чаклунка зачаклувала все: цифри, знаки, букви, фігури. Вони стали нерухомими, и тепер у нас дуже сумно і тихо. Роз чаклувати жителів можуть тільки розумні, кмітливі діти! Ми знаємо, що ви – саме такі! Допоможіть, будь ласка! Як що ви зберете чарівні намистинки, все одразу стане на свої місця. До зустрічі, вам вкаже шлях чарівна намистинка.

В: Допоможемо жителям країни Знань?

Д: Так!

В: Але щоб вирушити в подорож, нам треба зібрати мапу з пазлів і пригадати якими ми повинні бути!

Збирання мапи з пазлів дітьми, визначення маршруту. Обговорення

Мовна гра Навпаки

Слабкий – сильний

Глупий – розумний…

В: А з письмом жителі країни прислали одну х чарівних намистин, яка допоможе нам потрапити до країни Знань.

Інтерактивна гра Мікрофон

— Назвіть голосні звуки?

— З чого складається слово?

— З чого складається реченні?…

Йдуть під пісеньку, підходять до першої перешкоди Море Помилок.

В: Діти, щоб перебратися через море помилок і не потрапити в пащу до чудовиськ – помилок, треба виконати завдання. Але знайте, що головна зброя проти помилок – це увага!

Д/г Загублений звук (картка №1)

Знаходять другу намистинку.

В: Молодці діти!

Підходять до міста, діти читають назву “Цікава Граматика”

В: Але ще не всі чудовиська-помилки зникли, щоб увійти до міста треба виправити слова.

Мовна гра Виправ наголос, і отримай інше слово

Входять до міста

В: Як тут тихо, не видно букв, звуків, щоб їх роз чаклувати, треба зробити завдання.

Д/г Звуковий аналіз слів, знайди букву (картка №2)

Діти виконують завдання по рівням розвитку.

Знаходять намистинку № 3

Голосове повідомлення радості розчаклованного міста Цікавої Граматики.

В: Молодці діти, але нам треба рухатися далі.

В: Бачу на горизонті Гори Наполегливої Праці. Щоб перейти через гори нам треба здолати підступних ворогіВ: Втому и Лінощі.

Фізхвилинка

Teddy Bear touch your nose

Touch the ground

Turn around

Reach up high

Wink one eye

Clap your knees

Sit down, please.

В: Молодці, Ось ми и прийшли до міста.

Діти читають назву.

В: Щоб потрапити до міста “ Веселої Логіки” треба відчиниті замок і скласти склад заданого числа

Л/г Склад числа (картка №3)

Заходять до міста

В: Щось тут теж тихо. Щоб раз чаклувати цифри та знаки, сідайте за столи, треба зробити завдання.

Л/г Полічи фігури, та порівняй (картка №4)

Знаходять намистинку № 4

Звучить голосове повідомлення радості Міста Веселої Логіки

В: Молодці діти, рушаємо далі.

Гімнастика для очей Калейдоскоп

В: Ось ми й прийшли до лісу Терпіння и Посидючості. Якщо ми знайдемо доріжку то потрапимо до міста.

Л/г Графічний диктант (картка №5)

В: Правильно визначили доріжку.

Підходять до міста, читають назву. Місто Інтелект

В: Але щоб зайти в місто, нам потрібно розв’язати логічні задачки.

Л/г Поміркуй і скажи

В: Ось ми і потрапили в місто, але і тут дуже тихо, треба виконати завдання.

Д/г Знайди відмінності (Картка №6)

Знаходять намистинку №5

В: Діти, які ви молодці, ми допомогли всім жителям Країні Знань. Але ж у нас залишилися чарівні намистинки, и вони нам хочуть дати поради на майбутнє.

Діти рахують намистинки (порядковий, кількісний рахунок), діляться на дві команди и викладають ключову фразу “Прислів’я про знання”

  • Для всякого діла потрібні знання
  • Наука та труд добрі плоди дають.

Обговорення прислів’їв.

В: Діти, які ви уважні, активні, розумні і кмітливі. Ми допомогли всім мешканцям Країні Знань. Але нам час повертатися в садок.

Вертаються в садок. Обговорення подорожі.

В: Ви вже багато чого навчилися, багато усього знаєте та вмієте, але на вас ще чикає школа, де ви знайдете ще більше цікавого та пізнавального.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *