Конспект заняття-подорожі старша група “Подорож до країни Знань”

Відомості про автора:

Овсянкіна Ольга Іванівна 

Вихователь ДНЗ № 64 "Пролісок"

м. Краматорськ, Донецька обл

Конспект заняття-подорожі старша група
Подорож до країни Знань

Програмовий зміст:

  • Продовжувати вчити дітей, прислухатися до звучання слів;
    виявляти на визначати на слух звук з якого починається слово;
    вдосконалювати мовлення дітей іноземної мови (англ.), поповнювати словниковий запас.
  • Розвивати фонематичний слух, вміння добирати слова відповідно до заданої дорослими тематики.
  • Розвивати вміння, придумувати речення, вирішувати приклади і знаходити відомі цифри, визначати склад числа, більше чи менше число и знаходити геометричні фігури.
  • Удосконалювати орієнтування в просторі на аркуші в клітинку.
  • Виявити уміння логічно мислити, виконувати вправи на розвиток уваги, мислення, пам’яті.
  • Формувати навички спільних дій и навички роботи в групах.
  • Прищеплювати любов до народного фольклору.
  • Сприяти розвитку вмінь дітей, спостерігати, аналізувати, робити висновки та узагальнення.
  • Тренувати увагу, мислення й творчу уяву.
  • Виховувати бажання самостійно здобувати знання, дружні взаємовідносини, пізнавальну активність у дітей.

Обладнання:

Намистинки, пазли, мапа, лист, олівці, картки, макети перешкод, магнітофон.

Вітання

В: Діти, скажіть будь ласка, яка зараз частина доби?

Д: Ранок.

В: Правильно, зараз ранок і ми, як завжди починаємо його з привітання.

Рано-рано сонце встало,

Гарних діток привітало.

Побажало швидко встати

Та розумними зростати.

Шанувать свою родину

І любити Україну

До вона у нас одна

І дорожчої нема

В: Молодці діти.

Звук факса. Лист

Доброго ранку. Пишу вам з чарівної країни Знать! У нашому королівстві трапилось нещастя. Зла чаклунка зачаклувала все: цифри, знаки, букви, фігури. Вони стали нерухомими, и тепер у нас дуже сумно і тихо. Роз чаклувати жителів можуть тільки розумні, кмітливі діти! Ми знаємо, що ви – саме такі! Допоможіть, будь ласка! Як що ви зберете чарівні намистинки, все одразу стане на свої місця. До зустрічі, вам вкаже шлях чарівна намистинка.

В: Допоможемо жителям країни Знань?

Д: Так!

В: Але щоб вирушити в подорож, нам треба зібрати мапу з пазлів і пригадати якими ми повинні бути!

Збирання мапи з пазлів дітьми, визначення маршруту. Обговорення

Мовна гра Навпаки

Слабкий – сильний

Глупий – розумний…

В: А з письмом жителі країни прислали одну х чарівних намистин, яка допоможе нам потрапити до країни Знань.

Інтерактивна гра Мікрофон

— Назвіть голосні звуки?

— З чого складається слово?

— З чого складається реченні?…

Йдуть під пісеньку, підходять до першої перешкоди Море Помилок.

В: Діти, щоб перебратися через море помилок і не потрапити в пащу до чудовиськ – помилок, треба виконати завдання. Але знайте, що головна зброя проти помилок – це увага!

Д/г Загублений звук (картка №1)

Знаходять другу намистинку.

В: Молодці діти!

Підходять до міста, діти читають назву “Цікава Граматика”

В: Але ще не всі чудовиська-помилки зникли, щоб увійти до міста треба виправити слова.

Мовна гра Виправ наголос, і отримай інше слово

Входять до міста

В: Як тут тихо, не видно букв, звуків, щоб їх роз чаклувати, треба зробити завдання.

Д/г Звуковий аналіз слів, знайди букву (картка №2)

Діти виконують завдання по рівням розвитку.

Знаходять намистинку № 3

Голосове повідомлення радості розчаклованного міста Цікавої Граматики.

В: Молодці діти, але нам треба рухатися далі.

В: Бачу на горизонті Гори Наполегливої Праці. Щоб перейти через гори нам треба здолати підступних ворогіВ: Втому и Лінощі.

Фізхвилинка

Teddy Bear touch your nose

Touch the ground

Turn around 

Reach up high 

Wink one eye 

Clap your knees 

Sit down, please.

В: Молодці, Ось ми и прийшли до міста.

Діти читають назву.

В: Щоб потрапити до міста “ Веселої Логіки” треба відчиниті замок і скласти склад заданого числа

Л/г Склад числа (картка №3)

Заходять до міста

В: Щось тут теж тихо. Щоб раз чаклувати цифри та знаки, сідайте за столи, треба зробити завдання.

Л/г Полічи фігури, та порівняй (картка №4)

Знаходять намистинку № 4

Звучить голосове повідомлення радості Міста Веселої Логіки

В: Молодці діти, рушаємо далі.

Гімнастика для очей Калейдоскоп

В: Ось ми й прийшли до лісу Терпіння и Посидючості. Якщо ми знайдемо доріжку то потрапимо до міста.

Л/г Графічний диктант (картка №5)

В: Правильно визначили доріжку.

Підходять до міста, читають назву. Місто Інтелект

В: Але щоб зайти в місто, нам потрібно розв’язати логічні задачки.

Л/г Поміркуй і скажи

В: Ось ми і потрапили в місто, але і тут дуже тихо, треба виконати завдання.

Д/г Знайди відмінності (Картка №6)

Знаходять намистинку №5

В: Діти, які ви молодці, ми допомогли всім жителям Країні Знань. Але ж у нас залишилися чарівні намистинки, и вони нам хочуть дати поради на майбутнє.

Діти рахують намистинки (порядковий, кількісний рахунок), діляться на дві команди и викладають ключову фразу “Прислів’я про знання”

  • Для всякого діла потрібні знання
  • Наука та труд добрі плоди дають.

Обговорення прислів’їв.

В: Діти, які ви уважні, активні, розумні і кмітливі. Ми допомогли всім мешканцям Країні Знань. Але нам час повертатися в садок.

Вертаються в садок. Обговорення подорожі.

В: Ви вже багато чого навчилися, багато усього знаєте та вмієте, але на вас ще чикає школа, де ви знайдете ще більше цікавого та пізнавального.

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*