Конспект заняття з формування зв’язного мовлення з використанням інноваційних технологій




Конспект заняття з формування зв'язного мовлення з використанням інноваційних технологій

  (Технології Гавриш, кіл Луллія, мнемотехніки, наочного моделювання)

з дітьми середньої групи

Відомості про автора:

Голуб Ольга Олександрівна

вчитель-логопед

дитячий навчальний заклад компенсую чого типу № 25 «Дзвіночок»

м.Бахмут Донецької області

Спрямованість змісту (розвиток зв’язного мовлення)

Вікова група(середня):

Тип: (  індивідуально-групові заняття(до 8 дітей)

Вид: (комплексне)  

Тема: Подорож до країни Мультляндії

Мета :

Корекційно-розвиваючі завдання:

 активізувати мовну і розумову діяльність дітей;

 розвивати увагу і уяву;

  розвивати кругозір і світогляд.

Корекційно – навчальні завдання:

 формувати вміння складати творчі розповіді;

 удосконалювати навичку орієнтування на площі коректурної таблиці (технологія Гавриш Н.В.);

Корекційно – мовні завдання:

 розвивати вміння підбирати якісні прикметники до іменників;

 вправляти в перетворенні простої фрази в поширену шляхом введення порівняльного обороту з використанням мнемодоріжок;

 вправляти в складанні простого розповідного речення з прийменниками -В, -НА, -під, -Між, -Треба за допомогою кіл Луллія

 узгоджувати різні частини мови в роді, числі, відмінку;

 удосконалювати навичку складання  речень з опорою на зорові орієнтири;

 використовувати в активному словнику імена мультиплікаційних персонажів;

Корекційно – виховні:

 формувати культуру спілкування, вміння вислухати співрозмовника;

  виховувати активність, ініціативність, самостійність.) 

Обладнання:

Демонстраційна наочність: мультиплікаційні персонажі, кола Луллия, коректурні таблиці.

Роздатковий матеріал: індивідуальні картки для складання речень, фотоапарати, схеми для складання речень.

Хід заняття

-Діти, а ви любите дивитися мультфільми?

-Так.

-А ви знаєте, як називається ця країна?

-Країна в якій створюються мультфільми називається Мультляндія.

-А як ви думаєте хто в ній живе?

-Лунтік, Чебурашка, свинка Пеппа, Фіксікі ….

(Презентація)

– Бажаєте відправитись в подорож в цю цікаву, чарівну країну?

-Так.

-А на чому ж ми туди вирушимо?

-На літаку, на поїзді, на машині … ..

– Це чарівна країна,  дістатися туди ми зможемо лише за допомогою чаклунства .У мене є чарівний порошок.

– А що потрібно з собою взяти, щоб наша подорож запам'яталося нам назавжди?

-Фотоапарат (одягаємо фотоапарати)

порошок чарівний

Ти нам поможи

І в країну Мультляндія

Діток віднеси.

-Куди ж ми потрапили?

(Чуємо плач)

ПЛАЧЕ. Я така не красива, зі мною ніхто не товаришує.

-Хто це?

–  Свинка Пеппа.

-А чому ти плачеш?

-Мені дуже сумно зі мною ні хто не грає. Я не цікава, не красива.

-Не плач ми тобі допоможемо.

Гра « Комплемент»

Гра «Яка свинка Пеппа» (схеми)

-Дякую, тепер у мене гарний настрій.

-Ну що діти нам пора прощатися з Пеппою. Давайте зробимо фотографію на пам'ять.

-Де наш чарівний порошок.

 порошок чарівний

Ти нам поможи

У новий мультик

Діток віднеси.

-Куди ж ми потрапили?

-Привіт ! Я Сімка, а я Нулік.

-Що ви робите?

-Дім Дімич розгубив всі іграшки, а ми придумали чарівне колесо за допомогою якого він зможе їх знайти. Хочете з нами?

(Кільця Луллія -використання прийменників)

Фотографія на пам'ять. Вирушаємо далі.

порошок чарівний

Ти нам поможи

 У новий мультик

Діток віднеси.

Чути суперечку.

 Це моя картинка,

Ні це моя картинка

Я викладу це речення,

Ні я викладу

– Ви вгадали хто це сперечається?

-Ну звичайно Вупсень і Пупсень.

-Що ви вже не поділите?

(Переплуталися картинка)

Ми збираємося йти до школи і вчитель нам дала завдання навчитися складати речення за картинках.

Гра «Склади речення»

-Молодці, допомогли ,склали речення і тепер Вупсень і Пупсень зможуть розповісти про своїх друзів.

Фотографія на пам'ять.

порошок чарівний

Ти нам допоможи

 У новий мультик

Діток віднеси.

-Послухайте, хтось розмовляє.

(Бараш мріє)

Якби я був чарівником, я б робив тільки добрі справи. Я б прикрасив все квітами, на деревах росли б тільки шоколадні цукерки …

Привіт, Бараш, що ти робиш?

– Я дуже люблю мріяти.

Гра «Якби …»

Якби я був Лунтіком ….

Якби я був роботом …

-Спасибі, Бараш, але нам пора повертатися до дитячого садка.

Фотографія на пам'ять.

Ми зараз відправимо наші фотографії казковому фотографу, а коли повернемося до групи вони будуть вже там.

порошок чарівний

Ти нам допоможи

 В дитячий садок

Діток віднеси.

Фотоколаж.

-Вам сподобалося?

Кого ви зустріли?

-З якими з героїв сподобалося грати? ….


Comments:

4 Comments on Конспект заняття з формування зв’язного мовлення з використанням інноваційних технологій

  1. Доброго дня, підкажіть чи можливо отримати журнали на ранній вік весь комплект і скільки це буде коштувати? Дякую.

    • Доброго дня. Для раннього віку були випуски №6-1 по 8-1. Кожен по 6.5 грн. З 2017 року журнали по групах не розподіляються

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*