конспект

Конспект заняття Тема: «Пустотлива хмаринка» (молодша група) Залишити коментар

Відомості про автора:

 Цікра Ірина Михайлівна

вихователь

 ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу №3 «Казка»

 Хмельницька обл., м.Городок

Конспект заняття «Пустотлива хмаринка»

Конспект заняття з елементами пошуково-дослідницької діяльності, можна використати як підсумкове заняття в кінці навчального року.

Спрямованість змісту :Екологічне виховання.

Вікова група:Молодша група.

Тема: «Пустотлива хмаринка»

Мета: пояснити причини виникнення дощу;  формувати у дітей пізнавальний інтерес до природи; розвивати спостережливість; спонукати дітей до експериментування; розвивати творчі здібності та комунікативні навички дітей; сприяти створенню у дітей радісного емоційного настрою.

Тип: фронтальне

Вид: інтегроване

Хід заняття:

В:Дітки, сьогодні я хочу запросити вас у казку. Сідайте рівненько і слухайте тихенько казку «Про неслухняну хмаринку».

Була собі хмаринка гарна і пустотлива ,і любила вона віх передражнювати, перекривляти. Летить вона якось по небу і бачить –  зайчик-вуханьчик. Вона гукає: «Зайчику!», а зайчик подивився у небо і побачив великого зайчика з великими довгими вухами і куцим хвостиком, образився зайчик: «Не дражнись ,хмаринко, будь-ласка!». Хмаринка засміялась і полетіла далі. Летить вона, сміється і думає, кого ж мені ще подражнити, а ж бачить цуценятко біжить. «Привіт, цуценятко!». «Привіт, хмаринко!», песик підніс голову догори і побачив такого ж песика як і він сам , але чомусь сумного. «Не дражнись, будь-ласка, хмаринко!»,- сказав песик. А хмаринка посміялась і полетіла далі. І так вона літала по небу ще довго-довго, і всіх кого зустрічала хмаринка передражнювала і насміхалася. А згодом і її вже всі стали називати не хмаринкою, а то зайчиком, то ведмедиком, то квіточкою. А вона все кричала: «Ні, я хмаринка, я хмаринка!».Але ніхто її вже не чув. Тоді хмаринка дуже образилася, засмутилася і заплакала.

В:Дітки, скажіть мені ,будь-ласка, коли хмаринки плачуть, то що буває?

Д:Дощик.

В:А що ж таке дощик?

Д:Це краплинки води.

В:Правильно, а давайте ми зараз нашу хмаринку спробуємо розвеселити, не дивлячись ,що вона була дуже нечемною. Давайте ми їй розкажемо віршик про дощик.

Д:Дощик, дощик, ти вже злива,

Плаче груша, плаче слива.

Ти періщить заходився,

Соловейко застудився,

А тепер лежить під пледом

П’є гарячий чай із медом.

В:Молодці, гарно розповіли віршик, а зараз вставайте на ніжки, підходьте до мене і ми з вами трішки відпочинемо і вмиєм наші личка чистенькою водичкою.

(Фізхвилинка)

Наберем водички з чистої кринички,

Будемо вмиватись ,будем промовляти,

Водичко, водичко, умий моє личко,

Рожеве та біле, мов яблучко спіле.

Хлюп, хлюп ,водиченька,

Хлюп, хлюп на личенько,

І на ручки, і на ніжки. Хлюп, хлюп, хлюп.

В:А тепер , дітки, я вас запрошую до нашої дослідницької лабораторії. А ви знаєте, що це таке дослідницька лабораторія?

Д:Це місце де проводять досліди.

В: Молодці. Сідайте за столики і зараз ми з вами, за допомогою дослідів, дізнаємося як утворюється дощ. Перед вами стоять тарілочки з водою. Уявіть собі, що це не просто вода, а справжня річка чи озеро.Скажіть мені, яка вода у ваших уявних річках та озерах?

Д: Чиста та прозора.

В:А ще у вас на столах лежать губки. Якого вони кольору і на що схожі?

Д:Сині, схожі на хмаринки.

В:Візьміть губку в руки. Яка вона, важка чи легка?

Д:Легка.

В:Так, поки що вона легка, як хмаринка. А зараз наберіть в губку ось так трішки води, занурте її у нашу уявну річку. Тепер губка стала важчою?

Д: Так.

В:Тепер стисніть губку. Що ми бачимо?

Д:Іде дощ.

В: Ось так , дітки, малесенькі краплиночки води з річок, озер, морів та океанів випаровуються, підносяться в небо і утворюють хмаринки. Коли в хмаринках стає дуже багато води, як у наших губках, тоді вона стає темною, важкою і з неї починає капати дощик. Скажіть мені, який буває дощик?

Д:Сильний і дрібний.

В:Як називається сильний дощ?

Д:Злива.

В:Давайте ми з вами ще раз глянемо на наш дощик. Якщо водичка у наших річках чиста, то дощик капає який?

Д: Чистий.

В:Так, молодці. Гляньте, що ще є у нас на столах?

Д:Чорна фарба і пензлик.

В:Давайте ми уявимо ,що це не фарба, а бруд, яким погані люди забруднюють водойми. Візьміть на пензлик трішки цього бруду і забрудніть свої річки. Якою стала вода?

Д: Брудною.

В:А тепер знову візьміть свої губки-хмаринки і опустіть їх у нашу уявну річку. Який дощик пішов із цієї хмаринки?

Д:Брудний.

В:Вам приємно буде гуляти під таким дощем?

Д: Ні.

В:А як ви думаєте, якщо такий брудний дощик проллється на овочі та фрукти, які ростуть в саду та на городі, їх можна буде їсти?

(Пролити брудну воду з губки на муляжі овочів та фруктів)

Д: Ні, томущо вони будуть брудні.

В:То який ми можемо зробити висновок?

Д:Не можна забруднювати водойми.

В:Молодці, дітки. Ой, ми зовсім забули про нашу хмаринку, вона кудись зникла. Ви хочете ,щоб вона знову з’явилась?

Д:Так.

В:А що потрібно для того ,щоб з’явилась хмаринка?

Д:Вода.

В:Правильно. Ось у мене є водичка, але вона не проста, а чарівна, і вона допоможе нам відшукати хмаринку. Якого кольору вода?

Д:Синя.

В: Ось у нас на столі лежить чистий аркуш паперу і губки. Візьміть губки,легенько вмокніть їх у синю водичку і повністю зафарбуйте чистий аркуш.

(Діти зафарбовують аркуш, на якому восковою свічкою нанесено малюнок)

В: Що з’явилось на аркуші?

Д:Хмаринка і краплинки.

В:Скільки хмаринок?

Д: Одна.

В:А краплинок скільки?

Д:Багато.

В:Давайте порахуємо.

Д:П’ять.

В:Чого більше краплинок чи хмаринок?

Д:Краплинок.

В:Як ви думаєте, хмаринці сподобалось наше заняття? Який в неї настрій?Як ви здогадалися?

Д:Веселий, тому що вона посміхається.

В:Хмаринці вже час вирушати далі,тож давайте ми попрощаємось  з хмаринкою і нашими гостями.

Д: Допобачення.

Конспект з фото

завантажити: Конспект заняття «Пустотлива хмаринка» from Anhelina Mytsura

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин